quote:'Macron probeerde overwinning Italië vorig jaar te voorkomen'
De Franse president Macron heeft vorig jaar tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival geprobeerd de uitslag te beïnvloeden. Dat zegt journalist Stéphane Bern, die voor de Franse media verslag deed van de liedjesfestijn, in een artikel van de BBC.
Toen tijdens de finale de stemmen binnenkwamen en Frankrijk op de tweede plaats leek te eindigen, stroomden de berichtjes op zijn telefoon binnen van Fransen die vonden dat Italië gediskwalificeerd moest worden, omdat er geruchten gingen dat de leadzanger van de Italiaanse act Måneskin tijdens de show cocaïne zou hebben gesnoven. "Ik kreeg zoveel berichten, zelfs een van de Franse president, waarin stond dat Måneskin gediskwalificeerd moest worden. 'Je moet iets doen', stond er."
Uiteindelijk protesteerde Frankrijk niet tegen de uitslag, omdat ze niet wilden winnen door een ander land te laten diskwalificeren. De frontman van Måneskin liet zich na alle ophef testen op drugs. Hij testte negatief.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
Zo, er zijn geen regels vanavond, gewoon keihard kapen.
Toastjes met vier verschillende spreads, en chips. Dus in principe een voorbereidingstijd van zo'n anderhalve minuut.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je hebt en hoelang je daar voor nodig hebt.
Kapen kan echt nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef Strani het volgende:
Zo, er zijn geen regels vanavond, gewoon keihard kapen.
Ik ga rellen waar mijn woede mij naartoe leidtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Strani Ga je rellen in het live topic of in de SC?
Beidenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Strani Ga je rellen in het live topic of in de SC?
Dit is een al bestaande oorlog waar velen hun leven al voor hebben moeten geven Ariquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Arizona het volgende:
Pap-rika / Paaprika.
Ik voel een nieuwe patat / friet aankomen
Is voorbij de diepte niet gewoon extra diep?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Redefine het volgende:
Volgende TT wordt zeker In de diepte. Daarna Voorbij de diepte.
Het is patat en paaprikaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Arizona het volgende:
Pap-rika / Paaprika.
Ik voel een nieuwe patat / friet aankomen
Misschien kunnen we later daarover diep filosoferen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is voorbij de diepte niet gewoon extra diep?
Uiteindelijk komen we op het De diepte-puntquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:46 schreef Redefine het volgende:
Volgende TT wordt zeker In de diepte. Daarna Voorbij de diepte.
Of we filosoferen er nu even luchtig over.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we later daarover diep filosoferen.
Zussen kunnen wel eens dingen doen die je niet verwacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Mijn zusje heeft helemaal niet gek veel met het Songfestival, maar op een of andere manier is Boonika Bate Doba een favoriet van haar, dus ik kon haar nog even verrassen met dat ze dit jaar weer meedoen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:
Gefeliciteerd met je geboortejaarstopic @:koen66
Sterkte.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond, ik ga modden in het livetopic
Dat bereiken we toch al dagelijks in de SCquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen we op het De diepte-punt
Hier in Twente niet hoor, iederéén zegt paaaaprikaaaa!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is een al bestaande oorlog waar velen hun leven al voor hebben moeten geven Ari
Succes, probeer ook af en toe nog wat van de show te zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Dat klinkt wel heel diep.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of we filosoferen er nu even luchtig over.
Succesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Twentequote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Twente niet hoor, iederéén zegt paaaaprikaaaa!
O, ik dacht dat dat deze wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Yessssssquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:
Verkopen aan Duitsland die boelquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Twente niet hoor, iederéén zegt paaaaprikaaaa!
En ik probeerde het juist lekker oppervlakkig te houden.quote:
Doe ik! Waarschijnlijk wordt het nog wel ergens terugkijken morgenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Succes, probeer ook af en toe nog wat van de show te zien.
Welke weddenschap heb je verloren?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Het officiële livetopic is ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2022 #1quote:
Hm het begint wel scheurtjes te vertonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En ik probeerde het juist lekker oppervlakkig te houden.
Gemiste kans voor een Koen topic.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:
Auf Wiederschnitzel dan maarquote:
Sterkte en succesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:49 schreef H_T het volgende:
Topquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het officiële livetopic is ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2022 #1
Het was een mooie tijdquote:
Post wel officiële en niet officiële livetopicquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het officiële livetopic is ESF / [LIVE] Eerste halve finale songfestival 2022 #1
Daar schijnt een meme over te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben gezapt naar Belgie. Daar blijft hij staan tot de puntentelling
Welke puntentelling?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
Er klaar voor dat zullen ze nooit zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef Fred_B het volgende:
Cornald en Jan zijn er klaar voor. Of tenminste, ze zitten in hun commentatorenhok.
In groeps-chats misschien leuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe WhatsApp-feature omtrent liken van berichten à la Facebook?
Goed gezegd. Jan is er nooit klaar voor. Hopelijk winnen we dit jaar weer, dan hebben we volgend jaar hem weer niet als commentator.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef Fred_B het volgende:
Cornald en Jan zijn er klaar voor. Of tenminste, ze zitten in hun commentatorenhok.
Dat is wel de ultieme motivatie inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed gezegd. Jan is er nooit klaar voor. Hopelijk winnen we dit jaar weer, dan hebben we volgend jaar hem weer niet als commentator.
Jij hebt te vaak Fire Saga gekeken.quote:
@Strani, ervaringsdeskundige, laat je licht eens schijnen!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:53 schreef Pino112 het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe WhatsApp-feature omtrent liken van berichten à la Facebook?
tv staat hier op RTL4quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou mensen, veel plezier allemaal.![]()
Ik ga los van de computer en richting TV.
We wilden het zelf niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk trouwens dat iets achter loop op jullie.
Ja. Waarbij Jan als host nog zowaar te pruimen was. Als commentator daarentegen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel de ultieme motivatie inderdaad
Wegwezen jijquote:
Ik heb getwijfeld over België.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:52 schreef NailQueen het volgende:
quote:
O ja, dat is ook weer terugquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij Jan als host nog zowaar te pruimen was. Als commentator daarentegen.
Het is wachten tot de eerste goede liedjes die te heftig voor hem zijn, die hij helemaal gaat afkraken.
Ik vind het fantastisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:53 schreef Pino112 het volgende:
En iedereen zingt waarschijnlijk ook weer uit de maat (behalve S10).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij Jan als host nog zowaar te pruimen was. Als commentator daarentegen.
Het is wachten tot de eerste goede liedjes die te heftig voor hem zijn, die hij helemaal gaat afkraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks iets harder schreeuwen met de muziek. Daar heb ik wel behoefte aan![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn moeder wil naar huis.Het is je gegund dat je maar veel mag genieten van het longen uit je lijf schreeuwen op de muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga straks iets harder schreeuwen met de muziek. Daar heb ik wel behoefte aanBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik ook, op het begin is het natuurlijk lekker kloten met alles liken maar het is idd best handig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch.
(Nee serieus, best handig)
Nou de diepte hebben we zo wel bereikt.quote:
Nogal ja.quote:
Gemiste kans dat die nooit gebruikt isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
Wel heel vergezocht dit.
Die drone doet mij trouwens denken aan die inzending van San Marino
[ afbeelding ]
Fred je bent in vom.quote:
Beetje onsamenhangend en willekeurig ja.quote:
Dat was dan ook mijn duit in het zakje van de slechte grappenquote:
Geen geld voor reparaties he.quote:
Van mij ook nietquote:
Die paste toen niet echt inderdaad.quote:
Zometeen eerst nog de lotto uitslag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:09 schreef Nexum het volgende:
Ik stoor me heel erg aan die bolletjes achtergrond, ziet er zo goedkoop uit
En de camera staat te hoog en Mika kan niet goed stilstaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:09 schreef Nexum het volgende:
Ik stoor me heel erg aan die bolletjes achtergrond, ziet er zo goedkoop uit
Dat ze dat niet gezien hebben bij de repetities is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:10 schreef mother_mercury het volgende:
Roze jurk is veels te fel voor tv. Is nu een roze vlek, geen detail te zien.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:08 schreef Fred_B het volgende:
De @:strani amore-zangeres heeft een bijzonder roze jurk.
47 jaar nog maar.quote:
age is just a numberquote:
Zeker voor Albanese begrippen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, dit is wel een lekker liedje.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoor een week lang gedoe over de blote buik van S10 en het eerste wat ik zie is dit
Maar dit was dan ook een geheim.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoor een week lang gedoe over de blote buik van S10 en het eerste wat ik zie is dit
Nee, dat was wat vreemd idd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Die shot van het publiek klopte denk ik niet.
Ik had al lage verwachtingen van de Italiaanse regie. Dat is tot nu toe allemaal terechtquote:
Check.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Jan Smit over de vocalen in een minuut of 2.
Past wel bij deze actquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:15 schreef Pino112 het volgende:
Gvd wat veel slechte shots
Alsof de regie dronken is.
Het was wel een beetje 2006 belde ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:16 schreef Manusje_v_a het volgende:
Dit is precies zo’n act waardoor veel mensen een hekel hebben aan het ESf hè?
Nee, nog 6 nummersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Ben onderweg naar thuis, is S10 al geweest?
Nee als achtste, nu de nummer twee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:16 schreef summer2bird het volgende:
Ben onderweg naar thuis, is S10 al geweest?
Ze moeten zich daar echt de ogen uit de kop schamenquote:
Dit is de Aldi uitvoering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:18 schreef zorro28 het volgende:
Wel een beetje naapen van Epic Sax Guy dit![]()
Misschien alleen in de finale?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:19 schreef Dave het volgende:
De artiesten zouden toch ook a la san Remo het podium al oplopen tijdens de aankondiging?
Wij zullen ons aanpassen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:22 schreef Redefine het volgende:
Ze heeft haar tweelingzus meegenomen.
En ja het niveau van mijn grappen is laag.
Dat gaat nooit lukken met jullie kwaliteitsgrappen,quote:
Voor of achter?quote:
Lijkt me er achter. Anders lijkt het me niet erg.quote:
Heel harde overgangen ja. Past totaal niet bij het liedje.quote:
Deze staat bij mij ergens onderaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind dit Zwitserse lied nu al moeilijk.
Hij heeft dan ook een leren jas aanquote:
Inb4 Ruben van der Meer en Duyvis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |