ik heb bizar vel weggegooid met verhuizen iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
Lijkt me ook wel lekker hoor als je gaat verhuizen en gewoon alles weg kan smijten.![]()
(Wel lullig dat veel pas 2 weken later komt dus moet ze alsnog met die oude meubels slepen)
mwa, dan toch liever een bak waar ik alles zo in kan smijten dan telkens een aanhanger te moeten pakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanhanger genot
maar dan moet ik wel de Navara eerst op gaan halen
He jakkes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb bizar vel weggegooid met verhuizen idd
Maar dan ben je dus al voorbij aan het gesprek überhaupt voeren. Die stap direct overslaan is gewoon niet hendig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.
Verschilt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Moet de woningbouw niet een schutting regelen?
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over haddenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dan toch liever een bak waar ik alles zo in kan smijten dan telkens een aanhanger te moeten pakken
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen al van de naam Alberto krijg ik uitslag, leuk voor een circuspaard.
Ik dacht dat hij dat ook ging zeggen toen hij zei dat er eigenlijk weer een erfscheiding moet komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
Moet de woningbouw niet een schutting regelen?
Ja, voor wat groter spul kan ik de station ook wel pakken, maar da's toch niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mis ik wel sinds ik dat ding niet meer heb.
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan ben je dus al voorbij aan het gesprek überhaupt voeren. Die stap direct overslaan is gewoon niet hendig.
Da's niet wat ik zeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.
Ja het is hun pand toch.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij dat ook ging zeggen toen hij zei dat er eigenlijk weer een erfscheiding moet komen.Hij kan niet verwachten dat ik dat betaal als het er niet eens zat.
Wat wil je dan zeggen?quote:
Ja ik heb er ook weinig haast mee. Het lijkt mss beetje pauper zo maar lijkt me ook meer hun probleem.quote:
Dat zelf escalatie op gaan zoeken niet handig is?quote:
Dat gaat natuurlijk niet bewust lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zelf escalatie op gaan zoeken niet handig is?
ik bedoelde de bak van de auto hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over hadden
Hey, jij komt aan met bereikte grenzen enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet bewust lijkt me.
Jammer alleen dat die bakken vrij prijzig zijn als je er eentje wilt hebben waar je alles in mag gooienquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hadden de badkamer verbouwd, stond zo'n bak buiten, ik heb er ook nog wat zooi in geflikkerd toen ze ruimte over hadden
We hebben het hier over 2 hondjes en een buurvrouw die als een viswijf tegen ze krijst. Dat is wel wat minder heftig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring.Mijn bovenbuur was geen gesprek mee te voeren.Keiharde terror muziek in de nacht,slaan met deuren,junkie ruzies,En nog veel vage shit.
Dat lijkt me geen wenselijke situatie als je een conflict met hem had. Besprak je hem met je zus?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zus was zijn GGZ begeleidster,ik heb geen stappen overgeslagen.
Klopt,zou jij dat pikken wanneer het jou overkomt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, jij komt aan met bereikte grenzen enzo.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben het hier over 2 hondjes en een buurvrouw die als een viswijf tegen ze krijst. Dat is wel wat minder heftig.
Ik probeerde hem juist in toom te houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen wenselijke situatie als je een conflict met hem had. Besprak je hem met je zus?
Dat is prima, maar had je het daar over met je zus? En vertelde zij ook dingen over hem?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeerde hem juist in toom te houden.
Dat mag zij natuurlijk niet,En daar was ook geen sprake van.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is prima, maar had je het daar over met je zus? En vertelde zij ook dingen over hem?
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,zou jij dat pikken wanneer het jou overkomt?
Ja op sommige stukken lijkt het haast te sneeuwen met alle pollen, dood gras en weet ik wat er rondvliegtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Haal al de hele tijd allemaal zooi uit mijn haar. Er vliegt echt van alles door de lucht nu van bomen enz.
Was gisteravond een rondje gaan fietsen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Haal al de hele tijd allemaal zooi uit mijn haar. Er vliegt echt van alles door de lucht nu van bomen enz.
Ah, oké. Toch wel een beetje onhandig, lijkt me.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag zij natuurlijk niet,En daar was ook geen sprake van.
de parkeergarage ziet eruit alsof 't gesneeuwd heeft.. zoveel pollen dat er liggenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:52 schreef Ama het volgende:
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op sommige stukken lijkt het haast te sneeuwen met alle pollen, dood gras en weet ik wat er rondvliegt
Terug pesten zou ik nooit doen. Ik probeer sowieso altijd zelf maar het goede voorbeeld te geven. Kan de woningbouw niet tegen mij bitchen iig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.
Blij dat ik een hordeur heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.
Ja, als je niet uitkijkt, hoef je niet meer te eten na het fietsen. Wolken van irritante vliegbeesten overal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was gisteravond een rondje gaan fietsen.
Dan moet je op sommige stukken echt je mond dicht houden om niets te eten
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Terug pesten zou ik nooit doen. Ik probeer sowieso altijd zelf maar het goede voorbeeld te geven. Kan de woningbouw niet tegen mij bitchen iig.
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed niet dat ik binnenkort een bovenbuur ga hebben. Maar daar zijn prima routes voor om te volgen, verhuurder, wijkagenten, dat zie ik mezelf eerder doen dan terugpesten.
jep, heerlijk. hele armen en benen vol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als je niet uitkijkt, hoef je niet meer te eten na het fietsen. Wolken van irritante vliegbeesten overal.En als je zonnebrandcrème ophebt, zit je soms ook onder van die hele kleine zwarte vliegjes.
Waarom zou je zoiets niet melden? Overlast = overlast heb ik geleerd van de woningbouw vrijdag. Maakt niet uit in welke vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegen
Ja ligt meer stof en pollen op de auto dan toen een tijdje terug de sahara was neergegooidquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de parkeergarage ziet eruit alsof 't gesneeuwd heeft.. zoveel pollen dat er liggen
Deur open is nu ook niet lekker, het is 25 graden en bewolktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een deur open gehad en nu ligt de woonkamer vol met meuk.
Wat was je verhaal met bereikte grenzen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even Draak,ik heb nooit gepest.
En dát snap ik dan niet, als iemand overlast geeft en daar blijkbaar mentale problematiek aan vast hangt.quote:Voorbeeld: hij stond regelmatig voor de deur om wat shag te vragen.Of dat hij in de war was en ik even met hem ging lopen.En we hebben nooit iets gemeld over wat dan ook.Zelfs niet toen de woningbouw en wijkagent daarom vroegen
auto binnen zettenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt meer stof en pollen op de auto dan toen een tijdje terug de sahara was neergegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |