Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zo heet het niet..![]()
[ afbeelding ]
Met een boekje of een muziekje er bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Karzai het volgende:
Ben wel afgewerkt eigenlijk, tis een beter idee om de rest van de middag in een hangmat te gaan liggen
nooit van gehaktbrood gehoord?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worst
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een boekje of een muziekje er bij
Ik vertel ook alleen maar wat er op de verpakking staatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dan maar stug doorwerkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmat
worst is ook gewoon gehakt in een jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
worst is ook gewoon gehakt in een jasje
Regelmatigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
Frikandel vind ik dat weer geen worst.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasje
frikandel bijvoorbeeld
toch is het een worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frikandel vind ik dat weer geen worst.
en een duitse frikandel?quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
dan had het wel geruld gehakt gehetenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
In de pan en dan op een broodje.
Als je dat compleet als blok bakt en niet rult is het effect vergelijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
Had idd ook gekundquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartjequote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |