Als in dat ze overlast veroorzaakte?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
Woningbouw is bij de buurvrouw langs geweest. Daarom was het zo stil vanochtend.
Ja en haar hondjes. Woningbouw kreeg wel idee dat ze het niet helemaal serieus nam maar ik hoorde vanochtend niks en als ze door blijft gaan moet ik het blijven melden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in dat ze overlast veroorzaakte?
ah netjes hebben andere mensen ook geklaagdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:00 schreef Ama het volgende:
Woningbouw is bij de buurvrouw langs geweest. Daarom was het zo stil vanochtend.
Haar bovenbuurvrouw zou ook melding maken gisteren maar niet gedaan denk ik. Heb een raar vermoeden dat ze een geschiedenis heeft met overlast bezorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah netjes hebben andere mensen ook geklaagd
Herkenbaar,ik was zelf niet van het melden maar mijn bovenbuur is een tijdje geleden uitgezet.Echt een stuk rustiger nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en haar hondjes. Woningbouw kreeg wel idee dat ze het niet helemaal serieus nam maar ik hoorde vanochtend niks en als ze door blijft gaan moet ik het blijven melden.
Geef wat anders dan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
boooh die thaise man![]()
wilde em geld geven maar wilde die niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
Dat bedoel ik niet.quote:
Best wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oversekste snack denkt altijd meteen het slechtste van ons
Als ze tegen mij zegt doe maar oordoppen in dan moet de woningbouw het wel oplossen voor me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herkenbaar,ik was zelf niet van het melden maar mijn bovenbuur is een tijdje geleden uitgezet.Echt een stuk rustiger nu.
Verliefd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:06 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oversekste snack denkt altijd meteen het slechtste van ons
Klopt hoor,in je huurcontract staat dat ook.Mijn bovenbuur was ook al jaren heel erg,ook psychoses en zulks.Je hebt recht op normaal wonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ze tegen mij zegt doe maar oordoppen in dan moet de woningbouw het wel oplossen voor me.
Gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De dag waarvan ik niet meer dacht dat 'ie ging komen, m'n auto is aan land.
Die had een duikautoboot.quote:
inclusief grote strike n alles?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg nu alleen geen uitleg omdat ze 'm komen brengen, like, oh no.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
inclusief grote strike n alles?
ik kreeg net een status update filmpje van mn dealerhet vloggen is ook al doorgedrongen bij automonteurs
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.Ik mocht 'm ook ophalen, maar blijkbaar staat 'ie in Roermond en voor dom heen en weer rijden is dat ook een beetje uit de richting.
Mja, ik heb wel bekenden in die richting, maar op een werkdag is dat niet perse praktisch.quote:
Is het een amfibievoertuig?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De dag waarvan ik niet meer dacht dat 'ie ging komen, m'n auto is aan land.
Ik heb al gelunchtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:05 schreef Haags het volgende:
Ik ga even van de gelegenheid gebruik maken om lunchgenot te openen
Is lekker hoor van die plakjes beetje mosterd er opquote:
Broodje bal bedoel je?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is lekker hoor van die plakjes beetje mosterd er op
Nja zo heet het niet..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje bal bedoel je?
Ik dacht gewoon rul gehakt
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje bal bedoel je?
Ik dacht gewoon rul gehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |