SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De show is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Alle 4 lekker op 95%quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:53 schreef Momo het volgende:
Wie gaat er door? De bookies zeggen dat wij ons geen zorgen hoeven te maken:
[ afbeelding ]
Hey youquote:
Ik heb alleen het nummer van Nederland nog maar gehoord. 🤭quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef H_T het volgende:
Jaaaa leuk! Ik ben vooral benieuwd naar Letland, Nederland, Moldavi en Noorwegen. Bulgarije lijkt mij een geschikte plaspauze als de eerste minuut je niet bevalt
Het is weer een aparte mix vanavondquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alleen het nummer van Nederland nog maar gehoord. 🤭
We gaan het zien. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is weer een aparte mix vanavondDonderdag heeft ook bijzondere inzendingen, maar daar hebben we het later nog wel over
Weinig rechtstreekse vluchten vanaf Nederland, dus op naar Boekarest en dan met de trein tudududuluduluduluquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |