Dat weet jij wel bijzonder goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maakt voor nijn wel degelijk uit, als ontvanger.
ik ga zo voor een post lunch hapjequote:Op woensdag 11 mei 2022 13:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb alweer een uurtje lunchgenot gehad, maar ik heb nog steeds zin in kebab met velen knofloken
Dinsdag 27 graden genotjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb vast een God beledigd ofzo. De hele dag zon die mijn huis gaar zit te branden, tot het moment dat ie zo goed als weg is richting de andere kant van het gebouw, dan wordt het behoorlijk bewolkt
Maar in de winter minder stoken is het het voorlopig nog wel waard
Wij eten strakjes ook gebakken visdicksquote:
Oeeeehquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij eten strakjes ook gebakken visdicks![]()
derKanyequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik ga voor sliptongetjes trouwens. Zo ff naar de haven fietsenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar ik zou wel een extra pak fishsticks meenemen, want ik denk dat we anders niet genoeg hebbenquote:
Ook lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga voor sliptongetjes trouwens. Zo ff naar de haven fietsen
Ja nee, visdick toch??quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent welkom, maar ik zou wel een extra pak fishsticks meenemen, want ik denk dat we anders niet genoeg hebben
Cindarella is toch geen gay fishquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |