Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar bij het idee van psychische problematiek waarvan je het vermoeden hebt dat het niet bekend is: echt, melden.
Dit is dus mijn zusje waar ik heel trots op ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurt
Zeker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als het wel bekend is en je hebt er last van. Naja zo ben ik iig.
De eerste keer in de historie van FOK! me dunktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, iemand die ook nog echt pics stuurt
Welke oorlog?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Hadden ze vroeger in den oorlog geen naam voor verklikkers?
Stel je voor dat iemand hulp krijgt als ze het nodig hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Hadden ze vroeger in den oorlog geen naam voor verklikkers?
Bestond toen de NSB al?quote:
Of de prijzenoorlog van de supermarktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:36 schreef Karzai het volgende:
Laatste oorlog was geloof ik de taxi oorlog
Met de kiloknallers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of de prijzenoorlog van de supermarkt
Werd je mee dood gegooid!quote:
Ik wist niet dat jij Bulgaars kon sprekenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klant stuurt een beveiligde e-mail die je moet openen met een wachtwoord
4E; ja hoi, stuur even het wachtwoord, dan kan ik het openen
Klant: stuurt nog 2 beveiligde e-mails, zonder wachtwoord
![]()
De volgende keer stuur ik een e-mail in het Bulgaars, misschien dat het dan wel overkomt.
Google kan dat welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Bulgaars kon spreken
Naar bed, naar bed.quote:
wel een beetje vroeg hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed.
Zei duimelot.
Yoloooooquote:
geqoon bordje ophangen, be right back, grabbin a icecreamquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
zin in een ijsjeMaar ik zit nu in een Teams meeting
Mag het al?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed.
Zei duimelot.
Als Duimelot het zegt, dan moet het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |