Whaahaaa.quote:
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.quote:
Over smaak valt te twisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.
Roze tutu aan en jij kan winnenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is over het algemeen een vrij bekend iets dat mensen die het songfestival kijken en de top 2000 maar weinig muzieksmaak hebben.
Behalve over smaak in autosport teamsquote:
Dat laat ik geheel aan jou over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Behalve over smaak in autosport teams
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Hebben ze nou weer Nederland als laatste genoemd?
Lig je een beetje stil?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nu wel tijd voor een slaapmandje, wie komt er tegen me aankruipen??
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stomme vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Je hebt toch wel beetje deo onder je vleugels gespoten mag ik hopen.quote:
Jep en ook onder mijn zak.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt toch wel beetje deo onder je vleugels gespoten mag ik hopen.
Je pielemuis behoort immers fris en fruit gewassen te zijn als je met droom prinsesjes te maken hebt!quote:
Je hebt het tegen een badeend, waar denk je dat mijn pielemuis in hangt normaal gesproken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je pielemuis behoort immers fris en fruit gewassen te zijn als je met droom prinsesjes te maken hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |