SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dit heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme.
"Ja, regel jij maar, ik pas me wel aan"
Ik regelen, prima.
"Oh, nee, díe datum kan ik niet".
Zeg.dat.dan.meteen.
Ja, nee, deze had gezegd dat z'n agenda leeg was, maar dat was dus niet zo. En dan komen met 'oh, die datum had ik niet verwacht'. Kijk dan gewoon even in je agenda en roep niet dat je tot datum x sowieso wel beschikbaar bent.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik ook altijdIk zeg altijd 'ik ben flexibel!' Want eigen baas enzo. En dan noemt die persoon nét het tijdstip of de dag dat ik al iets heb staan. Hoe krijg je het voor elkaar.
Ik had al bijna een Kris en Lisanne-topic gemaakt voor Bitterbal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief. Maar voor hetzelfde geld was je in stukken gehakt en in een vriezer terecht gekomen
Man, wat een topicreeks was dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had al bijna een Kris en Lisanne-topic gemaakt voor Bitterbal.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Balletje over negen maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Wat een super thai die man![]()
Zw geloven hier in karma he. Wens hem extra goede :p
Zegt ook wel iets over jou.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Aardig hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Satellietfoto's maanstanden dit dat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje over negen maanden [ afbeelding ]
Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Satellietfoto's maanstanden dit dat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje over negen maanden [ afbeelding ]
Awwwwquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.
Gevuld met salpiconquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trotse moeder van 6 Thaise loempiaatjes.
Wie goed doet,goed ontmoet.quote:
Ik heb 'm serieus lang gevolgd ook nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BNW / Kris & Lisanne #230 - Nog een dan om het af te leren ?
230
Zit je ook in het FOK!sporing verzocht team?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm serieus lang gevolgd ook nog.
rij je zo je band op lekquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Overal kruimels paneermeel van de strijd
Nee, ik lurk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je ook in het FOK!sporing verzocht team?
230. Aecht wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BNW / Kris & Lisanne #230 - Nog een dan om het af te leren ?
230
Is dat Henry van Loon?quote:
Ik ben vrij snel gekapt, begonnen wat mensen wat raar te doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm serieus lang gevolgd ook nog.
Oh zo. Ja als k in staat was om iemand zo te helpen zou k dat ook wel doenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wie goed doet,goed ontmoet.
Zei mijn moeder altijd.
Oh, ja, toen heb ik 'm ook afgekapt als directe meelees, wel nog af en toe doorgekeken daarna.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel gekapt, begonnen wat mensen wat raar te doen.
Caberetier/stand up comedian.quote:
Dat wordt buffelen volgende week.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Er hebben tijdens mijn vakantie 2 mensen al ontslag genomen
En heeft nu een serie met zijn vrouw Jelka op NPO . Tropenjaren.quote:
Werd mij geappt :pquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt buffelen volgende week.
En waarom lees je over werk tijdens je vakantie
Volgende week sta je in je eentjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:44 schreef bitterbal het volgende:
Er hebben tijdens mijn vakantie 2 mensen al ontslag genomen
Gaat hard zoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week sta je in je eentje [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gewoon tijdens je vakantie. Daarna mag 'ie weer unblocked.quote:
eigenlijk alleen maar die schreeuwende kok in het midden. De rest is wegquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week sta je in je eentje [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel loonsverhoging vragen.Eisenquote:
Als in dat ze overlast veroorzaakte?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
Woningbouw is bij de buurvrouw langs geweest. Daarom was het zo stil vanochtend.
Ja en haar hondjes. Woningbouw kreeg wel idee dat ze het niet helemaal serieus nam maar ik hoorde vanochtend niks en als ze door blijft gaan moet ik het blijven melden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in dat ze overlast veroorzaakte?
ah netjes hebben andere mensen ook geklaagdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
Woningbouw is bij de buurvrouw langs geweest. Daarom was het zo stil vanochtend.
Haar bovenbuurvrouw zou ook melding maken gisteren maar niet gedaan denk ik. Heb een raar vermoeden dat ze een geschiedenis heeft met overlast bezorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah netjes hebben andere mensen ook geklaagd
Herkenbaar,ik was zelf niet van het melden maar mijn bovenbuur is een tijdje geleden uitgezet.Echt een stuk rustiger nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en haar hondjes. Woningbouw kreeg wel idee dat ze het niet helemaal serieus nam maar ik hoorde vanochtend niks en als ze door blijft gaan moet ik het blijven melden.
Geef wat anders dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
boooh die thaise man![]()
wilde em geld geven maar wilde die niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Dat bedoel ik niet.quote:
Best wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oversekste snack denkt altijd meteen het slechtste van ons
Als ze tegen mij zegt doe maar oordoppen in dan moet de woningbouw het wel oplossen voor me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,ik was zelf niet van het melden maar mijn bovenbuur is een tijdje geleden uitgezet.Echt een stuk rustiger nu.
Verliefd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oversekste snack denkt altijd meteen het slechtste van ons
Klopt hoor,in je huurcontract staat dat ook.Mijn bovenbuur was ook al jaren heel erg,ook psychoses en zulks.Je hebt recht op normaal wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ze tegen mij zegt doe maar oordoppen in dan moet de woningbouw het wel oplossen voor me.
Gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De dag waarvan ik niet meer dacht dat 'ie ging komen, m'n auto is aan land.
Die had een duikautoboot.quote:
inclusief grote strike n alles?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg nu alleen geen uitleg omdat ze 'm komen brengen, like, oh no.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inclusief grote strike n alles?
ik kreeg net een status update filmpje van mn dealerhet vloggen is ook al doorgedrongen bij automonteurs
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.Ik mocht 'm ook ophalen, maar blijkbaar staat 'ie in Roermond en voor dom heen en weer rijden is dat ook een beetje uit de richting.
Mja, ik heb wel bekenden in die richting, maar op een werkdag is dat niet perse praktisch.quote:
Is het een amfibievoertuig?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De dag waarvan ik niet meer dacht dat 'ie ging komen, m'n auto is aan land.
Ik heb al gelunchtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:05 schreef Haags het volgende:
Ik ga even van de gelegenheid gebruik maken om lunchgenot te openen
Is lekker hoor van die plakjes beetje mosterd er opquote:
Broodje bal bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is lekker hoor van die plakjes beetje mosterd er op
Nja zo heet het niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje bal bedoel je?
Ik dacht gewoon rul gehakt
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje bal bedoel je?
Ik dacht gewoon rul gehakt
Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zo heet het niet..![]()
[ afbeelding ]
Met een boekje of een muziekje er bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Karzai het volgende:
Ben wel afgewerkt eigenlijk, tis een beter idee om de rest van de middag in een hangmat te gaan liggen
nooit van gehaktbrood gehoord?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worst
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een boekje of een muziekje er bij
Ik vertel ook alleen maar wat er op de verpakking staatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dan maar stug doorwerkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmat
worst is ook gewoon gehakt in een jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
worst is ook gewoon gehakt in een jasje
Regelmatigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
Frikandel vind ik dat weer geen worst.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasje
frikandel bijvoorbeeld
toch is het een worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frikandel vind ik dat weer geen worst.
en een duitse frikandel?quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
dan had het wel geruld gehakt gehetenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
In de pan en dan op een broodje.
Als je dat compleet als blok bakt en niet rult is het effect vergelijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
Had idd ook gekundquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartjequote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartje
Ok. Leuk. Groetjes aan Stien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Vanavond eerste halve finale songfestival
![]()
NL moet vanavond ook en de winnaar Oekraīne ook.
Oh jammerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee oplichters aanspreken maar ik was het niet.
Alleen voor kansarmen, ken niemand met een IQ boven de 85 die Stegeman kan aankijken zonder misselijk te worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat die man nog programma's maakt.
K vind die vermomming van hem zo gaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen voor kansarmen, ken niemand met een IQ boven de 85 die Stegeman kan aankijken zonder misselijk te worden.
Alleen al van de naam Alberto krijg ik uitslag, leuk voor een circuspaard.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind die vermomming van hem zo gaarverder doet die wel goede dingen denk k
het is vast iets goors, ik ga maar niet klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
opzetten van dierenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is vast iets goors, ik ga maar niet klikken
Taxiderpy is beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
je krijgt een nieuwe toupet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Straks drie uur bij de kapper zitten
Komt omdat je er niet naar kijkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat die man nog programma's maakt.
Weleens aan gedacht, zo'n cursus, maar vind het toch goor en ook zielig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
dat topic ff lezenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens aan gedacht, zo'n cursus, maar vind het toch goor en ook zielig.
Lekker slap over nagellakjes, zonvakanties en de Large Hadron Collider ouwehoeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Straks drie uur bij de kapper zitten
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slap over nagellakjes, zonvakanties en de Large Hadron Collider ouwehoeren.
Las laatst ook van die gevangene die in de VS ontsnapt was. Begrijp dat ze nu wel strikt zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn toegangspas kwijt in dit kantoor, hele pand hermetisch dicht en er mag niemand naar buiten, zo maak je vrienden
Kunnen ze die niet eens deactiveren? Lame.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn toegangspas kwijt in dit kantoor, hele pand hermetisch dicht en er mag niemand naar buiten, zo maak je vrienden
Klinkt positief, hopelijk doet ze het ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw ineens hier aan de deur. Ja ik weet dat je hebt gebeld en ben niet boos en ik ga het veranderen etc.
"ik ben niet boos, alleen teleurgesteld"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw ineens hier aan de deur. Ja ik weet dat je hebt gebeld en ben niet boos en ik ga het veranderen etc.
Ja ze vroeg nog of ik haar excuses wil aanvaarden, nou oke dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt positief, hopelijk doet ze het ook daadwerkelijk.
Heb gister nog een boek gekochtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Meeste wat we binnen krijgen zijn toch wel boeken, snap niet dat mensen die nog nieuw kopen
Ik zal je zo wel een DM sturen anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zoooo irritant als mensen met een afgeschermd nummer bellen. Ja ik was in gesprek, nu geen idee wie of welke instantie mij gebeld heeft. En kan nu dus ook niet terugbellen![]()
Hinderlijk
Na ik zei dat ik gewoon niet steeds die honden en haar wil horen als ik echt net mijn ogen open heb en dat ik in het weekend daar echt niet op zit te wachten zo vroeg en ze leek het wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"ik ben niet boos, alleen teleurgesteld"
Ik ga niet wachten tot ik toevallig een boek wat ik hebben wil ergens tweedehands tegenkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Meeste wat we binnen krijgen zijn toch wel boeken, snap niet dat mensen die nog nieuw kopen
Ja als ze dan nog even een bericht achterlaten ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zoooo irritant als mensen met een afgeschermd nummer bellen. Ja ik was in gesprek, nu geen idee wie of welke instantie mij gebeld heeft. En kan nu dus ook niet terugbellen![]()
Hinderlijk
Ik koop ze wel,en het liefst gesigneerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Ik aas een beetje op die reeks van MJ Arlidge.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten tot ik toevallig een boek wat ik hebben wil ergens tweedehands tegenkom.
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik aas een beetje op die reeks van MJ Arlidge.
Haar probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef Ama het volgende:
En ze mompelde nog iets met vier keer aanbellen afgelopen vrijdag ofzo, dat ze het zat was dat iedereen iets moest van haar?!Daarom reageerde ze als een kutwijf schijnbaar.
Ik heb er een beetje weinig tijd voor de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.![]()
Maar ik lees amper.
is the expanse echt goed? kwam er niet doorheen op primequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.![]()
Maar ik lees amper.
Die gaan de papierbak inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Tweedehands boeken zijn af en toe smoezelig door uitwerpselen, snacks, huidsmeer en speeksel.
quote:
Ja het is echt zo'n oud tokkie vrouwtje, geen zin om ruzie mee te maken.quote:
Ik vond 'm echt tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is the expanse echt goed? kwam er niet doorheen op prime
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is echt zo'n oud tokkie vrouwtje, geen zin om ruzie mee te maken.Deed maar vriendelijk.
Daarom heb ik toen ook overlast melding gemaakt want dat was mijn grens ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.
Neuh, maar wat schiet je er mee op om er meteen knalhard tegenin te gaan? Beter de boel slim spelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.
Schrik niet van de prijzen van schuttingen, hout is niet goedkoop momenteel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Heel misschien vraag ik binnenkort wel om samen een schutting te kopen. Kan vast niet heel duur zijn toch voor 5 of 6 meter ofzo. Bedoel betaal alleen mee aan de kant die aan mijn tuin zit, straatkant is haar probleem.
O god ja, wilde nog een trellis halen maar dat kan niet in mijn auto.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schrik niet van de prijzen van schuttingen, hout is niet goedkoop momenteel.
Oke laat maar. Ja mij kan het niet zo boeien, die honden zitten toch aan een lijntje en kunnen mijn tuin niet echt in.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woningbouw zei dat zij nu geen geld heeft voor een schutting of hek. Alles is nieuw in haar huis dus geld is op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
O 20% korting op schuttingen bij de Karwei.
kan inderdaad wel alle kanten opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
OH JA, deze week nog even profiteren van de laadruimte van bus.
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar wat schiet je er mee op om er meteen knalhard tegenin te gaan? Beter de boel slim spelen.
Aanhanger genotquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.
ik heb bizar vel weggegooid met verhuizen iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
Lijkt me ook wel lekker hoor als je gaat verhuizen en gewoon alles weg kan smijten.![]()
(Wel lullig dat veel pas 2 weken later komt dus moet ze alsnog met die oude meubels slepen)
mwa, dan toch liever een bak waar ik alles zo in kan smijten dan telkens een aanhanger te moeten pakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanhanger genot
maar dan moet ik wel de Navara eerst op gaan halen
He jakkes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb bizar vel weggegooid met verhuizen idd
Maar dan ben je dus al voorbij aan het gesprek überhaupt voeren. Die stap direct overslaan is gewoon niet hendig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.
Verschilt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Moet de woningbouw niet een schutting regelen?
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over haddenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dan toch liever een bak waar ik alles zo in kan smijten dan telkens een aanhanger te moeten pakken
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al van de naam Alberto krijg ik uitslag, leuk voor een circuspaard.
Ik dacht dat hij dat ook ging zeggen toen hij zei dat er eigenlijk weer een erfscheiding moet komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Moet de woningbouw niet een schutting regelen?
Ja, voor wat groter spul kan ik de station ook wel pakken, maar da's toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus al voorbij aan het gesprek überhaupt voeren. Die stap direct overslaan is gewoon niet hendig.
Da's niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.
Ja het is hun pand toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat ook ging zeggen toen hij zei dat er eigenlijk weer een erfscheiding moet komen.Hij kan niet verwachten dat ik dat betaal als het er niet eens zat.
Wat wil je dan zeggen?quote:
Ja ik heb er ook weinig haast mee. Het lijkt mss beetje pauper zo maar lijkt me ook meer hun probleem.quote:
Dat zelf escalatie op gaan zoeken niet handig is?quote:
Dat gaat natuurlijk niet bewust lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zelf escalatie op gaan zoeken niet handig is?
ik bedoelde de bak van de auto hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over hadden
Hey, jij komt aan met bereikte grenzen enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet bewust lijkt me.
Jammer alleen dat die bakken vrij prijzig zijn als je er eentje wilt hebben waar je alles in mag gooienquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over hadden
We hebben het hier over 2 hondjes en een buurvrouw die als een viswijf tegen ze krijst. Dat is wel wat minder heftig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.
Dat lijkt me geen wenselijke situatie als je een conflict met hem had. Besprak je hem met je zus?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.
Klopt,zou jij dat pikken wanneer het jou overkomt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij komt aan met bereikte grenzen enzo.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben het hier over 2 hondjes en een buurvrouw die als een viswijf tegen ze krijst. Dat is wel wat minder heftig.
Ik probeerde hem juist in toom te houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen wenselijke situatie als je een conflict met hem had. Besprak je hem met je zus?
Dat is prima, maar had je het daar over met je zus? En vertelde zij ook dingen over hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist in toom te houden.
Dat mag zij natuurlijk niet,En daar was ook geen sprake van.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is prima, maar had je het daar over met je zus? En vertelde zij ook dingen over hem?
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,zou jij dat pikken wanneer het jou overkomt?
Ja op sommige stukken lijkt het haast te sneeuwen met alle pollen, dood gras en weet ik wat er rondvliegtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Haal al de hele tijd allemaal zooi uit mijn haar. Er vliegt echt van alles door de lucht nu van bomen enz.
Was gisteravond een rondje gaan fietsen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Haal al de hele tijd allemaal zooi uit mijn haar. Er vliegt echt van alles door de lucht nu van bomen enz.
Ah, oké. Toch wel een beetje onhandig, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag zij natuurlijk niet,En daar was ook geen sprake van.
de parkeergarage ziet eruit alsof 't gesneeuwd heeft.. zoveel pollen dat er liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op sommige stukken lijkt het haast te sneeuwen met alle pollen, dood gras en weet ik wat er rondvliegt
Terug pesten zou ik nooit doen. Ik probeer sowieso altijd zelf maar het goede voorbeeld te geven. Kan de woningbouw niet tegen mij bitchen iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.
Blij dat ik een hordeur heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.
Ja, als je niet uitkijkt, hoef je niet meer te eten na het fietsen. Wolken van irritante vliegbeesten overal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was gisteravond een rondje gaan fietsen.
Dan moet je op sommige stukken echt je mond dicht houden om niets te eten
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Terug pesten zou ik nooit doen. Ik probeer sowieso altijd zelf maar het goede voorbeeld te geven. Kan de woningbouw niet tegen mij bitchen iig.
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.
jep, heerlijk. hele armen en benen vol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je niet uitkijkt, hoef je niet meer te eten na het fietsen. Wolken van irritante vliegbeesten overal.En als je zonnebrandcrčme ophebt, zit je soms ook onder van die hele kleine zwarte vliegjes.
Waarom zou je zoiets niet melden? Overlast = overlast heb ik geleerd van de woningbouw vrijdag. Maakt niet uit in welke vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegen
Ja ligt meer stof en pollen op de auto dan toen een tijdje terug de sahara was neergegooidquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de parkeergarage ziet eruit alsof 't gesneeuwd heeft.. zoveel pollen dat er liggen
Deur open is nu ook niet lekker, het is 25 graden en bewolktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.
Wat was je verhaal met bereikte grenzen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.
En dát snap ik dan niet, als iemand overlast geeft en daar blijkbaar mentale problematiek aan vast hangt.quote:Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegen
auto binnen zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt meer stof en pollen op de auto dan toen een tijdje terug de sahara was neergegooid
Kan ik daarna weer een nieuwe gevel gaan plaatsenquote:
Hij vond het juist geweldig toen we dat wisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Toch wel een beetje onhandig, lijkt me.
Het is ook een beetje leven en laten leven denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet melden? Overlast = overlast heb ik geleerd van de woningbouw vrijdag. Maakt niet uit in welke vorm.
Over mijn zusje?quote:
Misschien ben ik daar een beetje anders in maar ik zorg voor geen overlast dus ik heb ook geen zin in overlast van mijn buren in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een beetje leven en laten leven denk ik.
Hebben ze die ook al opgeblazen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik daarna weer een nieuwe gevel gaan plaatsen
Amen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Nog niet, pas als Frantic zijn auto hier komt parkerenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al opgeblazen?
En het was keiharde terror midden in de nacht? Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terror muziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het was keiharde terror midden in de nacht? Ik snap het gewoon niet.
Daarom het "keiharde".quote:
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurtquote:
Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar bij het idee van psychische problematiek waarvan je het vermoeden hebt dat het niet bekend is: echt, melden.
Dit is dus mijn zusje waar ik heel trots op ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurt
Zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.
De eerste keer in de historie van FOK! me dunktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurt
Welke oorlog?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Hadden ze vroeger in den oorlog geen naam voor verklikkers?
Stel je voor dat iemand hulp krijgt als ze het nodig hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Hadden ze vroeger in den oorlog geen naam voor verklikkers?
Bestond toen de NSB al?quote:
Of de prijzenoorlog van de supermarktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Laatste oorlog was geloof ik de taxi oorlog
Met de kiloknallers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of de prijzenoorlog van de supermarkt
Werd je mee dood gegooid!quote:
Ik wist niet dat jij Bulgaars kon sprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klant stuurt een beveiligde e-mail die je moet openen met een wachtwoord
4E; ja hoi, stuur even het wachtwoord, dan kan ik het openen
Klant: stuurt nog 2 beveiligde e-mails, zonder wachtwoord
![]()
De volgende keer stuur ik een e-mail in het Bulgaars, misschien dat het dan wel overkomt.
Google kan dat welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Bulgaars kon spreken
Naar bed, naar bed.quote:
wel een beetje vroeg hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed.
Zei duimelot.
Yoloooooquote:
geqoon bordje ophangen, be right back, grabbin a icecreamquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
zin in een ijsjeMaar ik zit nu in een Teams meeting
Mag het al?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed.
Zei duimelot.
Als Duimelot het zegt, dan moet het.quote:
en dit merkte je pas toen de pizza uit de oven kwam?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:39 schreef kwiwi het volgende:
Had pizza gemaakt, maar de saus was zķ smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |