Las laatst ook van die gevangene die in de VS ontsnapt was. Begrijp dat ze nu wel strikt zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn toegangspas kwijt in dit kantoor, hele pand hermetisch dicht en er mag niemand naar buiten, zo maak je vrienden
Kunnen ze die niet eens deactiveren? Lame.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn toegangspas kwijt in dit kantoor, hele pand hermetisch dicht en er mag niemand naar buiten, zo maak je vrienden
Klinkt positief, hopelijk doet ze het ook daadwerkelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw ineens hier aan de deur. Ja ik weet dat je hebt gebeld en ben niet boos en ik ga het veranderen etc.
"ik ben niet boos, alleen teleurgesteld"quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw ineens hier aan de deur. Ja ik weet dat je hebt gebeld en ben niet boos en ik ga het veranderen etc.
Ja ze vroeg nog of ik haar excuses wil aanvaarden, nou oke dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt positief, hopelijk doet ze het ook daadwerkelijk.
Heb gister nog een boek gekochtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Meeste wat we binnen krijgen zijn toch wel boeken, snap niet dat mensen die nog nieuw kopen
Ik zal je zo wel een DM sturen anders.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zoooo irritant als mensen met een afgeschermd nummer bellen. Ja ik was in gesprek, nu geen idee wie of welke instantie mij gebeld heeft. En kan nu dus ook niet terugbellen![]()
Hinderlijk
Na ik zei dat ik gewoon niet steeds die honden en haar wil horen als ik echt net mijn ogen open heb en dat ik in het weekend daar echt niet op zit te wachten zo vroeg en ze leek het wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"ik ben niet boos, alleen teleurgesteld"
Ik ga niet wachten tot ik toevallig een boek wat ik hebben wil ergens tweedehands tegenkom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Meeste wat we binnen krijgen zijn toch wel boeken, snap niet dat mensen die nog nieuw kopen
Ja als ze dan nog even een bericht achterlaten ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Zoooo irritant als mensen met een afgeschermd nummer bellen. Ja ik was in gesprek, nu geen idee wie of welke instantie mij gebeld heeft. En kan nu dus ook niet terugbellen![]()
Hinderlijk
Ik koop ze wel,en het liefst gesigneerd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:17 schreef Karzai het volgende:
Ik aas een beetje op die reeks van MJ Arlidge.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten tot ik toevallig een boek wat ik hebben wil ergens tweedehands tegenkom.
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik aas een beetje op die reeks van MJ Arlidge.
Haar probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef Ama het volgende:
En ze mompelde nog iets met vier keer aanbellen afgelopen vrijdag ofzo, dat ze het zat was dat iedereen iets moest van haar?!Daarom reageerde ze als een kutwijf schijnbaar.
Ik heb er een beetje weinig tijd voor de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zelf The Expanse nog compleet maken.![]()
Maar ik lees amper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |