Kan ik daarna weer een nieuwe gevel gaan plaatsenquote:
Hij vond het juist geweldig toen we dat wisten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Toch wel een beetje onhandig, lijkt me.
Het is ook een beetje leven en laten leven denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets niet melden? Overlast = overlast heb ik geleerd van de woningbouw vrijdag. Maakt niet uit in welke vorm.
Over mijn zusje?quote:
Misschien ben ik daar een beetje anders in maar ik zorg voor geen overlast dus ik heb ook geen zin in overlast van mijn buren in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook een beetje leven en laten leven denk ik.
Hebben ze die ook al opgeblazen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik daarna weer een nieuwe gevel gaan plaatsen
Amen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Nog niet, pas als Frantic zijn auto hier komt parkerenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al opgeblazen?
En het was keiharde terror midden in de nacht? Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terror muziek.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het was keiharde terror midden in de nacht? Ik snap het gewoon niet.
Daarom het "keiharde".quote:
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurtquote:
Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar bij het idee van psychische problematiek waarvan je het vermoeden hebt dat het niet bekend is: echt, melden.
Dit is dus mijn zusje waar ik heel trots op ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurt
Zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |