is the expanse echt goed? kwam er niet doorheen op primequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.![]()
Maar ik lees amper.
Die gaan de papierbak inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Tweedehands boeken zijn af en toe smoezelig door uitwerpselen, snacks, huidsmeer en speeksel.
quote:
Ja het is echt zo'n oud tokkie vrouwtje, geen zin om ruzie mee te maken.quote:
Ik vond 'm echt tof.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is the expanse echt goed? kwam er niet doorheen op prime
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is echt zo'n oud tokkie vrouwtje, geen zin om ruzie mee te maken.Deed maar vriendelijk.
Daarom heb ik toen ook overlast melding gemaakt want dat was mijn grens ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.
Neuh, maar wat schiet je er mee op om er meteen knalhard tegenin te gaan? Beter de boel slim spelen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat siert je ook wel.Maar toen ze zei dat jij maar oordoppen in moest doen was mijn grens wel bereikt.
Schrik niet van de prijzen van schuttingen, hout is niet goedkoop momenteel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Heel misschien vraag ik binnenkort wel om samen een schutting te kopen. Kan vast niet heel duur zijn toch voor 5 of 6 meter ofzo. Bedoel betaal alleen mee aan de kant die aan mijn tuin zit, straatkant is haar probleem.
O god ja, wilde nog een trellis halen maar dat kan niet in mijn auto.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schrik niet van de prijzen van schuttingen, hout is niet goedkoop momenteel.
Oke laat maar. Ja mij kan het niet zo boeien, die honden zitten toch aan een lijntje en kunnen mijn tuin niet echt in.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woningbouw zei dat zij nu geen geld heeft voor een schutting of hek. Alles is nieuw in haar huis dus geld is op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:32 schreef CherryLips het volgende:
O 20% korting op schuttingen bij de Karwei.
kan inderdaad wel alle kanten opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
OH JA, deze week nog even profiteren van de laadruimte van bus.
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar wat schiet je er mee op om er meteen knalhard tegenin te gaan? Beter de boel slim spelen.
Aanhanger genotquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |