Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:quote:
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een Europees zangfestijn waarin niet-Europese landen in mee mogen doen, en je mag geen politiek in je liedje verwerken, tenzij je daarmee het verleden omschrijft en de toekomst mee kunt voorspellen:
I know.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het concept wel, maar doelde meer dat ik niet snap waarom mensen ernaar kijken
Fixedquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar dat nichtenfestijn in mijn kelder tijdens mijn über geile spitze nichten feest joh
Ban(anen) zijn krom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:27 schreef ToT het volgende:
Ik wilde juist nog meer laten zien hoe krom het allemaal is.
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig banquote:
Maar als bananen recht zouden worden dan passen ze niet in hun schil.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al zijn er meer bananen recht te lullen dan menig ban
Hier doen we niet aan spoilers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:46 schreef devzero het volgende:
Of moet dat tegenwoordig achter een spoiler
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
In een fruitkraam op de markt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Had het wederom over het songfestival, waar ben ik terecht gekomen....
@FreshFruit kan dat onderschrijvenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Fruit is goed voor je. In meerdere opzichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |