abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie maandag 9 mei 2022 @ 23:45:59 #1
169210 liesje1979
pi_204684759


Tien onbekende Vlamingen, Gilles De Coster en met hen ook een klein miljoen mollenvangers, maken zich op voor De Mol 2023 in Arizona!
Onderweg moeten de kandidaten slagen in zoveel mogelijk opdrachten, want alleen zo kunnen ze geld verdienen. Maar ze moeten elkaar vooral nauwkeurig in de gaten houden, want in hun midden huist een sluwe saboteur. De Mol. En die doet niets liever dan de groep tegenwerken.

Afleveringen van het 11e seizoen De Mol zijn vanaf 19 maart 2023 elke zondagavond 20:20 terug te vinden op GoPlay.be.



De Mol Vlaanderen is de oervader van alle buitenlandse versies van het programma. De eerste 3 seizoenen werden uitgezonden tussen 1998 en 2003 op de Vlaamse zender TV1, en werden gepresenteerd door Michiel Devlieger.
Na het doorlopende succes van WIDM in Nederland, hebben de Vlamingen in 2015 besloten toch een doorstart te maken met het programma. Sindsdien wordt het uitgezonden op de Vlaamse zender Play4 (voorheen Vier) met Gilles de Coster als presentator.

Afleveringen van De Mol zijn hier te zien: (gratis account maken en adblocker uitzetten)

Seizoen 10 (Canarische eilanden 2022): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 9 (Duitsland 2021): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 8 (Griekenland 2020): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay
Seizoen 7 (Vietnam 2019): https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-2019/gfw379cm#autoplay
Seizoen 6 (Mexico 2018): https://www.goplay.be/vid(...)flevering-1#autoplay

Nu ook op NPO! https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-belgie/VPWON_1301610

Voorspel in onze prono elke week de Mol e.a., en win het Vlaamse Mol code-opdracht bordspel! FOK! De Mol prono 2022


> [M.b.t. 'spoilers' in deze reeks] <

Laat ons hier weten wanneer je bent begonnen met kijken naar de Vlaamse Mol! > MOL / Wanneer ben jij De Mol (BE) gaan volgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 27-02-2023 10:36:44 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 23:55:14 #2
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204684792
Ik vond het wel prima voor een keer. Maar omdat het live was moesten ze wel soms tijd opvullen. Het is beter tv geweest als de kandidaten niet met hun mond vol tanden stonden omdat ze overweldigd waren door het publiek.
Verder vond ik de live opdrachten soort aapjes kijken :@ Ze moesten iets instuderen en voor het publiek uitvoeren. En dan nog de televoting. En ik miste de reunie met de andere kandidaten. Ik hoop dat ze het volgend seizoen het oude format aanhouden.
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 10 mei 2022 @ 00:04:06 #3
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204684823
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:55 schreef jcdragon het volgende:

En ik miste de reunie met de andere kandidaten
Dat komt volgende week neem ik aan, wanneer ook de molacties worden doorgenomen.
pi_204684829
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
Toch wel een soort van kippenvel momentje toen het begon en Gilles die het podium opkwam, de vibe van het publiek. Ja gaaf! :D
De opkomst van Gilles op het podium was trouwens het enige moment van de uitzending dat niet echt live was... :)

quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
De ontknoping was denk ik, als je er live bij was wel echt super spannend. Voor mij wat minder, ik was gewoon al wat focus kwijt helaas. Gelukkig hebben we volgende week nog.
De ontknoping was inderdaad enorm spannend, en alleen al daarvoor was ik wel blij dat ik erbij was. Bij de bomopdracht daarentegen was er ook ter plaatste geen enkele spanning. Iedereen wist natuurlijk al zeker dat die zou ontploffen, en er was ook al op voorhand aangekondigd dat het slechts confetti zou zijn, dus ook voor de inhoud van de bom was er geen spanning.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 00:11:02 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204684860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 00:05 schreef Redum het volgende:

[..]

en er was ook al op voorhand aangekondigd dat het slechts confetti zou zijn, dus ook voor de inhoud van de bom was er geen spanning.
Je gaat natuurlijk niet 10.000 man wijsmaken dat er straks een echte bom af zal gaan _O-
  PR en moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 00:23:23 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204684925
Gaat wel echt tof zijn om volgende week de hele aflevering (zonder live-gedoe!) allemaal molacties van zowel mol 1 als mol 2 te zien _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204684953
Ik had de mol goed *O*

Ik ben stiekem ook geen fan van de live-finales maar deze was prima te doen. Hopelijk blijft dit bij eenmalig en gaan ze het niet zoals in Nederland elk jaar uit-mol-ken (See what I did there? :P)

Ik wil nog even een eervolle vermelding geven aan Gilles. Een fantastische presentator. Dat mag ook een keer gezegd worden! ^O^
pi_204684955
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 00:11 schreef Tijn het volgende:

[..]
Je gaat natuurlijk niet 10.000 man wijsmaken dat er straks een echte bom af zal gaan _O-
Klopt, dat zou heel onverstandig zijn, nota bene op de plaats waar ooit het Heizeldrama plaatsvond... Maar het is tegelijk ook de reden waarom dat concept van die bom niet echt kan werken met zo'n groot livepubliek.
pi_204685260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 00:23 schreef Moira het volgende:
Gaat wel echt tof zijn om volgende week de hele aflevering (zonder live-gedoe!) allemaal molacties van zowel mol 1 als mol 2 te zien _O_
Ik kijk er erg naar uit. Wat fijn dat Philippe ook gewoon aanwezig was tijdens de live uitzending. Ben benieuwd naar zijn ervaringen. En natuurlijk heel benieuwd naar de acties van de tweede mol. Wat was het een spektakel.

Zo ongelooflijk veel anders dan in NL.

Niets dan hulde voor de makers.

Zo blij mee!
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_204685272
Best een gok trouwens om in dec 2021 te voorspellen dat in mei 2022 10.000 man weer bij elkaar mag komen.
Wat zou het backup scenario zijn geweest?
  PR en moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 09:30:25 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204686058
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 06:28 schreef Mip1988 het volgende:
Best een gok trouwens om in dec 2021 te voorspellen dat in mei 2022 10.000 man weer bij elkaar mag komen.
Wat zou het backup scenario zijn geweest?
Ik denk gewoon hetzelfde maar met minder man in de zaal en de stoeltjes verder uit elkaar.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204686069
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 06:28 schreef Mip1988 het volgende:
Best een gok trouwens om in dec 2021 te voorspellen dat in mei 2022 10.000 man weer bij elkaar mag komen.
Wat zou het backup scenario zijn geweest?
Livestream op Zoom? :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 mei 2022 @ 09:34:37 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204686090
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:55 schreef jcdragon het volgende:
Het is beter tv geweest als de kandidaten niet met hun mond vol tanden stonden omdat ze overweldigd waren door het publiek.
Mwah, dat vond ik bij dit dan weer leuker dan bij BN'ers die dat wel een beetje gewend zijn en die hun act om zogenaamd leuk te doen gewoon door blijven zetten ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 mei 2022 @ 09:35:20 #14
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204686097
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 23:55 schreef jcdragon het volgende:
En ik miste de reunie met de andere kandidaten.
Die komt komende zondag als het goed is, toch? Dan zijn ook de dingen achter de schermen enzo te zien, molacties, noem maar op. Een hele aflevering vol en dat in een meer intieme setting.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204686194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Die komt komende zondag als het goed is, toch? Dan zijn ook de dingen achter de schermen enzo te zien, molacties, noem maar op. Een hele aflevering vol en dat in een meer intieme setting.
Aanstaande zondag is er inderdaad nog een aflevering met een terugblik.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204686891
Poeh, dat was niet heel briljant. Moesten ze maar niet meer doen.
Hopelijk volgende week een waardig einde van het seizoen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 10 mei 2022 @ 12:02:46 #17
279824 Mansjester
City>United
pi_204687434
Ik had beide mollen goed :D Volgens mij voor het eerst in mn leven, normaal heb ik echt geen idee en boeit het me ook niet eens zoveel
  PR en moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 12:06:14 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204687458
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:02 schreef Mansjester het volgende:
Ik had beide mollen goed :D Volgens mij voor het eerst in mn leven, normaal heb ik echt geen idee en boeit het me ook niet eens zoveel
Ik zit 9 vd 10 keer juist finaal mis met de Vlaamse _O- de Nederlandse de afgelopen jaren juist meermaals vanaf het begin goed gehad :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 12:13:06 #19
279824 Mansjester
City>United
pi_204687523
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:06 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik zit 9 vd 10 keer juist finaal mis met de Vlaamse _O- de Nederlandse de afgelopen jaren juist meermaals vanaf het begin goed gehad :D
Ja ik zit ook bijna altijd mis bij de Vlaamset, de Nederlandse kijk ik sowieso al jaren niet meer.

Mn afstreeptactiek werkt eigenlijk wel goed, ik let meer op de personen die op sommige punten geld pakken terwijl ze dat makkelijk niet hadden kunnen doen. Maar misschien had ik gewoon mazzel :')
  PR en moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 12:16:41 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204687557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:13 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Ja ik zit ook bijna altijd mis bij de Vlaamset, de Nederlandse kijk ik sowieso al jaren niet meer.

Mn afstreeptactiek werkt eigenlijk wel goed, ik let meer op de personen die op sommige punten geld pakken terwijl ze dat makkelijk niet hadden kunnen doen. Maar misschien had ik gewoon mazzel :')
Ik doe dat over het algemeen ook maar zo heb ik Uma dus steeds afgestreept dus er gaat dan toch ergens wat mis :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204687746
Ik had bij de molwissel zoiets van, wie zou ik zelf kiezen? En daar heb ik mijn verdachten op gebaseerd. En daarvan vond ik Uma meteen het meest verdacht :P
pi_204688332
Ik ben blij dat Sven gewonnen heeft want waar Yens de afgelopen twee afleveringen mee bezig was…..Die was bereid om gewoon dertig pijlen te schieten, ook al zou dat de pot op nul euro brengen. Uma’s tactiek tijdens de laatste twee afleveringen was waarschijnlijk: laat Yens maar Yens zijn, dan komt er weinig geld in de pot.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Playmaker op 10-05-2022 13:41:10 ]
  dinsdag 10 mei 2022 @ 14:20:37 #23
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204688752
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 13:36 schreef The_Playmaker het volgende:

Uma’s tactiek tijdens de laatste twee afleveringen was waarschijnlijk: laat Yens maar Yens zijn, dan komt er weinig geld in de pot.
Ja, dat denk ik nu ook _O-
  dinsdag 10 mei 2022 @ 17:20:19 #24
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204690698
In de Morgen vergelijkbare kritiek als in het eerder geposte Humo artikel.

Het siert de makers inderdaad dat ze steeds iets nieuws proberen maar ik denk dat dit iets eenmaligs is geweest.

quote:
De licht opgeklopte sfeer duwde alle magie rond de slotaflevering van ‘De mol’ helemaal weg

De mol en zijn finales, het was steeds iets apart. Herinner u vorig jaar, dat prachtige slot in Duitsland, waar eerst de ontvoerde teckel Isidoor bevrijd moest worden uit een verlaten militair complex. En dan het finale spel, met schitterende zwart-witbeelden uit Berlijn en een fantastisch in beeld gebrachte ontknoping in een theater. Of denk aan het jaar daarvoor in Griekenland, met in de laatste aflevering een machtige bungeejump in een diepe kloof. En de ontknoping op een boot waarbij Alina opdook als de spelbreker van het jaar. De mol blonk al uit in de haast filmische manier waarop alles in beeld gebracht werd, voor de finale afleveringen ging men telkens nog in overtreffende trap. Zinderende televisie.

En toen kwam 2022. Vanuit een bomvol Paleis 12 in Brussel. Een betonnen kuip met 10.000 joelende en fluitende mensen, heen en weer schietende spots, pompende muziek. Een bom die – o ontgoocheling – geen verf op het publiek spoot, maar glinsterende confetti. Een laatste spel dat meer deed denken aan Belgium’s Got Talent dan aan De mol. Uma die moest drummen, Sven die zich bekwaamde in het tapdansen en Yens die 50 seconden kreeg om zich uit een dwangbuis te bevrijden. En een niet nader bepaalde jury die moest oordelen of ze in hun opzet geslaagd waren. Weg psychologische spelletjes en andere mindfucks die De mol tot De mol maken. Enter een inwisselbare entertainmentshow. Veel verder van het originele format van De mol kan je niet komen, tenzij je misschien nog een jury in draaiende stoelen zet die de winnaar moet kiezen.

En dan het invullen van de laatste vijf vragen. Geen idyllische setting in het land dat ze drie weken doorkruisten, maar drie tafeltjes op een banaal podium. Gelukkig had men nog een rookmachine om de Blijde Intrede van Uma toch nog een beetje in nevelen te omhullen. Maar was het nu spannender omdat het allemaal rechtstreeks op televisie kwam? Een lichtjes opgeklopte sfeer duwde alle magie die normaal rond de slotaflevering hangt, helemaal weg.

Het tiende seizoen van De mol was al niet het makkelijkste, met flink wat tegenslag en een mol die besliste de kap over de haag te gooien. Het haalde een deel van de spanning uit het programma weg; zoeken naar een mol bleek halfweg opeens minder leuk, ook omdat niet alle opdrachten even inventief bleken. En toen moest de ontgoochelende finale dus nog komen.

Het siert de makers van De mol dat ze ieder jaar iets nieuws willen proberen, dat ze niet zomaar teren op het succesvolle verleden, dat ze zich niet willen herhalen. Maar De mol, dat mag nu wel duidelijk zijn, is geen formatje waar je zomaar een gladde entertainmentshow aan koppelt. Laat die shows maar voor de dans- en zangfanaten onder ons, en hou De mol De mol. Dat is nog steeds met grote voorsprong – sorry, Container Cup – het beste tv-programma dat hier de laatste decennia bedacht is.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 10 mei 2022 @ 17:27:38 #25
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_204690802
Ik ben het ook eens met de kritiek en dat artikel van De Morgen verwoordt wel mooi wat ik ook denk maar eigenlijk niet zo goed op papier kreeg :P
Dat gezegd hebbende was het nog steeds 100x beter dan die shows bij ons in het Vondelpark natuurlijk, zeker met de molacties volgende week nog in aantocht.
pi_204696737
Dit jaar maar 9 afleveringen?

Vond de live show maar matig, beter dan in NL (wat is dat niet) maar ik sluit mij ook aan bij het bovenstaande artikel. Al vond ik de opdracht met optredens dan wel weer leuk bedacht! Heb de andere kandidaten echt gemist, al was het maar in een shot van 2 seconden. Zaten daar een beetje voor joker op de bank.

Het wisselen van de Mol heeft voor mij de glans er wel afgehaald. Wat mij betreft hadden ze die halve ook niet meer op het podium gevraagd en lekker genegeerd.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 22:40:48 #27
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_204698289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GereDathan het volgende:
Dit jaar maar 9 afleveringen?

Vond de live show maar matig, beter dan in NL (wat is dat niet) maar ik sluit mij ook aan bij het bovenstaande artikel. Al vond ik de opdracht met optredens dan wel weer leuk bedacht! Heb de andere kandidaten echt gemist, al was het maar in een shot van 2 seconden. Zaten daar een beetje voor joker op de bank.

Het wisselen van de Mol heeft voor mij de glans er wel afgehaald. Wat mij betreft hadden ze die halve ook niet meer op het podium gevraagd en lekker genegeerd.
De Mol heeft altijd maar 9 afleveringen, namelijk 8 afleveringen op locatie (nu dus eentje live als finale) + een terugblik de week daarna met alle kandidaten. Daar is niets anders dan normaal dus.

De andere kandidaten komen volgende week pas weer in beeld, net zoals dat voorgaande jaren in Belgie ook ging (want dan was de finale met de 3 desks nog op locatie, en waren de oud-kandidaten er sowieso niet). Ze zullen het denk ik een beetje dubbelop hebben gevonden om ze zowel deze als volgende week erbij te betrekken. ;)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 mei 2022 @ 22:43:40 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204698381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:01 schreef GereDathan het volgende:
Dit jaar maar 9 afleveringen?

Vond de live show maar matig, beter dan in NL (wat is dat niet) maar ik sluit mij ook aan bij het bovenstaande artikel. Al vond ik de opdracht met optredens dan wel weer leuk bedacht! Heb de andere kandidaten echt gemist, al was het maar in een shot van 2 seconden. Zaten daar een beetje voor joker op de bank.

Het wisselen van de Mol heeft voor mij de glans er wel afgehaald. Wat mij betreft hadden ze die halve ook niet meer op het podium gevraagd en lekker genegeerd.
Gelukkig waren de mensen in De Mol zelf wel menselijk, allemachtig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204701492
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gelukkig waren de mensen in De Mol zelf wel menselijk, allemachtig.
Als je niet tegen stress kan moet je niet aangeven dat je de Mol wil zijn. In weet ik hoeveel seizoenen nog nooit voorgekomen dit.
pi_204701506
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 22:40 schreef Sirolf het volgende:

[..]
De Mol heeft altijd maar 9 afleveringen, namelijk 8 afleveringen op locatie (nu dus eentje live als finale) + een terugblik de week daarna met alle kandidaten. Daar is niets anders dan normaal dus.
Seizoen 7 had er 10.
Blijkbaar heeft MijnSerie.nl het verkeerd, daar staan er 10 aangekondigd.

quote:
De andere kandidaten komen volgende week pas weer in beeld, net zoals dat voorgaande jaren in Belgie ook ging (want dan was de finale met de 3 desks nog op locatie, en waren de oud-kandidaten er sowieso niet). Ze zullen het denk ik een beetje dubbelop hebben gevonden om ze zowel deze als volgende week erbij te betrekken. ;)
Er is een verschil in erbij betrekken of ze vluchtig langs laten komen. Al had je dat maar gedaan toen Philippe het podium op mocht, had de rest wel bij gekund.

Vond dit vrij respectloos, als een aapje vooraan op een bankje zitten en echt 0,0 aandacht krijgen van Gilles of een andere kandidaat.
  woensdag 11 mei 2022 @ 08:27:02 #31
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204701608
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:05 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Als je niet tegen stress kan moet je niet aangeven dat je de Mol wil zijn. In weet ik hoeveel seizoenen nog nooit voorgekomen dit.
En jij denkt dat de productie vooraf niet veel manieren heeft om te testen of iemand inderdaad stressbestendig is?
Dit hadden ze gewoon niet konden voorzien, en Philippe zelf ook niet.

Maar hee, lekker makkelijk voor jou vanaf je toetsenbord he.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:07 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Seizoen 7 had er 10.
Blijkbaar heeft MijnSerie.nl het verkeerd, daar staan er 10 aangekondigd.
[..]
Er is een verschil in erbij betrekken of ze vluchtig langs laten komen. Al had je dat maar gedaan toen Philippe het podium op mocht, had de rest wel bij gekund.

Vond dit vrij respectloos, als een aapje vooraan op een bankje zitten en echt 0,0 aandacht krijgen van Gilles of een andere kandidaat.
Goeie grap dat jij dan over respect begint _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204701907
quote:
81s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:27 schreef KaBuf het volgende:

[..]
En jij denkt dat de productie vooraf niet veel manieren heeft om te testen of iemand inderdaad stressbestendig is?
Dit hadden ze gewoon niet konden voorzien, en Philippe zelf ook niet.
Blijkbaar hebben ze daar in gefaald gezien dit vorige seizoenen wel goed ging.

Maar ja, daar mag je dus blijkbaar geen commentaar op hebben? Lekker alles bedekken met de mantel der liefde en net doen of alles hosanna is. Net of Philippe zielig is, hij beslist zelf om mee te doen. Dan moet je ook de klappen incasseren als je faalt.

In plaats van een beetje populair mooi weer gaan spelen op een podiumpje.

quote:
Maar hee, lekker makkelijk voor jou vanaf je toetsenbord he.
[..]
Ik zou het hem zonder problemen ook recht in het gezicht zeggen dat ik hem een zwakkeling vind.
pi_204701909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 09:31 schreef Felagund het volgende:

[..]
Livestream op Zoom? :+
_O- _O- _O-
pi_204701932
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:20 schreef usagi414 het volgende:
In de Morgen vergelijkbare kritiek als in het eerder geposte Humo artikel.

Het siert de makers inderdaad dat ze steeds iets nieuws proberen maar ik denk dat dit iets eenmaligs is geweest.
[..]

:Y :Y :Y
pi_204703088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:12 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Blijkbaar hebben ze daar in gefaald gezien dit vorige seizoenen wel goed ging.

Maar ja, daar mag je dus blijkbaar geen commentaar op hebben? Lekker alles bedekken met de mantel der liefde en net doen of alles hosanna is. Net of Philippe zielig is, hij beslist zelf om mee te doen. Dan moet je ook de klappen incasseren als je faalt.

In plaats van een beetje populair mooi weer gaan spelen op een podiumpje.
[..]
Ik zou het hem zonder problemen ook recht in het gezicht zeggen dat ik hem een zwakkeling vind.
Wat een kinderachtige reactie als je zelf nooit in Molschoenen hebt gestaan en er daar ook daadwerkelijk niet bij was....

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 11:23:53 ]
pi_204703228
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Wat een kinderachtige reactie als je zelf nooit in Molschoenen hebt gestaan en er daar ook daadwerkelijk niet bij was....
Ik heb genoeg in soortgelijke schoenen gestaan en altijd goed beseft waar ik aan begon en dit tot een goed einde gebracht.

Blijkbaar moet Philippe met lieve woordjes aangesproken worden, lekker pamperen. Ik doe daar niet aan mee, de waarheid is hard maar mag gezegd wat mij betreft.
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:55:58 #37
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204703393
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik heb genoeg in soortgelijke schoenen gestaan en altijd goed beseft waar ik aan begon en dit tot een goed einde gebracht.

Blijkbaar moet Philippe met lieve woordjes aangesproken worden, lekker pamperen. Ik doe daar niet aan mee, de waarheid is hard maar mag gezegd wat mij betreft.
Genoeg in soortgelijke schoenen ja? Jij bent in 10 verschillende landen bij hetzelfde format de Mol geweest? :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204703436
quote:
81s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:55 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Genoeg in soortgelijke schoenen ja? Jij bent in 10 verschillende landen bij hetzelfde format de Mol geweest? :D
Dat zou hetzelfde zijn, moet ik je de betekenis van "soortgelijke" uitleggen?

Philippe is gewoon een zwakke kandidaat die om een of andere reden door de selectie is gekomen. Fout van 2 kanten. Doet denken aan Arjan van Married at First Sight.

Holleeder ziet ook altijd uit als een aardige man, zullen we zijn daden ook maar met de mantel der liefde bedekken?

Ben blij dat jullie hem allemaal de beste Mol ooit vinden. Ik denk daar anders over, en dat zal niet veranderen. Ik vind hem met stip de allerslechtste Mol ooit en vind dat hij geen enkele extra exposure verdiend. Hij had prima bij de rest van de genegeerde kandidaten op de bank kunnen blijven zitten.

[ Bericht 8% gewijzigd door GereDathan op 11-05-2022 12:10:59 ]
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:35:51 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_204703826
Niemand zegt dat hij de beste Mol is... Het hoort gewoon bij reality tv.

Redactie stopt heel veel uren in om alle kandidaten te testen en te ondervragen om te bepalen wie de Mol is. Je kan niet altijd voorzien wat er met enorme stress gaat gebeuren. Het is ook allemaal misgegaan doordat hij in zijn slaap brabbelde en Bert het hoorde. Dat kan je toch niet voorzien?

Het is niet de beste Mol maar het is onzin om hem volledig af te kraken.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:42:54 #40
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204703915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

Het is niet de beste Mol maar het is onzin om hem volledig af te kraken.
Het is vooral ook raar om te doen alsof het niet gebeurd is. Ik vind het juist sterk van De Mol dat ze er geen doekjes om winden en het laten zien zoals het is.
pi_204704083
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

Redactie stopt heel veel uren in om alle kandidaten te testen en te ondervragen om te bepalen wie de Mol is. Je kan niet altijd voorzien wat er met enorme stress gaat gebeuren. Het is ook allemaal misgegaan doordat hij in zijn slaap brabbelde en Bert het hoorde. Dat kan je toch niet voorzien?
Er is meermaals gezegd dat hij in zijn slaap niets zinnigs heeft gezegd volgens mij. Die enorme stress na 1 dag, kom op hoor. Het is niet alsof hij al 3 maanden onder hoogspanning stond, na 1 dag was hij al volledig opgebrand. Je kan mij echt niet wijsmaken dat hij dat zelf niet wist van zichzelf.

quote:
Het is niet de beste Mol maar het is onzin om hem volledig af te kraken.
Ik kraak hem niet volledig af, ik zei alleen dat hij geen plek verdiende op het podium zondag in mijn ogen.
pi_204704133
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:42 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is vooral ook raar om te doen alsof het niet gebeurd is. Ik vind het juist sterk van De Mol dat ze er geen doekjes om winden en het laten zien zoals het is.
Dat is dan ook een heel ander verhaal, er zou volgende week voldoende ruimte en tijd zijn om dit te laten zien.

Maar hem zoals zondag op het podium halen als zijnde een toppertje is mijn inziens onterecht een een dolk in de rug van bovenal Uma alsook de andere kandidaten.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:59:03 #43
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204704148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Er is meermaals gezegd dat hij in zijn slaap niets zinnigs heeft gezegd volgens mij.
Dat maakt niks uit, he. Bert zei dat-ie Phillippe hoorde praten. Of dat waar is of niet doet er helemaal niet toe. Vanaf dat moment was Phillippe zo in de stress dat-ie nauwelijks meer sliep. Dat hou je logischerwijs maar een paar dagen vol.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 mei 2022 @ 13:04:46 #44
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204704223
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat maakt niks uit, he. Bert zei dat-ie Phillippe hoorde praten. Of dat waar is of niet doet er helemaal niet toe. Vanaf dat moment was Phillippe zo in de stress dat-ie nauwelijks meer sliep. Dat hou je logischerwijs maar een paar dagen vol.
Tot dat moment was er ook weinig aan de hand inderdaad, bleek ook duidelijk uit die terugblik. Sowieso kun je deze situatie uiteraard nooit écht volledig testen. Of nou ja, je kunt in theorie een volledig proefseizoen opnemen, zeggende dat dit het echte seizoen gaat zijn, maar ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:05:58 #45
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204704242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]

mijn inziens onterecht een een dolk in de rug van bovenal Uma
Hoezo? Zonder Phillippe zou Uma helemaal niet de mol zijn geweest. Het lijkt me dat niemand hem dankbaarder is dan zij.
pi_204704382
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tot dat moment was er ook weinig aan de hand inderdaad, bleek ook duidelijk uit die terugblik. Sowieso kun je deze situatie uiteraard nooit écht volledig testen. Of nou ja, je kunt in theorie een volledig proefseizoen opnemen, zeggende dat dit het echte seizoen gaat zijn, maar ja.
En toch, en toch. Hij had zich er prima uit kunnen redden, maar in plaats daarvan liet hij zijn hoofd gek maken. In ál die voorbereidingssessies had daar echt een keer een lampje over moeten gaan branden bij de makers. Het is een keihard spel dat een mol moet spelen, je moet zo ongelooflijk sterk in je schoenen staan, en dat stond hij dus niet. Hebben ze 'm dan wel hard genoeg aangepakt in die voorbereidingssessies, vraag ik me af.

Alle respect overigens voor hem zelf, want ik vind het behoorlijk dapper dat hij zich zo openlijk uit heeft durven spreken en die onmogelijke stap heeft gezet toch ervoor te kiezen het spel als mol te verlaten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_204704922
quote:
5s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:

[..]
Hoezo? Zonder Phillippe zou Uma helemaal niet de mol zijn geweest. Het lijkt me dat niemand hem dankbaarder is dan zij.
Zonder deze daad van Philippe had ze wellicht 26.000 euro rijker geweest. Dán was ze een stuk dankbaarder geweest denk ik.
pi_204704934
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:59 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat maakt niks uit, he. Bert zei dat-ie Phillippe hoorde praten. Of dat waar is of niet doet er helemaal niet toe. Vanaf dat moment was Phillippe zo in de stress dat-ie nauwelijks meer sliep. Dat hou je logischerwijs maar een paar dagen vol.
Ofwel, 0,0 stressbestendig. Dat wist hij toch bij voorbaat van zichzelf? Net als het praten in de slaap.

Als je dat van jezelf weet dan moet je lekker meedoen als kandidaat en niet aangeven dat je wel de Mol wil zijn.
pi_204704993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Zonder deze daad van Philippe had ze wellicht 26.000 euro rijker geweest. Dán was ze een stuk dankbaarder geweest denk ik.
En nu is ze de Mol geweest. Onbetaalbaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:21:43 #50
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204705168
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ofwel, 0,0 stressbestendig. Dat wist hij toch bij voorbaat van zichzelf? Net als het praten in de slaap.

Als je dat van jezelf weet dan moet je lekker meedoen als kandidaat en niet aangeven dat je wel de Mol wil zijn.
Hoe kun je nou vooraf weten of je jezelf gaat weggeven in je slaap? Als niemand jou dat ooit verteld heeft... En zelfs als je dat wel wist maar je tot dan toe altijd gewoon onzin brabbelde.

En er is geen normaal mens die daar normaal stressbestendig onder kan blijven. Je slaapt elke nacht bij een ander op de kamer dus ik kan me voorstellen dat je dan niet denkt: ach het is 1 persoon who cares. En je hebt geen greintje empathie als je vindt dat dit puur aan zijn karakter ligt.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_204705516
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:21 schreef Yesse het volgende:

[..]
Hoe kun je nou vooraf weten of je jezelf gaat weggeven in je slaap? Als niemand jou dat ooit verteld heeft... En zelfs als je dat wel wist maar je tot dan toe altijd gewoon onzin brabbelde.
Niet elke Fok!ker ligt tot zijn dood eenzaam in zijn bedje hoor _O-

quote:
En er is geen normaal mens die daar normaal stressbestendig onder kan blijven. Je slaapt elke nacht bij een ander op de kamer dus ik kan me voorstellen dat je dan niet denkt: ach het is 1 persoon who cares. En je hebt geen greintje empathie als je vindt dat dit puur aan zijn karakter ligt.
Empathie voldoende, maar niet voor opgevers.
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:57:15 #52
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204705517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ofwel, 0,0 stressbestendig. Dat wist hij toch bij voorbaat van zichzelf?
Natuurlijk wist-ie dat niet.
pi_204705527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
En nu is ze de Mol geweest. Onbetaalbaar.
Jij zegt het, mij lijkt het verschrikkelijk als je na 5 stressvolle eliminaties eindelijk een beetje doorkrijgt wie het is en je dan ineens zelf als Mol aan de slag moet.
pi_204705528
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:57 schreef Tijn het volgende:

[..]
Natuurlijk wist-ie dat niet.
Dan is hij nog stommer dan ik al dacht dus.
  woensdag 11 mei 2022 @ 14:59:24 #55
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204705536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hebben ze 'm dan wel hard genoeg aangepakt in die voorbereidingssessies, vraag ik me af.
Ik denk ook wel dat die procedure wat anders gaat worden in komende jaren, ja.
pi_204705560
En we zien hier in het topic maar weer eens hoe curlingouders een hele pampergeneratie voortbrengt _O-
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:09:43 #57
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204705625
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Jij zegt het, mij lijkt het verschrikkelijk als je na 5 stressvolle eliminaties eindelijk een beetje doorkrijgt wie het is en je dan ineens zelf als Mol aan de slag moet.
Natuurlijk niet, ze heeft zichzelf toch opgegeven? Als ze het niet had willen doen, was ze het ook niet geworden.
pi_204705647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Jij zegt het, mij lijkt het verschrikkelijk als je na 5 stressvolle eliminaties eindelijk een beetje doorkrijgt wie het is en je dan ineens zelf als Mol aan de slag moet.
Erg stressbestendig ben je dan niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204705735
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, ze heeft zichzelf toch opgegeven? Als ze het niet had willen doen, was ze het ook niet geworden.
Niet elke kandidaat geeft zich op als Mol en groepsdruk kan ook een belangrijke factor worden. FOMO ook.
pi_204705776
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Jij zegt het, mij lijkt het verschrikkelijk als je na 5 stressvolle eliminaties eindelijk een beetje doorkrijgt wie het is en je dan ineens zelf als Mol aan de slag moet.
Gelukkig gaat het niet om jou en mij. Maar dat vind je wat lastig, merk ik alweer.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_204705790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Gelukkig gaat het niet om jou en mij. Maar dat vind je wat lastig, merk ik alweer.
Meid, maak je niet dik.
pi_204705805
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:24 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Meid, maak je niet dik.
Misschien even je posts teruglezen voor je dit post :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:34:50 #63
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_204705908
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet elke Fok!ker ligt tot zijn dood eenzaam in zijn bedje hoor _O-
[..]
Empathie voldoende, maar niet voor opgevers.
Je kunt ook spontaan, eenmalig in je slaap praten dat kan zomaar of bijvoorbeeld vanwege koorts. Dat kan iedereen overkomen ook jou. Dus doe nu niet alsof hij het van te voren "had moeten weten" en dat jij beter bent omdat jou tot nu toe nog niet zoiets is overkomen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 11 mei 2022 @ 15:57:36 #64
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204706157
Ik vind het juist heel moedig van Philippe. Mentale gezondheid is ook belangrijk. Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft. O+

Isn't it ironic, don't you think
  woensdag 11 mei 2022 @ 16:22:49 #65
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204706457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:18 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Niet elke kandidaat geeft zich op als Mol en groepsdruk kan ook een belangrijke factor worden. FOMO ook.
Ze was letterlijk alleen met Gilles toen ze het gesprek hierover voerden, maar ok. Je wil gewoon zeuren, merk ik.
  PR en moderator woensdag 11 mei 2022 @ 17:07:44 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204707280
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ze was letterlijk alleen met Gilles toen ze het gesprek hierover voerden, maar ok. Je wil gewoon zeuren, merk ik.
Uiteraard, als iemand een andere mening heeft zeurt ie ineens. Zelf ook curlingouders gehad?
pi_204707288
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:34 schreef Yesse het volgende:

[..]
Je kunt ook spontaan, eenmalig in je slaap praten dat kan zomaar of bijvoorbeeld vanwege koorts. Dat kan iedereen overkomen ook jou. Dus doe nu niet alsof hij het van te voren "had moeten weten" en dat jij beter bent omdat jou tot nu toe nog niet zoiets is overkomen.
Ik weet prima van mijzelf dat ik soms praat of snurk in mijn slaap. Net als de meeste mensen.
  woensdag 11 mei 2022 @ 19:03:00 #69
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204708174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zelf ook curlingouders gehad?
Wat betekent dit überhaupt? 8)7
  PR en moderator woensdag 11 mei 2022 @ 20:41:11 #70
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204710047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 17:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Uiteraard, als iemand een andere mening heeft zeurt ie ineens. Zelf ook curlingouders gehad?
Nou ff klaar met die discussie hoor. Beetje vriendelijkere toon kan wel.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204710542
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:03 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat betekent dit überhaupt? 8)7
Ouders die alle obstakels voor hun kind uit de weg willen ruimen
pi_204711198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
Ouders die alle obstakels voor hun kind uit de weg willen ruimen
Volgens mij zouden die eerder zeggen 'doe maar niet mee aan de Mol, veel te zwaar' ipv je de kans te geven om zelf op je bek te gaan en afentoe te ontdekken dat dingen niet altijd uitpakken zoals je had verwacht
pi_204715163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef Maartel het volgende:

[..]
Volgens mij zouden die eerder zeggen 'doe maar niet mee aan de Mol, veel te zwaar' ipv je de kans te geven om zelf op je bek te gaan en afentoe te ontdekken dat dingen niet altijd uitpakken zoals je had verwacht
Nee, die ouders hebben altijd alle obstakels weggehaald en iemand denkt vervolgens dat hij alles kan omdat hij nooit een obstakel heeft meegemaakt. En doet dan mee aan zoiets en valt keihard door de mand.
  donderdag 12 mei 2022 @ 09:04:21 #74
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204715320
Net al een stuk van de podcast Trust Nobody geluisterd. Blijkbaar was het intro van de live-finale, de opkomst van Gilles, totaal niet live maar al eerder opgenomen. Vond het al een andere sfeer hebben dan alles daarna. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204715675
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:04 schreef KaBuf het volgende:
Net al een stuk van de podcast Trust Nobody geluisterd. Blijkbaar was het intro van de live-finale, de opkomst van Gilles, totaal niet live maar al eerder opgenomen. Vond het al een andere sfeer hebben dan alles daarna. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 00:05 schreef Redum het volgende:

[..]
De opkomst van Gilles op het podium was trouwens het enige moment van de uitzending dat niet echt live was... :)
  donderdag 12 mei 2022 @ 09:59:38 #76
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204715777
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]

Ik ken niet het hele topic uit mijn hoofd, excuses.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204716149
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:04 schreef KaBuf het volgende:
tro van de live-finale, de opkomst van Gilles, totaal niet live maar al eerder opgenomen. Vond het al een andere sfeer hebben dan a
Klopt, maar het was nu ook niet heel veel vroeger hoor. De intro van Gilles is opgenomen om 19u35.
pi_204716243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:40 schreef Redum het volgende:

[..]
Klopt, maar het was nu ook niet heel veel vroeger hoor. De intro van Gilles is opgenomen om 19u35.
Waarom eigenlijk? Zo spectaculair was zijn opkomst toch niet? Uit een wolkje rook stappen richting het midden?
pi_204716288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk? Zo spectaculair was zijn opkomst toch niet? Uit een wolkje rook stappen richting het midden?
Ik denk dat ze vooral het moment ervoor wilden oefenen, waarbij hij door het publiek opkwam en waarbij je natuurlijk wel het risico hebt dat die massa mensen niet vlot genoeg opzij gaat. En misschien wilden ze ook op voorhand weten of het publiek inderdaad enthousiast zou reageren en meedoen (het constante klappen en juichen dat helaas bij zo'n liveshow hoort). In eerste instantie kondigden ze na die proefopname nog aan dat rond 20u de echte opname zou gebeuren, maar uiteindelijk beslisten ze dat die proefopname al goed genoeg was.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:00:09 #80
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204716302
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:57 schreef Redum het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral het moment ervoor wilden oefenen, waarbij hij door het publiek opkwam en waarbij je natuurlijk wel het risico hebt dat die massa mensen niet vlot genoeg opzij gaat. En misschien wilden ze ook op voorhand weten of het publiek inderdaad enthousiast zou reageren en meedoen (het constante klappen en juichen dat helaas bij zo'n liveshow hoort). In eerste instantie kondigden ze na die proefopname nog aan dat rond 20u de echte opname zou gebeuren, maar uiteindelijk beslisten ze dat die proefopname al goed genoeg was.
Kan me ook voorstellen dat ze bij een liveshow op tv, in ieder geval de intro goed willen kunnen uitzenden :P en dat je dan op dat moment tegen eventuele technische problemen kan aanlopen die je nog snel kan fixe wellicht.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  donderdag 12 mei 2022 @ 12:28:15 #81
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204717023
Isn't it ironic, don't you think
pi_204717123
En dan had bij het intro de bom al in beeld gestaan toch? Die wilden ze in het verhaal ook introduceren.
't Echte en 't ware!
pi_204734602
https://www.goplay.be/vid(...)rland-nieuw-op-play5

België gaat het NL-seizoen ook uitzenden
  vrijdag 13 mei 2022 @ 16:21:32 #84
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204734640
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:16 schreef Legoblokje het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)rland-nieuw-op-play5

België gaat het NL-seizoen ook uitzenden
:') zou het niet doen als ik Belg was
pi_204735227
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:16 schreef Legoblokje het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)rland-nieuw-op-play5

België gaat het NL-seizoen ook uitzenden
Beetje laat wel. Tenminste de Belg die bij ons werkt weet alle ins en outs al ondanks dat hij niet (gemakkelijk) kon kijken
pi_204735301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:16 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Beetje laat wel. Tenminste de Belg die bij ons werkt weet alle ins en outs al ondanks dat hij niet (gemakkelijk) kon kijken
Maar hoeveel Belgen zouden er zijn die niks hebben meegekregen van ons seizoen? Ben wel heel benieuwd wat ze er van zullen vinden..... :)
  PR en moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 17:42:11 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204735404
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Maar hoeveel Belgen zouden er zijn die niks hebben meegekregen van ons seizoen? Ben wel heel benieuwd wat ze er van zullen vinden..... :)
Vanuit de Facebookpagina met Belgen die (met VPN denk ik?) op NPOstart keken krijg je deels mee dat ze het (ongeveer net zo) leuk vinden, en deels hetzelfde als wat wij over het algemeen denken dat het toch net wat minder is :P
Denk dat we meer van die zijdes gaan horen als 't in het geheel voor hen beschikbaar wordt :D

Zo te zien doen ze het 2021-seizoen trouwens :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204735425
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:42 schreef Moira het volgende:

[..]
Vanuit de Facebookpagina met Belgen die (met VPN denk ik?) op NPOstart keken krijg je deels mee dat ze het (ongeveer net zo) leuk vinden, en deels hetzelfde als wat wij over het algemeen denken dat het toch net wat minder is :P
Denk dat we meer van die zijdes gaan horen als 't in het geheel voor hen beschikbaar wordt :D

Zo te zien doen ze het 2021-seizoen trouwens :o
Ah okee
  PR en moderator zondag 15 mei 2022 @ 16:15:53 #89
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204761730
Vanavond molacties *O* _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204761756
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:15 schreef Moira het volgende:
Vanavond molacties *O* _O_
Zelfde tijd als play4 of voor goplay weer 20.20 uur?

Wat is dit seizoen rap voorbij gegaan..... -O-
pi_204761783
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:21 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
:') zou het niet doen als ik Belg was
Mwah, na dit matige seizoen is elk Nederlandse seizoen te pruimen en het lag niet eens aan de faalmol.
Hopelijk volgend seizoen weer ouderwets goed.
  PR en moderator zondag 15 mei 2022 @ 16:39:35 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204762060
quote:
17s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Zelfde tijd als play4 of voor goplay weer 20.20 uur?

Wat is dit seizoen rap voorbij gegaan..... -O-
Geen idee eigenlijk! Ik denk weer 20:20 :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204762077
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 16:39 schreef Moira het volgende:

[..]
Geen idee eigenlijk! Ik denk weer 20:20 :Y
Nouja, dat lees ik dan vanzelf hier ha ha
pi_204763945
Ik ben vooral benieuwd naar de wie ging er op wie uit.
pi_204763953
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:33 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de wie ging er op wie uit.
Ik denk dat Yens het merendeel op zijn naam heeft staan.
pi_204764038
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat Yens het merendeel op zijn naam heeft staan.
Kan, maar dat dacht ik vorig jaar met Philip, wat toen niet waar bleek te zijn :P
pi_204764206
De nieuwe aflevering staat al online *O*
  zondag 15 mei 2022 @ 20:06:40 #99
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204764218
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
De nieuwe aflevering staat al online *O*
Eerder dan verwacht. Straks kijken *O*
Isn't it ironic, don't you think
  PR en moderator zondag 15 mei 2022 @ 20:06:54 #100
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204764223
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204764245
Mooi hoe Philippe met gejuich wordt onthaald door alle fans O+
  PR en moderator zondag 15 mei 2022 @ 20:09:41 #102
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204764254
Oh de aflevering hapert bij mij heel erg.. Zit nou al een minuut te wachten tot 'ie weer verder gaat :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 15 mei 2022 @ 20:10:50 #103
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204764268
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:09 schreef Moira het volgende:
Oh de aflevering hapert bij mij heel erg.. Zit nou al een minuut te wachten tot 'ie weer verder gaat :')
We hebben toch geen vpn meer nodig?
Isn't it ironic, don't you think
pi_204764286
Hier werkt het perfect tot nu toe. Maar ik durf het eigenlijk niet te zeggen want fokwet enzo.
  PR en moderator zondag 15 mei 2022 @ 20:12:38 #105
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204764288
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:10 schreef jcdragon het volgende:

[..]
We hebben toch geen vpn meer nodig?
Nee hoor, de afleveringen terugkijken kan gewoon zonder VPN (de finale-aflevering ook, alleen live kon niet). Maar hij wil niet bufferen :@

Kan ook zijn omdat ik iets aan het downloaden ben ondertussen hoor, of doettie het bij jou ook niet?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_204764297
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef Moira het volgende:

[..]
Nee hoor, de afleveringen terugkijken kan gewoon zonder VPN (de finale-aflevering ook, alleen live kon niet). Maar hij wil niet bufferen :@

Kan ook zijn omdat ik iets aan het downloaden ben ondertussen hoor, of doettie het bij jou ook niet?
Bij mij werkt ie wel in ieder geval :Y
  zondag 15 mei 2022 @ 20:30:02 #107
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204764444
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:12 schreef Moira het volgende:

[..]
Nee hoor, de afleveringen terugkijken kan gewoon zonder VPN (de finale-aflevering ook, alleen live kon niet). Maar hij wil niet bufferen :@

Kan ook zijn omdat ik iets aan het downloaden ben ondertussen hoor, of doettie het bij jou ook niet?
Bij mij werkt het. Ook zonder vpn.
Isn't it ironic, don't you think
pi_204764543
Wat deed Uma het leuk O+
pi_204764624
Het verhaal van Jens _O-
pi_204764790
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het verhaal van Jens _O-
Een tikkeltje naief is ie wel :P _O-
pi_204764884
Mooie ontknoping, wát een seizoen O+
pi_204764887
Putain :P
  zondag 15 mei 2022 @ 21:27:24 #113
436222 Japepk
Padvinder
pi_204765081
Ze hebben dit natuurlijk ook rondom de liveshow opgenomen. Jammer dat er daardoor geen weerzien met alle kandidaten is geweest en wat reacties op verschillende onthullingen. Nu was het eigenlijk één show van aan elkaar geplakte beelden, ik miste dat wel. Het was een beetje underwhelming ofzo, maar dat komt misschien al omdat over het eerste deel van de reis al veel is verteld toen Philippe eruit ging. Die vond ik wel enorm goed mollen, van wat we hebben gezien! Uma is er hard in gegaan, maar iets minder strakke acties dan Philippe.
't Echte en 't ware!
pi_204765165
Wel jammer dat pas aan het einde van de aflevering er een korte reunie tussen de finalisten en de afgevallen kandidaten was, waardoor ik wat minder een reuniegevoel bij deze aflevering had.

Voor de rest wel weer heel erg tof in elkaar gezet O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 mei 2022 @ 21:38:37 #115
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204765253
Huh opeens toch reclames op de reclamemomenten hier.
pi_204765277
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Huh opeens toch reclames op de reclamemomenten hier.
Ik kreeg 3× achter elkaar dezelfde reclame :{
pi_204765398
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ik kreeg 3× achter elkaar dezelfde reclame :{
Zin in friet speciaal nu.
  zondag 15 mei 2022 @ 21:51:01 #118
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204765410
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Zin in friet speciaal nu.
Curryketchup
Isn't it ironic, don't you think
pi_204765418
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Zin in friet speciaal nu.
Jij had dus dezelfde reclame _O-
  zondag 15 mei 2022 @ 21:53:16 #120
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_204765454
Toch best wel knap dat de makers een mooi verhaal van hebben weten te maken. Maar ik ben benieuwd of ze volgend jaar weer een liveshow gaan doen. Ik hoop het niet.
Isn't it ironic, don't you think
pi_204765473
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Huh opeens toch reclames op de reclamemomenten hier.
Hier alleen één reclame voor het begon.....
pi_204765509
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:53 schreef jcdragon het volgende:
Toch best wel knap dat de makers een mooi verhaal van hebben weten te maken. Maar ik ben benieuwd of ze volgend jaar weer een liveshow gaan doen. Ik hoop het niet.
Dit. Ik vind een reünie die intiem is, met alleen de groep en Gilles, toch een stuk leuker om te kijken dan dit. Maar goed, er zaten erg leuke stukken in en ik heb me vermaakt met kijken.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 mei 2022 @ 22:01:29 #123
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204765561
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Zin in friet speciaal nu.
De frituur is allang dicht en de eerstvolgende zit op een halfuur.

En de straat is afgezet.
  Public Relations / Redactie Film zondag 15 mei 2022 @ 22:16:37 #124
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204765704
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Curryketchup
Is op.

On-topic: volgend jaar normaal seizoen alsjeblieft ja?

Ondanks alle tegenslag toch genoten van het programma. Concept is ijzersterk en was een leuke cast.
pi_204765916
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]
De frituur is allang dicht en de eerstvolgende zit op een halfuur.

En de straat is afgezet.
Ik weet nu alleen niet meer waar die reclame voor was _O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 mei 2022 @ 22:44:44 #126
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_204765960
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:38 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik weet nu alleen niet meer waar die reclame voor was _O-
Volgens mij een soort Belgische Funda.

Wel treffende reclame, zo gaat het in de huizenmarkt soms wel :')
  zondag 15 mei 2022 @ 22:46:17 #127
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204765972
Meh ik vond het een beetje een onbevredigende aflevering eigenlijk :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_204766032
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]
De frituur is allang dicht en de eerstvolgende zit op een halfuur.

En de straat is afgezet.
Je moet er op tijd bij zijn, zeker als je een droomwoning zoekt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204766165
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Een tikkeltje naief is ie wel :P _O-
Inderdaad, maar wel een heel sympathieke kandidaat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204766190
Leuke aflevering, Uma heeft het goed gedaan met de middelen die ze had, ook Phillipe was gewoon goed als mol. Zonde voor Anke, die had het hele spel kunnen winnen als ze dat ongeluk niet had gehad. Bert misschien ook met Phillipe als mol, al had die ook veel geluk met het gedwongen vertrek van Nele.

Ik hoop idd ook op een normaal seizoen volgend jaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  One tough cookie zondag 15 mei 2022 @ 23:42:07 #131
169210 liesje1979
pi_204766332
Het zit er weer op vrienden. -O-
pi_204766364
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_204766406
Hm, zelfs de reünie-aflevering valt wat tegen, conceptueel gezien. Ik snap dat het productietechnisch handiger was om het op te nemen rondom de live finale van vorige week, maar nu voelt het heel erg als een "we hadden een live finale vorige week, mocht je het gemist hebben" in your face-achtige reünie.
Wel mooi om te zien hoe Philippe door de menigte werd onthaald als een superster, en ook zijn molacties in beeld te zien - die overigens prima waren uitgevoerd.

Conclusie van dit seizoen is toch wel dat dit een mindere was, op vrijwel alle vlakken. De locatie van dit jaar vond ik eerlijk gezegd nogal eentonig worden na verloop van tijd. Vorige reeksen wisten altijd perfect een balans te maken tussen de natuurgebieden en de grote/drukke steden van het land waar het zich afspeelde, terwijl dat hier met de eilanden toch vooral meer van hetzelfde was; dorre vlaktes, zandpaden en bergen. Meh.
Qua casting van de groep voelde ik bij het begin al weinig, en het is nooit veel beter geworden - mede door de onfortuinlijke eliminaties. Stel je eens voor dat smaakmakers als Jens en Toon niet al in aflevering 2 het spel hadden moeten verlaten, of dat Anke niet haar ongeval had gehad. Dat had zoveel kunnen veranderen in de dynamiek van de afleveringen, maar goed, dat ligt ook buiten de macht van de makers.
Wel binnen hun macht liggen de opdrachten. Ik ben echt beter gewend, het voelde bij tijd en wijle echt aan alsof de makers waren vervangen door een stel onbekwame kleuters die niet verder kwamen dan "kaartenhuisjes bouwen" of "woorden vormen op een waterglijbaan". En natuurlijk, niet alles kan van een topklasse zijn, maar het voelde af en toe als los zand bij het land waar het zich afspeelde, terwijl ze zelfs vorig jaar in Duitsland nog met briljante opdrachten kwamen die bij het land aansloten.
De live finale, ten slotte, was wel oprecht de nagel aan de doodskist van dit seizoen. Dat er negatieve reacties van zowel fans als pers op zijn gekomen vind ik ook niet meer dan terecht, hoeveel beter het dan ook mocht zijn als ze hier in NL ooit zouden doen. Tapdansen? Drummen? Je ondersteboven uit een dwangbuis wringen? En dat zijn serieus opdrachten waarmee de pot nog aangevuld kon worden? Sorry hoor, maar dat zijn toch spellen uit de categorie 'braderie in Steenhuffel', niet iets waar je een jubileumseizoen mee afsluit.

Ik hoop oprecht dat dit een uitzonderlijke uitglijder was van de makers, mede ingegeven door alle pechsituaties die ze dit seizoen te verwerken kregen. Want van Gilles en zijn vrienden ben ik na vier jaar echt meer en beter gewend. Dat de slogan De geschiedenis herhaalt zich... Of toch niet? meer aansluit op het volgende seizoen, wat hopelijk weer van de ongekende inhoudelijke kwaliteit is waarmee de makers zoveel krediet hebben opgebouwd. Want daardoor kan ik deze gemolde Mol-reeks wel door de vingers zien.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_204766408
quote:
15s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 16 mei 2022 @ 08:45:54 #135
436222 Japepk
Padvinder
pi_204767201
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:46 schreef Meke het volgende:
Meh ik vond het een beetje een onbevredigende aflevering eigenlijk :@
Ik snap je gevoel. Je mist de groepsdynamiek tussendoor. Ook vreemd dat we nu dus geen echte napraatshow hebben gezien met alle kandidaten bij elkaar. Op het moment dat de groep samen kwam, was de Mol immers nog niet bekend. Die fragmenten van het podium deden daar niet echt recht aan vond ik.
't Echte en 't ware!
pi_204767246
Ja dat, zelfs in het jaar dat een reunie door corona helemaal niet kon werd dat voor mijn gevoel beter opgelost.
Had de gezichten van oud-deelnemers toen ze t afhaken van Phillip (thuis) zagen ook best willen zien
  maandag 16 mei 2022 @ 08:57:52 #137
436222 Japepk
Padvinder
pi_204767261
@PeterKelder treffende analyse, maar ik vind je conclusie wat hard. Ja, dit seizoen hebben we weinig écht briljante dingen gezien, maar de kandidatengroep vond ik bijvoorbeeld wel prima. Jens en Toon had je inderdaad liever wat langer mee gehad, maar Bert, Emanuelle of Sven vond ik toch ook sterke karakters. Anke en Uma ontwikkelden zich leuk tijdens de reis, dat was vorig jaar veel minder.

Eens dat de opdrachten soms redelijk random waren, al hebben die simpele 'party-game' opdrachten er altijd al wel in gezeten hoor, als onderdeel van een groter spel. En dat is volgens mij wat we nu misten. één van de leukste opdrachten zat in aflevering 1, namelijk de ondervraging en de ballonnenpakken. En dat waren an sich nu net de wat eenvoudiger opdrachten. Waar was die link bijvoorbeeld bij de bed- en fluitopdracht? Zulke dingen maakt iets eenvoudigs al snel stukken gaver.

De eliminaties van Nele, Philippe en Anke zorgden er ook voor dat het grote spel dit jaar voor de tv-kijker veel minder prominent was. De zoektocht naar de Mol was daardoor bijna echt van ondergeschikt belang. Dat ze dit seizoen dan ook zo'n duo-eliminatie hebben heeft achteraf helemaal de jeu eruit gehaald. Dat vind ik nog steeds een kwalijke. Ja, een harde klap en dat hadden ze waarschijnlijk ook zo bedoeld, maar het maakte het lot van 1 kandidaat wel heel onzeker of zeker (als je bij de Mol zat). En dat allemaal om Parship erin te kunnen fietsen; meh.

De locatie vond ik ook niet tegenvallen. Ja het is veel bruin en bergen, maar het gebied van de fluitopdracht vond ik bijvoorbeeld erg mooi. Laten we hopen dat ze volgend jaar weer lekker exotisch ver durven te gaan. Na Griekenland, Duitsland en Spanje kan een exoot als China of Amerika wellicht al voor hernieuwd elan zorgen.
't Echte en 't ware!
  maandag 16 mei 2022 @ 08:57:53 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204767262
quote:
10s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:01 schreef Pino112 het volgende:

[..]
De frituur is allang dicht en de eerstvolgende zit op een halfuur.

En de straat is afgezet.
:D Dit ja, 3x achter elkaar ongeveer, in elk reclame blok.

Nu wil ik curryketchup.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 mei 2022 @ 10:14:56 #139
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_204767795
Ook ik kreeg tijdens het kijken zin in een patatje speciaal ja :P

Ik vond het wel een redelijke aflevering verder. Het was niet zo sterk als andere jaren, maar het proces waar Philippe intern doorheen ging tijdens de opnames was mooi in beeld gebracht. De molacties van Uma vond ik dan weer behoorlijk underwhelming en vooral gericht op haar gedragingen in de groep (zoals een nieuwe broek aan doen bij de opdracht met de bom) in plaats van actief geld de pot uit spelen, maar dat kan je haar ook niet echt kwalijk nemen natuurlijk. Philippe leek het prima te doen tot z'n exit, ben echt benieuwd hoe hij het uiteindelijk gedaan zou hebben. En ook Davy leek prima geschikt te zijn als mol :D

Al met al vooral een pechseizoen en ik hoop dat de liveshow volgend jaar weer verleden tijd is. Maar er zaten ook weer pareltjes van opdrachten bij natuurlijk.
pi_204770057
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:57 schreef PeterKelder het volgende:
Hm, zelfs de reünie-aflevering valt wat tegen, conceptueel gezien. Ik snap dat het productietechnisch handiger was om het op te nemen rondom de live finale van vorige week, maar nu voelt het heel erg als een "we hadden een live finale vorige week, mocht je het gemist hebben" in your face-achtige reünie.
Wel mooi om te zien hoe Philippe door de menigte werd onthaald als een superster, en ook zijn molacties in beeld te zien - die overigens prima waren uitgevoerd.

Conclusie van dit seizoen is toch wel dat dit een mindere was, op vrijwel alle vlakken. De locatie van dit jaar vond ik eerlijk gezegd nogal eentonig worden na verloop van tijd. Vorige reeksen wisten altijd perfect een balans te maken tussen de natuurgebieden en de grote/drukke steden van het land waar het zich afspeelde, terwijl dat hier met de eilanden toch vooral meer van hetzelfde was; dorre vlaktes, zandpaden en bergen. Meh.
Qua casting van de groep voelde ik bij het begin al weinig, en het is nooit veel beter geworden - mede door de onfortuinlijke eliminaties. Stel je eens voor dat smaakmakers als Jens en Toon niet al in aflevering 2 het spel hadden moeten verlaten, of dat Anke niet haar ongeval had gehad. Dat had zoveel kunnen veranderen in de dynamiek van de afleveringen, maar goed, dat ligt ook buiten de macht van de makers.
Wel binnen hun macht liggen de opdrachten. Ik ben echt beter gewend, het voelde bij tijd en wijle echt aan alsof de makers waren vervangen door een stel onbekwame kleuters die niet verder kwamen dan "kaartenhuisjes bouwen" of "woorden vormen op een waterglijbaan". En natuurlijk, niet alles kan van een topklasse zijn, maar het voelde af en toe als los zand bij het land waar het zich afspeelde, terwijl ze zelfs vorig jaar in Duitsland nog met briljante opdrachten kwamen die bij het land aansloten.
De live finale, ten slotte, was wel oprecht de nagel aan de doodskist van dit seizoen. Dat er negatieve reacties van zowel fans als pers op zijn gekomen vind ik ook niet meer dan terecht, hoeveel beter het dan ook mocht zijn als ze hier in NL ooit zouden doen. Tapdansen? Drummen? Je ondersteboven uit een dwangbuis wringen? En dat zijn serieus opdrachten waarmee de pot nog aangevuld kon worden? Sorry hoor, maar dat zijn toch spellen uit de categorie 'braderie in Steenhuffel', niet iets waar je een jubileumseizoen mee afsluit.

Ik hoop oprecht dat dit een uitzonderlijke uitglijder was van de makers, mede ingegeven door alle pechsituaties die ze dit seizoen te verwerken kregen. Want van Gilles en zijn vrienden ben ik na vier jaar echt meer en beter gewend. Dat de slogan De geschiedenis herhaalt zich... Of toch niet? meer aansluit op het volgende seizoen, wat hopelijk weer van de ongekende inhoudelijke kwaliteit is waarmee de makers zoveel krediet hebben opgebouwd. Want daardoor kan ik deze gemolde Mol-reeks wel door de vingers zien.
Ik ben het wel met je eens dat de locatie eentonig was en de casting wat minder, hoewel het ook wel pech was dat Jens, Toon en Bert relatief vroeg afvielen. Ergens was de dubbele partner-executie ook wel een fout van de makers, omdat zo dus Jens en Toon er samen uit vlogen.

Met de liveshow had ik ook niets.

De opdrachten vond ik dan wel weer prima en al met al vond ik het wel een boeiend seizoen. Ik heb het toch wel met plezier gekeken. Ik vind je conclusie dus ook wel aan de harde kant.

Wat ik vooral miste, waren de echte mindfuck-momenten of -opdrachten. Die zaten er in andere seizoenen toch wat meer in. Opdrachten waarin de kandidaten echt tegen elkaar worden opgezet doordat er met geld uit de pot informatie te winnen is over de mol, of bijv. vrijstellingen of pasvragen. Mijns inziens had dit de druk bij Philippe ook weg kunnen nemen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:18:06 #141
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204770411
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ik kreeg 3× achter elkaar dezelfde reclame :{
Ik kreeg 'm 2x aan het begin, toen 3x in het midden en nog een keer tegen het eind _O-
pi_204770476
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 21:27 schreef Japepk het volgende:
maar dat komt misschien al omdat over het eerste deel van de reis al veel is verteld toen Philippe eruit ging. Die vond ik wel enorm goed mollen, van wat we hebben gezien! Uma is er hard in gegaan, maar iets minder strakke acties dan Philippe.
Nog niet kunnen kijken... maar het is ook logisch dat het minder strakke acties waren. Philippe heeft maanden kunnen oefenen/voorbereiden, Uma wist alles pas last minute.
  maandag 16 mei 2022 @ 16:41:55 #143
436222 Japepk
Padvinder
pi_204770599
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 16:26 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nog niet kunnen kijken... maar het is ook logisch dat het minder strakke acties waren. Philippe heeft maanden kunnen oefenen/voorbereiden, Uma wist alles pas last minute.
Dat klopt. Toch waren het geen dingen waarop hij weken heeft geoefend en vervolgens fout liet gaan. Hij molde mooi subtiel onder de neus van de andere kandidaten. Roosjes weggooien, eieren laten vallen _O_ band lek steken. Zoals ze het verteld hebben, heeft hij die sabotage zelfs pas een dag van tevoren gehoord.

Lennart vorig jaar, bijvoorbeeld, bracht veel meer geld in de pot om sympathiek gevonden te worden. Ik denk dat Philippe een heel sterke mol had kunnen zijn als hij die mindfuck niet had gekregen. Dan had je een interessante show gehad, omdat dat hele 'de groep tegen de mol' gevoel, wel sterk aanwezig was. Nu viel het alleen vrijwel samen met het moment waarop Philippe begon af te haken. Als hij dan onder de radar had kunnen blijven, hadden we nog veel strakkere acties gezien denk ik. Uma heeft wat dat betreft veel meer meegelift op de fouten van anderen. Ze heeft er het beste van gemaakt hoor, maar gedurfd is het niet. De spannendste actie kwam wat dat betreft van Davey, met het verwisselen van de kokers in Aqualand.
't Echte en 't ware!
  maandag 16 mei 2022 @ 17:54:07 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_204771054
Uma heeft het prima gedaan vind ik. En leuk altijd om achteraf het verloop van de verdenkingen te horen. Dat Sven dus echt nog lang op Manu zat… (door die opmerking begon ik te twijfelen of hij niet toch de Mol was). En dat Yens dus niet zozeer Uma maar eerder Sven verdacht, dat heeft ze dus knap gespeeld.
in de haak.
pi_204771124
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef Japepk het volgende:
@:PeterKelder treffende analyse, maar ik vind je conclusie wat hard. Ja, dit seizoen hebben we weinig écht briljante dingen gezien, maar de kandidatengroep vond ik bijvoorbeeld wel prima. Jens en Toon had je inderdaad liever wat langer mee gehad, maar Bert, Emanuelle of Sven vond ik toch ook sterke karakters. Anke en Uma ontwikkelden zich leuk tijdens de reis, dat was vorig jaar veel minder.

Eens dat de opdrachten soms redelijk random waren, al hebben die simpele 'party-game' opdrachten er altijd al wel in gezeten hoor, als onderdeel van een groter spel. En dat is volgens mij wat we nu misten. één van de leukste opdrachten zat in aflevering 1, namelijk de ondervraging en de ballonnenpakken. En dat waren an sich nu net de wat eenvoudiger opdrachten. Waar was die link bijvoorbeeld bij de bed- en fluitopdracht? Zulke dingen maakt iets eenvoudigs al snel stukken gaver.

De eliminaties van Nele, Philippe en Anke zorgden er ook voor dat het grote spel dit jaar voor de tv-kijker veel minder prominent was. De zoektocht naar de Mol was daardoor bijna echt van ondergeschikt belang. Dat ze dit seizoen dan ook zo'n duo-eliminatie hebben heeft achteraf helemaal de jeu eruit gehaald. Dat vind ik nog steeds een kwalijke. Ja, een harde klap en dat hadden ze waarschijnlijk ook zo bedoeld, maar het maakte het lot van 1 kandidaat wel heel onzeker of zeker (als je bij de Mol zat). En dat allemaal om Parship erin te kunnen fietsen; meh.

De locatie vond ik ook niet tegenvallen. Ja het is veel bruin en bergen, maar het gebied van de fluitopdracht vond ik bijvoorbeeld erg mooi. Laten we hopen dat ze volgend jaar weer lekker exotisch ver durven te gaan. Na Griekenland, Duitsland en Spanje kan een exoot als China of Amerika wellicht al voor hernieuwd elan zorgen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 15:25 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik ben het wel met je eens dat de locatie eentonig was en de casting wat minder, hoewel het ook wel pech was dat Jens, Toon en Bert relatief vroeg afvielen. Ergens was de dubbele partner-executie ook wel een fout van de makers, omdat zo dus Jens en Toon er samen uit vlogen.

Met de liveshow had ik ook niets.

De opdrachten vond ik dan wel weer prima en al met al vond ik het wel een boeiend seizoen. Ik heb het toch wel met plezier gekeken. Ik vind je conclusie dus ook wel aan de harde kant.

Wat ik vooral miste, waren de echte mindfuck-momenten of -opdrachten. Die zaten er in andere seizoenen toch wat meer in. Opdrachten waarin de kandidaten echt tegen elkaar worden opgezet doordat er met geld uit de pot informatie te winnen is over de mol, of bijv. vrijstellingen of pasvragen. Mijns inziens had dit de druk bij Philippe ook weg kunnen nemen.
Laat ik vooropstellen dat ik mijn conclusie niet te hard vind. Om de angel eruit te halen: ik vond het ook een prima seizoen, zeker. Maar is prima voldoende bij het programma wat er in de afgelopen jaren in geslaagd is zichzelf inhoudelijk steeds uit te dagen en de lat hoger te leggen, waardoor het verwachtingspatroon bij de kijkers als vanzelf ook steeds groter wordt? Is prima voldoende bij het programma wat zijn tiende editie viert, waardoor er (on)bewust al meer verwachtingen gewekt worden? Is prima voldoende bij het programma dat vijf maanden (!) doet over het ontwikkelen van de promo met het samengestelde gezicht, waar door vijftig (!) mensen aan gewerkt is?

Uiteraard ligt het ook deels aan mij, omdat mijn verwachtingen hooggespannen waren. Maar dat is niet zo gek, als ik voorgaande seizoenen werd getrakteerd op afleveringen boordevol gelaagde en geslaagde opdrachten, afgetopt met door de productie minutieus uitgevoerde plottwists en mindfucks, en dat allemaal verpakt in een weergaloze montage waardoor ik elke week het gevoel had naar een blockbuster te kijken.
En laat ik niet lullig zijn: op de montage was dit jaar ook niks aan te merken. Maar de verpakking kan nog zo mooi zijn, als het product tegenvalt kan die verpakking dat niet redden. Wat betreft opdrachten en bedachte plottwists is de productie daar toch echt hoofdverantwoordelijk voor. De wending met Jens die opnieuw in het spel komt, compleet met koekoeksklok waarin ook nog al ruim een half jaar een vrijstelling in verborgen zit: chapeau, dat vond ik echt subliem bedacht en uitgevoerd. Maar voor mijn gevoel bleef het daar een beetje bij, want de verdere plottwists kwamen door onvoorziene gebeurtenissen binnen de groep: de pijnlijke val van Nele, de exit van Philippe en de onfortuinlijke sprong van Anke. Dat zal het draaiboek ongetwijfeld enorm in de war hebben geschopt, maar toch miste ik wel een vooraf bedachte plottwist hier en daar. En nee, het laten afgaan van een 'bom' in Paleis 12 of de error bij het invullen van de laatste test reken ik daar niet toe, want liveshow.

Ook in de opdrachten en de gelaagdheid daarvan bleef ik wat op mijn honger zitten dit jaar. Zeker in de combinatie met het land waar het zich afspeelde wist de productie er voor mijn gevoel dit jaar niet geheel iets van te maken. Een aantal opdrachten waren er zeker wel naar (het duiken naar die beelden, de raketlancering, de fluit-opdracht, en zelfs 'de vloer is lava' om een paar voorbeelden te noemen), maar daar tegenover waren net zoveel opdrachten niet per se relevant voor de Canarische Eilanden. Het kan aan mij liggen hoor, maar vorig jaar leek er veel meer samenhang te zijn tussen de opdrachten en de locatie (wijn serveren in de Moezelstreek, de opdracht in de atoombunkers, die videoclip met die jolende Japanner, Hans en Grietje in het bos). Het is wellicht een gevoel, maar wel belangrijk in het kijkplezier voor mij.

Kijk ik naar De Mol om volledig onder te dompelen in de zoektocht naar de saboteur? Niet zozeer. Ik kijk omdat het een programma is met een production value waar je U tegen zegt, waar de liefde en zorgvuldigheid van de makers van af spat, er opdrachten tjokvol plottwists en mindfucks op de kijker afgevuurd worden, en er met veel geluk een kandidatengroep geïntroduceerd wordt waarmee je zelf op vakantie wil. En op sommige punten voelde dat bij dit seizoen niet helemaal.

Als dat alles ertoe bijdraagt dat ik dit jubileumseizoen van De Mol bestempel als prima, is dat voor mij toch een teleurstelling. En dan ga ik het niet bedekken met de mantel der liefde, of dat gevoel minimaliseren. Het is ook niet dat ik nu beweer dat ze bij Woestijnvis hun magic touch kwijt zijn en er beter mee kunnen kappen, want ik hoop oprecht dat ze komend jaar weer een Mol-reeks neerzetten waar ik elke week reikhalzend naar uitkijk. Want één ding is zeker: dat kunnen ze als geen ander :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 16 mei 2022 @ 18:09:29 #146
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204771164
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 17:54 schreef trui het volgende:
Uma heeft het prima gedaan vind ik. En leuk altijd om achteraf het verloop van de verdenkingen te horen. Dat Sven dus echt nog lang op Manu zat… (door die opmerking begon ik te twijfelen of hij niet toch de Mol was). En dat Yens dus niet zozeer Uma maar eerder Sven verdacht, dat heeft ze dus knap gespeeld.
Had ik nu goed begrepen dat zowel Yens als Sven voor de laatste vijf vragen nog van mol wisselde ?

Yens van Sven naar Uma en Sven van Uma naar Yens.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204771209
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 18:09 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Had ik nu goed begrepen dat zowel Yens als Sven voor de laatste vijf vragen nog van mol wisselde ?

Yens van Sven naar Uma en Sven van Uma naar Yens.
Ja, dat begreep ik ook, al ben ik niet 100 % zeker dat Sven ook gewisseld is. Yens zei in ieder geval letterlijk dat hij van mol was gewisseld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 16 mei 2022 @ 18:45:58 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_204771497
Inderdaad, ze waren beiden nog geswitched!! (ik denk o.a. door de ‘je had niet alle 25 vragen goed’ opmerking).
in de haak.
  maandag 16 mei 2022 @ 20:03:05 #149
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204772332
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 08:45 schreef Japepk het volgende:

[..]
Ik snap je gevoel. Je mist de groepsdynamiek tussendoor. Ook vreemd dat we nu dus geen echte napraatshow hebben gezien met alle kandidaten bij elkaar. Op het moment dat de groep samen kwam, was de Mol immers nog niet bekend. Die fragmenten van het podium deden daar niet echt recht aan vond ik.
Nou precies dat :Y En ik denk dat het veeeel was en dat dat het lastiger maken, en dat de mensen die in de Philippe-tijd afvielen eigenlijk een heel ander seizoen hebben beleefd dan de bananenclub, maar daar hadden ze toch iets op kunnen vinden?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 16 mei 2022 @ 20:24:45 #150
436222 Japepk
Padvinder
pi_204772658
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou precies dat :Y En ik denk dat het veeeel was en dat dat het lastiger maken, en dat de mensen die in de Philippe-tijd afvielen eigenlijk een heel ander seizoen hebben beleefd dan de bananenclub, maar daar hadden ze toch iets op kunnen vinden?
Door de eerste opzet, omdat ze al met terugblikken begonnen toen de finalisten er nog niet waren, had ik het wel cool gevonden als deze club gewoon de Philippe-terugblik had gedaan. Daarin zat dan het Yens-verhaal, Nele en natuurlijk Philippe. Met molacties, wie-zat-op-wie etc. Dan kijken naar de ontknoping en de finalisten erbij (oké dit scenario kon niet, maar dan in elk geval de rest 'the day after')

Dan heb je de molkeuze (had ik best wat meer over willen zien/horen), de partner-Mol, Anke en natuurlijk de Molacties en hints van Uma. Nu zat Yens bijvoorbeeld nog ergens achteraan, waardoor er ook disbalans kwam.
't Echte en 't ware!
  maandag 16 mei 2022 @ 21:00:20 #151
403253 Meke
after all this time? always.
pi_204773090
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 20:24 schreef Japepk het volgende:

[..]
Door de eerste opzet, omdat ze al met terugblikken begonnen toen de finalisten er nog niet waren, had ik het wel cool gevonden als deze club gewoon de Philippe-terugblik had gedaan. Daarin zat dan het Yens-verhaal, Nele en natuurlijk Philippe. Met molacties, wie-zat-op-wie etc. Dan kijken naar de ontknoping en de finalisten erbij (oké dit scenario kon niet, maar dan in elk geval de rest 'the day after')

Dan heb je de molkeuze (had ik best wat meer over willen zien/horen), de partner-Mol, Anke en natuurlijk de Molacties en hints van Uma. Nu zat Yens bijvoorbeeld nog ergens achteraan, waardoor er ook disbalans kwam.
Nou dat inderdaad :Y Ik had ook wel verwacht iets meer over de molkeuze te horen. Nu zag je vooral veel dingen van achter de schermen waarvan je al wel wist dat ze gebeurden (bijv Davy :P ), maar niet heel intrigerende dingen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 16 mei 2022 @ 22:16:01 #152
436222 Japepk
Padvinder
pi_204774435
Wel mooi dat ze er bij Trust Nobody van overtuigd waren dat Gilles niet echt met Davey sprak toen hij terug zou komen, maar met een productiemedewerker. Bleek uiteindelijk toch gewoon Davey te zijn _O-
't Echte en 't ware!
  maandag 16 mei 2022 @ 22:37:01 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_204774734
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef Japepk het volgende:
Wel mooi dat ze er bij Trust Nobody van overtuigd waren dat Gilles niet echt met Davey sprak toen hij terug zou komen, maar met een productiemedewerker. Bleek uiteindelijk toch gewoon Davey te zijn _O-
Dat had ik even gemist, maar dat vind ik in het algemeen toch wel ook een grote charme van het programma, dat ze toch vrij eerlijk weergeven wat er gebeurt (binnen de grenzen van het programma natuurlijk).
in de haak.
  Admin maandag 16 mei 2022 @ 22:40:47 #154
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_204774779
Net de laatste gezien en dat bevestigt wat ik al dacht; de Mol is VEEL leuker dan Wie is de Mol?
Van mij mag Nederland het Vlaamse concept 1 op 1 overnemen
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_204775087
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef Japepk het volgende:
Wel mooi dat ze er bij Trust Nobody van overtuigd waren dat Gilles niet echt met Davey sprak toen hij terug zou komen, maar met een productiemedewerker. Bleek uiteindelijk toch gewoon Davey te zijn _O-
Dat vind ik apart... waarom zou Gilles niet echt met de bezoeker gepraat hebben, dat was sowieso toch vrij eenvoudig te regelen? Wat was de reden dat ze dat dachten?
pi_204775118
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:40 schreef Danny het volgende:
Net de laatste gezien en dat bevestigt wat ik al dacht; de Mol is VEEL leuker dan Wie is de Mol?
Van mij mag Nederland het Vlaamse concept 1 op 1 overnemen
Ik vind het eigenlijk wel mooi dat iemand die voor het eerst kijkt deze reactie heeft. Dat toont toch aan dat, zelfs wanneer we te maken hebben met een wat minder seizoen door pech en een livefinale, het nog steeds een monument van een programma blijft...
pi_204775352
Had hier nog niets gepost, maar wat hebben ze er ondanks alle tegenslagen toch weer een geweldig seizoen van weten te maken _O_ _O_
Zaten weer hele vette opdrachten tussen zoals het waterpark, de Groundhog Day-opdracht en de openingsopdracht.

Enige minpuntje vond ik de live finale, net als vele anderen. Ik hoop echt dat ze het volgend jaar weer als vanouds doen met de ontknoping gewoon op locatie.

En het blijft natuurlijk ontzettend zuur voor Anke, als enige overtuigend juist zitten en er dan zo uit moeten. Mocht er ooit een jubileum/all stars-seizoen komen, net als NL 2 jaar geleden had, hoop ik dat ze nog een keer mee mag :)
pi_204775674
Anke had het er duidelijk nog steeds een beetje moeilijk mee dat ze de show moest verlaten, wetende dat zij juist wel de enige was die op Uma zat. Doodzonde. Ik had wel willen zien hoe ze zou proberen de Mol tegen te werken.

Uiteindelijk hadden ze dat bij Café de Mol wel heel goed opgemerkt dat er tijdens de zwembadopdracht nauwelijks beelden te zien waren van Davey. En volgens mij had ook een van de tafelgasten de kerk opgemerkt, een verwijzing naar Uma.

Eigenlijk vond ik alleen de manier waarop Uma Sven tijdens de bomopdracht manipuleerde een hele goede Mol-actie. Dat had ook helemaal verkeerd kunnen aflopen maar erg knap gespeeld.

En beide Mollen vonden het dus ook wel erg fijn om Manu in de groep te hebben. Ze hoefden dan werkelijk niks te doen. _O-
pi_204775895
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:40 schreef Danny het volgende:
Net de laatste gezien en dat bevestigt wat ik al dacht; de Mol is VEEL leuker dan Wie is de Mol?
Van mij mag Nederland het Vlaamse concept 1 op 1 overnemen
In Nederland was het misschien vroeger ook wel veel leuker, hoewel het ook niet zo goed in elkaar zat als De Mol nu. Maar toen we in Nederland bekende Nederlanders zijn gaan nemen als kandidaten is het eigenlijk mis gegaan.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204776955
Wat ik ook een beetje miste aan 'geen reünie' is dat de winnaar daar vaak het prijzengeld nog deelt of bijv deels besteedt aan een weekendje weg met de hele groep.
Een geste van Sven naar Anke was hier wel sympathiek geweest (al is t opzich niet zijn probleem natuurlijk, maar toch)
  woensdag 18 mei 2022 @ 16:10:24 #161
436222 Japepk
Padvinder
pi_204790016
Ik merk dat ik deze week nog een beetje op mijn Mol-honger zit, alsof er zondag nog een reünie moet komen, maar dat is dus niet zo. Dit was het gewoon. Mis ik misschien wat interviews waarin nog dingen werden verteld? Normaal gaat de Mol nog wel enkele media af om zijn verhaal te doen.
't Echte en 't ware!
pi_204790598
Ik mistte ook een beetje het echte reünie gevoel
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204790889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:10 schreef Japepk het volgende:
Ik merk dat ik deze week nog een beetje op mijn Mol-honger zit, alsof er zondag nog een reünie moet komen, maar dat is dus niet zo. Dit was het gewoon. Mis ik misschien wat interviews waarin nog dingen werden verteld? Normaal gaat de Mol nog wel enkele media af om zijn verhaal te doen.
Hier staat opzich wel een leuk interview met Uma & Phillipe:
https://be.wieisdemol.com(...)sg2477046#msg2477046
pi_204834499
Toch leuk dat op moederdag U ma de mol was _O- (Jemig wat slecht _O-)
  maandag 23 mei 2022 @ 11:18:06 #165
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204837650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 16:10 schreef Japepk het volgende:
Ik merk dat ik deze week nog een beetje op mijn Mol-honger zit, alsof er zondag nog een reünie moet komen, maar dat is dus niet zo. Dit was het gewoon. Mis ik misschien wat interviews waarin nog dingen werden verteld? Normaal gaat de Mol nog wel enkele media af om zijn verhaal te doen.
Dubbelinterview met Uma en Philippe uit Humo en De Morgen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:09:45 #166
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206701860
Kickje! De beheerder van de Mollengroep op Facebook (Marc Denys) postte laatst dat 't nieuwe seizoen misschien vanaf zondag 19 maart begint, aangezien t/m 18 maart de oude seizoenen nog te bekijken zijn op GoPlay:

Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:14:04 #167
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206701940
Eeehh, ik loop trouwens tegen het probleem aan dat ik niet meer bij GoPlay kan inloggen als non-Belg :'( Hij vraagt nu om een Belgisch telefoonnummer, terwijl ik eerder altijd met een random Vlaamse postcode weg kwam :o


Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 21:15:16 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206701963
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:14 schreef Moira het volgende:
Eeehh, ik loop trouwens tegen het probleem aan dat ik niet meer bij GoPlay kan inloggen als non-Belg :'( Hij vraagt nu om een Belgisch telefoonnummer, terwijl ik eerder altijd met een random Vlaamse postcode weg kwam :o
SMS check daarna?
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:15:45 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206701971
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:

[..]
SMS check daarna?
Ja, zie toegevoegde screens ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 21:24:15 #170
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206702107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:14 schreef Moira het volgende:
Eeehh, ik loop trouwens tegen het probleem aan dat ik niet meer bij GoPlay kan inloggen als non-Belg :'( Hij vraagt nu om een Belgisch telefoonnummer, terwijl ik eerder altijd met een random Vlaamse postcode weg kwam :o

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat altijd buiten de seizoenen om? :@
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:25:33 #171
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206702133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij was dat altijd buiten de seizoenen om? :@
De vorige Mol seizoenen kon ik vorig jaar iig wel zien! Misschien dat dit er voor De Mol 2023 ook wel weer af gaat, maar de geoblock zag er voorheen iig niet zo uit :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 21:27:18 #172
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206702165
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef Moira het volgende:

[..]
De vorige Mol seizoenen kon ik vorig jaar iig wel zien! Misschien dat dit er voor De Mol 2023 ook wel weer af gaat, maar de geoblock zag er voorheen iig niet zo uit :o
De finale vorig jaar dan weer niet, die was live toen en alleen in België te zien…
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:28:07 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206702175
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De finale vorig jaar dan weer niet, die was live toen en alleen in België te zien…
Volgens mij heb ik dat met VPN gedaan toen :@ Was dat ook niet meer terug te kijken? :o Dat is dus die aflevering waar ik op sta met die Geoblock nu iig (link uit topicpointer)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 21:29:26 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206702195
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:28 schreef Moira het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik dat met VPN gedaan toen :@ Was dat ook niet meer terug te kijken? :o Dat is dus die aflevering waar ik op sta met die Geoblock nu iig (link uit topicpointer)
Jawel, een dag later via NPO Start of zo, waar de serie vorig jaar ook uitgezonden werd…
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:29:43 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206702202
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Jawel, een dag later via NPO Start of zo, waar de serie vorig jaar ook uitgezonden werd…
Ohja _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206702325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:14 schreef Moira het volgende:
Eeehh, ik loop trouwens tegen het probleem aan dat ik niet meer bij GoPlay kan inloggen als non-Belg :'( Hij vraagt nu om een Belgisch telefoonnummer, terwijl ik eerder altijd met een random Vlaamse postcode weg kwam :o

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die Europese regelgeving zo is. Het is voor de onderlinge saamhorigheid binnen Europa toch juist goed als we elkaar beter leren kennen en sympathie voor elkaar krijgen door naar elkaars programma’s te kijken?
Ik loop ook als ik in Frankrijk ben vaak tegen dat geo-block aan. Hé, hallo, als ik Frans ben en de moeite heb genomen Nederlands te leren: wees er blij mee, chapeau/petje-af, maar 99,9 % kans dat ik het in de Nederlandse belasting verwerkte kijkgeld heb betaald en in Frankrijk even mijn favo programma’s wil zien.
  woensdag 16 november 2022 @ 21:37:50 #177
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206702332
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef Moira het volgende:

[..]
De vorige Mol seizoenen kon ik vorig jaar iig wel zien! Misschien dat dit er voor De Mol 2023 ook wel weer af gaat, maar de geoblock zag er voorheen iig niet zo uit :o
Hmm stom ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206702343
-O-
  PR en moderator woensdag 16 november 2022 @ 21:44:15 #179
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206702423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die Europese regelgeving zo is. Het is voor de onderlinge saamhorigheid binnen Europa toch juist goed als we elkaar beter leren kennen en sympathie voor elkaar krijgen door naar elkaars programma’s te kijken?
Ik loop ook als ik in Frankrijk ben vaak tegen dat geo-block aan. Hé, hallo, als ik Frans ben en de moeite heb genomen Nederlands te leren: wees er blij mee, chapeau/petje-af, maar 99,9 % kans dat ik het in de Nederlandse belasting verwerkte kijkgeld heb betaald en in Frankrijk even mijn favo programma’s wil zien.
Zal wel vooral met geld te maken hebben. Iemand wordt rijker op deze manier iig.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 16 november 2022 @ 21:59:30 #180
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_206702634
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die Europese regelgeving zo is. Het is voor de onderlinge saamhorigheid binnen Europa toch juist goed als we elkaar beter leren kennen en sympathie voor elkaar krijgen door naar elkaars programma’s te kijken?
Ik loop ook als ik in Frankrijk ben vaak tegen dat geo-block aan. Hé, hallo, als ik Frans ben en de moeite heb genomen Nederlands te leren: wees er blij mee, chapeau/petje-af, maar 99,9 % kans dat ik het in de Nederlandse belasting verwerkte kijkgeld heb betaald en in Frankrijk even mijn favo programma’s wil zien.
dit :Y
Ik snap het voor films wel, vaak kopen zenders alleen de rechten voor 1 land.
Maar voor eigen producties als De Mol daar slaat dat nergens op
Same shit, different day
SC hopper present
pi_206703342
Wat stom dit. Eens kijken of ik een Vlaming ken wiens telefoonnummer ik hiervoor mag lenen.
  donderdag 17 november 2022 @ 08:56:13 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_206704965
ik zou ook best willen betalen voor een streamingsdienst die dat uitzendt. Maar ik weet niet of dat dan wel kan vanuit NL?
in de haak.
pi_206705063
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:14 schreef Moira het volgende:
Eeehh, ik loop trouwens tegen het probleem aan dat ik niet meer bij GoPlay kan inloggen als non-Belg :'( Hij vraagt nu om een Belgisch telefoonnummer, terwijl ik eerder altijd met een random Vlaamse postcode weg kwam :o

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even met een Belgische VPN verbinden en je hebt geen probleem :) (Ik heb dat vorig jaar ergens helemaal uitgeschreven hoe je dat doet, geen idee meer waar die post precies staat)

Edit: Hier de uitleg: Rockfire in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #20 - We gaan beginnen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Rockfire op 17-11-2022 09:26:46 ]
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_206706591
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Volgens mij was dat altijd buiten de seizoenen om? :@
Ja, dat dacht ik ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die Europese regelgeving zo is. Het is voor de onderlinge saamhorigheid binnen Europa toch juist goed als we elkaar beter leren kennen en sympathie voor elkaar krijgen door naar elkaars programma’s te kijken?
Ik loop ook als ik in Frankrijk ben vaak tegen dat geo-block aan. Hé, hallo, als ik Frans ben en de moeite heb genomen Nederlands te leren: wees er blij mee, chapeau/petje-af, maar 99,9 % kans dat ik het in de Nederlandse belasting verwerkte kijkgeld heb betaald en in Frankrijk even mijn favo programma’s wil zien.
Volgens mij heeft dit vooral te maken met de uitzendrechten van series. Het is niet de bedoeling dat je een serie in het buitenland gaat bekijken een paar dagen voordat die in Nederland wordt uitgezonden of andersom.
Wat Koen66 zegt, is wel een goede. Eigen producties zouden een uitzondering moeten zijn.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 5 december 2022 @ 12:27:21 #185
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_206950056
twitter

*O* *O*
  ESF Reporter maandag 5 december 2022 @ 12:30:36 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_206950109
Hoe kan je in nog geen 20’ seconden al een vette sfeer neerzetten. _O_
  maandag 5 december 2022 @ 12:34:18 #187
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  PR en moderator maandag 5 december 2022 @ 12:38:14 #188
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206950190
Jaaaa jullie waren me al voor! Arizona it is *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206950194
Ik kijk hier meer naar uit dan naar WIDM *G*
  maandag 5 december 2022 @ 12:43:51 #190
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206950271
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 12:38 schreef Moira het volgende:
Jaaaa jullie waren me al voor! Arizona it is *O*
Ben vaak in Arizona geweest, omdat we daar vrienden hebben wonen in Scottsdale, vlak bij Phoenix. Hopelijk gaan ze naar Sedona… O+

pi_206950557
_O_ _O_ Arizona O+ Sedona, Flagstaff, Grand Canyon, Page, Phoenix
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 5 december 2022 @ 13:25:44 #192
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_206950811
Nu al hyped *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator maandag 5 december 2022 @ 15:13:57 #193
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206952410
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2022 12:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ben vaak in Arizona geweest, omdat we daar vrienden hebben wonen in Scottsdale, vlak bij Phoenix. Hopelijk gaan ze naar Sedona… O+

[ afbeelding ]
Vet! @Treinhoer is wel eens in Flagstaff geweest toen z’n oom daar woonde.
Jelly!
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206954400
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2022 15:13 schreef Moira het volgende:

[..]
Vet! @:Treinhoer is wel eens in Flagstaff geweest toen z’n oom daar woonde.
Jelly!
Klopt. Ben ook in Sedona en Scottsdale geweest. Best mooi daar. Meest bizarre was dat we daar op 1 januari in de woestijn stonden met sneeuw, in een t-shirt, gewoon lekker 22 graden.
En iets door rijden door de woestijn, uit het niets een parkeerplaats, je loopt 2 minuten en ineens kijk je 100km in de 'diepte' in de Grand Canyon. Geweldig _O_
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  ESF Reporter maandag 5 december 2022 @ 18:28:15 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_206955390
Een van de weinige keren dat De Mol ergens is waar ik ooit geweest ben, ook wel eens leuk.
pi_207149471
Late reactie, maar leuke locatie! Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_207149504
Wat gaaf!!
  ESF Reporter maandag 19 december 2022 @ 19:56:15 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_207150585
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 18:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat gaaf!!
Netjes hoor, je speelt zowel bij vorig seizoen als bij het aankomende een rol. 🌵
pi_207151741
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef Cee het volgende:

[..]
Netjes hoor, je speelt zowel bij vorig seizoen als bij het aankomende een rol. 🌵
_O-

Ik heb me 3 jaar geleden geprikt aan een cactus in Arizona O+ Het komt wel heel dichtbij zo :D
  maandag 19 december 2022 @ 20:55:16 #200
403253 Meke
after all this time? always.
pi_207151774
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef Cee het volgende:

[..]
Netjes hoor, je speelt zowel bij vorig seizoen als bij het aankomende een rol. 🌵
Onze eigen Jens :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator donderdag 29 december 2022 @ 09:16:59 #201
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207300353
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207302348
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2022 20:55 schreef Meke het volgende:

[..]
Onze eigen Jens :D
O+
  PR en moderator donderdag 29 december 2022 @ 12:27:02 #203
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207303356
Zou @Arizona ook De Mol kijken?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 29 december 2022 @ 12:28:14 #204
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_207303395
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:27 schreef Moira het volgende:
Zou @:Arizona ook De Mol kijken?
Ik ben het eigenlijk wel verplicht nu he :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  PR en moderator donderdag 29 december 2022 @ 12:30:39 #205
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207303442
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2022 12:28 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ben het eigenlijk wel verplicht nu he :D
Jaaaa toeeee *O*

‘t Is echt heus het beste programma ooit O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  One tough cookie dinsdag 10 januari 2023 @ 00:53:08 #206
169210 liesje1979
  dinsdag 10 januari 2023 @ 05:44:54 #207
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_207492861
is 19 maart al zeker? Dan gaat het echt mooi over van NL naar BE :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_207493689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 05:44 schreef Koen66 het volgende:
is 19 maart al zeker? Dan gaat het echt mooi over van NL naar BE :D
Dat is altijd zo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 11:44:13 #209
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207495377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 05:44 schreef Koen66 het volgende:
is 19 maart al zeker? Dan gaat het echt mooi over van NL naar BE :D
Weet niet of het al zeker is en al in de programmering staat, maar zondag 19 maart was gebaseerd op dat de vorige seizoenen op Go Play (in Vlaanderen) tot zaterdag 18 maart beschikbaar zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207495466
Is er nou al een mogelijkheid gevonden om het te bekijken in Nederland?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 11:52:33 #211
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207495533
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er nou al een mogelijkheid gevonden om het te bekijken in Nederland?
Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat vorig jaar ging, volgens mij heb ik toen voor het eerst met VPN moeten kijken :@ Daar had @Rockfire een post voor gemaakt * Moira komt erachter dat ze die niet in de OP heeft gezet :|W
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207495559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat vorig jaar ging, volgens mij heb ik toen voor het eerst met VPN moeten kijken :@ Daar had @:Rockfire een post voor gemaakt * Moira komt erachter dat ze die niet in de OP heeft gezet :|W
Vorig jaar kon ik nog gewoon via mijn telefoon inloggen en naar de tv streamen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 11:55:48 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207495588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vorig jaar kon ik nog gewoon via mijn telefoon inloggen en naar de tv streamen.
Ah ok! Ik kan me vaag iets herinneren van dat ik eerder wilde kijken en dus met VPN moest doen ofzo? Maar misschien deed ik dat sowieso maar voor de zekerheid ofzo :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 10 januari 2023 @ 12:02:19 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207495698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Vorig jaar kon ik nog gewoon via mijn telefoon inloggen en naar de tv streamen.
Vorig jaar:
quote:
PRIMEURTJE!!! NPO:

De Mol België (AVROTROS) start zondag 20 maart met haar tiende seizoen. Deze afleveringen zijn ondanks eerdere berichten, ook voor alle Nederlanders te zien op GoPlay. Daarnaast zijn de afleveringen ook wekelijks vanaf maandagavond te zien op NPO Start.

Trust Nobody (@TrustNobodycast) March 16, 2022
Alleen met de live finale lukte dat niet.

Is het dit jaar ook weer bij NPO Start te zien?
  PR en moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 12:07:01 #215
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207495762
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 12:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Alleen met de live finale lukte dat niet.

Is het dit jaar ook weer bij NPO Start te zien?
Ohja dat was het! Vet irritant :')

En denk dat we daar pas later achter gaan komen
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207495800
Ik hoop op geen live finale deze keer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 10 januari 2023 @ 12:12:01 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207495829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 12:09 schreef Felagund het volgende:
Ik hoop op geen live finale deze keer.
Volgens mij is ze dat zelf ook niet zo goed bevallen, de kritieken waren pittig...
pi_207496356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 11:52 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat vorig jaar ging, volgens mij heb ik toen voor het eerst met VPN moeten kijken :@ Daar had @:Rockfire een post voor gemaakt * Moira komt erachter dat ze die niet in de OP heeft gezet :|W
Rockfire in MOL / [De Mol] Op zoek naar de Vlaamse Mol #20 - We gaan beginnen!
------___------ 53
----.(___).---- 42
---(o\_!_/o)---
pi_207759955
De Mol heeft twee Kastaars gewonnen. Eentje voor beste programma, eentje voor tv-moment van het jaar.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/01/28/winnaars-kastaars/
pi_207978702
Is er al meer bekend over het nieuwe seizoen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_207978864
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Is er al meer bekend over het nieuwe seizoen?
Zal toch snel iets van een datum bekendgemaakt worden.

Kan echt niet wachten O+
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:42:46 #222
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208092759
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:56 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Zal toch snel iets van een datum bekendgemaakt worden.

Kan echt niet wachten O+
Ja, en naast wanneer ook wel handig om op tijd te weten hoe we het in NL kunnen volgen. De NL variant boeit me dit jaar maar matig dus kijk hier al naar uit
Same shit, different day
SC hopper present
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 01:38:58 #223
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208095507
Altijd stressen voorafgaand aan de Vlaamse en altijd komt 't uiteindelijk toch weer goed O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 22 februari 2023 @ 12:49:07 #224
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208099531
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 01:38 schreef Moira het volgende:
Altijd stressen voorafgaand aan de Vlaamse en altijd komt 't uiteindelijk toch weer goed O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  woensdag 22 februari 2023 @ 13:06:23 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208099751
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:42 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Ja, en naast wanneer ook wel handig om op tijd te weten hoe we het in NL kunnen volgen. De NL variant boeit me dit jaar maar matig dus kijk hier al naar uit
Gewoon weer kijken via vier.be neem ik toch aan?
pi_208100028
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:06 schreef Tijn het volgende:

[..]
Gewoon weer kijken via vier.be neem ik toch aan?
Goplay na de aflevering zou moeten werken idd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_208100587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:49 schreef Meke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wil ik ook wel weten @Moira :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator woensdag 22 februari 2023 @ 15:28:24 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208101319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:49 schreef Meke het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208101520
Kan die man ook bij mij langskomen? :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 22 februari 2023 @ 15:49:11 #230
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208101544
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 15:28 schreef Moira het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_208103594
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 15:28 schreef Moira het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heeft die lange regenjas dat gedaan? Satelliet?
pi_208103868
quote:
11s.gif Op woensdag 22 februari 2023 15:28 schreef Moira het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vieze man?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 22 februari 2023 @ 20:16:13 #233
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208104625
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:25 schreef Felagund het volgende:

[..]
Goplay na de aflevering zou moeten werken idd.
zonder VPN?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208104683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:16 schreef Koen66 het volgende:

[..]
zonder VPN?
Vorig jaar wel volgens mij.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 22 februari 2023 @ 20:27:14 #235
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208104779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:20 schreef Felagund het volgende:

[..]
Vorig jaar wel volgens mij.
oja, toen werd er inderdaad eerst geroepen dat het alleen in Belgie zichtbaar zou zijn toch?
Ik had vorig jaar nog een vaag IPTV abonnementje dus keek live mee
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208104900
Voorgaande jaren kon je in elk geval gewoon steeds rond 21:30 de aflevering kijken op GoPlay, ik ga ervan uit dat dit nog steeds zo is. De laatste 5-6 seizoenen kan je daar nu ook nog steeds kijken. :)
Alleen de live finale was vorig jaar een probleem.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 00:10:51 #237
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208107482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 19:17 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Hoe heeft die lange regenjas dat gedaan? Satelliet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 00:11:16 #238
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208107483
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:27 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vorig jaar nog een vaag IPTV abonnementje dus keek live mee
Oh ja dat dus _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 23-02-2023 00:20:37 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 00:12:39 #239
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208107491
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 20:36 schreef Legoblokje het volgende:
Voorgaande jaren kon je in elk geval gewoon steeds rond 21:30 de aflevering kijken op GoPlay, ik ga ervan uit dat dit nog steeds zo is. De laatste 5-6 seizoenen kan je daar nu ook nog steeds kijken. :)
Alleen de live finale was vorig jaar een probleem.
Dat ja! Maar het is wel ieder jaar weer gedoe dat ze doen alsof het niet beschikbaar is en het steeds pas de dag zelf weer blijkt dat ze toch heus wel de geoblock eraf halen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208107595
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 00:10 schreef Moira het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2023 @ 06:19:31 #241
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208107845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 00:10 schreef Moira het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder te betalen? :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208107875
Is het al 19 maart?
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 16:16:14 #243
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208113652
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 00:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 06:19 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Zonder te betalen? :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 16:16:46 #244
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208113661
quote:
11s.gif Op donderdag 23 februari 2023 06:31 schreef Meridiaan het volgende:
Is het al 19 maart?
En dan nog maar hopen dat het ook daadwerkelijk 19 maart is want volgens mij is dat nog steeds gewoon een (logische) aanname :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208115474
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef Moira het volgende:

[..]
_O-
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan gewoon elke week met z'n allen bij jou kijken en houden er hier verder onze bek over. Opgelost!
  donderdag 23 februari 2023 @ 23:12:53 #246
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208120790
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef Moira het volgende:

[..]
_O-
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah, ongeveer hetzelfde als ik vorig jaar had dus :P
Same shit, different day
SC hopper present
  PR en moderator donderdag 23 februari 2023 @ 23:34:55 #247
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208121082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ah, ongeveer hetzelfde als ik vorig jaar had dus :P
Dat denk ik wel :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 23 februari 2023 @ 23:42:56 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_208121168
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Moira het volgende:

[..]
Dat denk ik wel :D
zal eens kijken wat het dit jaar wordt :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_208158279
https://www.instagram.com/p/CpIn1StLL8x/

Suggereert dat er een andere dynamiek is dan 1 mol/9 kandidaten
I'm postively god's favorite one
  zondag 26 februari 2023 @ 20:02:15 #251
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208158323
*O*

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 26 februari 2023 @ 20:12:35 #252
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208158468
En geen live finale meer. Op de 12de weten we al iets.

quote:
Kennismaken met de kandidaten doe we al een weekje vroeger, op 12 maart in Café De Mol. Presentator Dennis Xhaët gaat net als vorig jaar met enkele bekende gasten op zoek naar de saboteur en doet dat dit jaar live vanuit het Antwerpse Play Zuid.

Op zondag 7 mei is het dan tijd voor de finale. Die kan je volgen vanuit je luie zetel of vanuit Kinepolis Antwerpen in aanwezigheid van de kandidaten. Tickets daarvoor kan je nu al reserveren via de website van Goplay.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230226_96485062
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  zondag 26 februari 2023 @ 22:07:49 #253
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 26 februari 2023 @ 22:14:31 #254
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208159941
Hoera!
in de haak.
pi_208160352
Leuk dat het nu zeker is. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  MOL-held maandag 27 februari 2023 @ 08:41:16 #256
44635 XMN8R
mag dat?
pi_208161605
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:58 schreef MielMonteur het volgende:
https://www.instagram.com/p/CpIn1StLL8x/

Suggereert dat er een andere dynamiek is dan 1 mol/9 kandidaten
"hier ZITTEN we dan"
"dit hebben we echt nog nooit gedaan"
"zie je het ZITTEN? "

Ben heel benieuwd wie of wat daar dan zit te ZITTEN. De Mol in een rolstoel? :o
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef Moira het volgende:

[..]
En dan nog maar hopen dat het ook daadwerkelijk 19 maart is want volgens mij is dat nog steeds gewoon een (logische) aanname :o
En de bevestiging dat de nieuwe serie zal starten op 19 maart 2023. *O*
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  PR en moderator maandag 27 februari 2023 @ 09:57:32 #257
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208162568
Jaaaa mooi dat ze dat zelf dus al lieten weten door de eerdere seizoenen t/m 18 maart beschikbaar te zetten _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 27 februari 2023 @ 10:22:42 #258
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208163051
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:12 schreef usagi414 het volgende:
En geen live finale meer. Op de 12de weten we al iets.
[..]

Oeh, gelijk twee kaartjes gekocht voor de live finale *O*
Nu al zin in :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator maandag 27 februari 2023 @ 10:37:51 #259
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208163245
En trouwens ook blij dat de Belgen gewoon luisteren naar fans die zeggen dat ze niet meer live moeten doen _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208163311
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 08:41 schreef XMN8R het volgende:

[..]
"hier ZITTEN we dan"
"dit hebben we echt nog nooit gedaan"
"zie je het ZITTEN? "

Ben heel benieuwd wie of wat daar dan zit te ZITTEN. De Mol in een rolstoel? :o
[..]
En de bevestiging dat de nieuwe serie zal starten op 19 maart 2023. *O*
Wel alle selecties doorLOPEN.
I'm postively god's favorite one
pi_208163320
9 Mollen, 1 kandidaat?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 27 februari 2023 @ 10:55:58 #262
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208163474
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:44 schreef Felagund het volgende:
9 Mollen, 1 kandidaat?
Ik kan het me haast niet voorstellen :P
Maar als dat zou gebeuren, moet het in België gebeuren :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_208163748
twitter
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 27 februari 2023 @ 11:17:32 #264
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_208163822
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:13 schreef Felagund het volgende:
[ twitter ]
Toch wel fijn om te weten wat Sylvia vd Maat vindt hiervan.
pi_208163844
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 11:17 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Toch wel fijn om te weten wat Sylvia vd Maat vindt hiervan.
twitter


Ik wilde eigenlijk dit delen, de bevestiging van Play4. :+
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_208164432
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Oeh, gelijk twee kaartjes gekocht voor de live finale *O*
Nu al zin in :D
Inmiddels uitverkocht lijkt het. Lukt me niet om kaartjes te kopen :'(
pi_208164566
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:22 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Oeh, gelijk twee kaartjes gekocht voor de live finale *O*
Nu al zin in :D
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 10:37 schreef Moira het volgende:
En trouwens ook blij dat de Belgen gewoon luisteren naar fans die zeggen dat ze niet meer live moeten doen _O_
Ehh?
  maandag 27 februari 2023 @ 12:20:02 #268
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_208164641
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:12 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Ehh?
Je kan de finale wel in de bioscoop van Antwerpen zien in aanwezigheid van de kandidaten.
Als er dus nog kaarten voor zijn,

quote:
Synopsis
Voor de finale van het elfde seizoen nodigen De Mol en Gilles De Coster jou en je beste vrienden uit in Kinepolis Antwerpen. Samen met Dennis Xhaët, de kandidaten, de finalisten en de mol trakteren ze jou op een onvergetelijke avond. Laat je dus niet saboteren en reserveer nu al je plaatsje om samen de rode loper en de finale van De Mol op het grote cinemascherm te beleven op zondag 7 mei.
Versies:
Nederlandse Versie (Geen ondertiteling)
Ook te zien in:
2D : Kinepolis Antwerpen

https://kinepolis.be/nl/m(...)000027/de-mol-finale
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 27 februari 2023 @ 12:51:44 #269
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208164937
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Inmiddels uitverkocht lijkt het. Lukt me niet om kaartjes te kopen :'(
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:20 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Je kan de finale wel in de bioscoop van Antwerpen zien in aanwezigheid van de kandidaten.
Als er dus nog kaarten voor zijn,
[..]

Zo te zien zijn er voor elke zaal nog genoeg plaatsen beschikbaar?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator maandag 27 februari 2023 @ 13:14:39 #270
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208165180
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:12 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Ehh?
KaBuf bedoelt live de vooraf-op-locatie-opgenomen finale aflevering kijken in de bios, en ik bedoelde met live dat ze (dus gelukkig niet) de aflevering op locatie kortknippen om de onthulling live in België te doen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 27 februari 2023 @ 13:42:48 #271
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208165472
Ze maken er in Antwerpen echt wel een avond van hoor, tis niet alleen live de finale kijken of een groot scherm.
Weet nog wel van paar jaar terug dingen als
- Goodiebag en een gratis drankje met daarop de naam van de kandidaat die jij verdenkt
- interviews vooraf
- heel spektakel hoe de finalisten aankwamen
- er was zelfs een hint verstopt

Dus zin in *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_208165762
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2023 12:51 schreef KaBuf het volgende:

[..]
[..]
Zo te zien zijn er voor elke zaal nog genoeg plaatsen beschikbaar?
Gelukt :)

Moest even via een andere browser
  dinsdag 28 februari 2023 @ 12:51:38 #273
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208177013
quote:
Wie is de Mol? België vanaf 20 maart te zien op NPO Start

De Belgische versie van Wie is de Mol? is vanaf 20 maart te zien op NPO Start. Het nieuwe seizoen begint in België een dag eerder.
Elke maandag is op de gratis ondemanddienst een nieuwe aflevering van het programma inclusief ondertiteling te zien.
https://www.nu.nl/media/6(...)en-op-npo-start.html
pi_208177392
Zin in _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 28 februari 2023 @ 14:08:29 #275
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208177871
quote:
Als ze maar niet zo hard gaan spoileren als vorig seizoen :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_208215033
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 14:08 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Als ze maar niet zo hard gaan spoileren als vorig seizoen :P
Wat gebeurde er toen?
Hotapnyc
  vrijdag 3 maart 2023 @ 09:29:07 #277
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_208215278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:08 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Wat gebeurde er toen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_208216293
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 09:29 schreef KaBuf het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
pi_208216361
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:11 schreef Cirilico het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verbaas/irriteer me vooral over programma's als RTL boulevard die zwaar lopen te spoileren bij WIDM, Expeditie Robinson etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_208217188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 11:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ik verbaas/irriteer me vooral over programma's als RTL boulevard die zwaar lopen te spoileren bij WIDM, Expeditie Robinson etc.
RTL Boulevard is wel irritant wat dat betreft ja. Niet eens een vooraankondiging of waarschuwing. Gewoon meteen "We spreken afvaller Truus zometeen". -O-

Gelukkig kijk ik 't programma zelf niet.
Hotapnyc
  PR en moderator woensdag 8 maart 2023 @ 16:41:41 #281
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208290603
Aanstaande zondag al de 1e Café de Mol met bekendmaking van de kandidaten *O*

Zondag 12 maart leer je de kandidaten van De Mol eindelijk kennen. Afspraak in Café De Mol om 21.30 op Play4 en GoPlay, maar spot nu al de allereerste beelden van de kandidaten en het nieuwe seizoen.

https://www.goplay.be/vid(...)ekend-in-cafe-de-mol
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208291000
Wacht even, begrijp ik nu dat we vanaf de 19e geen oude seizoenen van De Mol meer kunnen kijken?
  donderdag 9 maart 2023 @ 15:27:48 #283
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208301583
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 17:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Wacht even, begrijp ik nu dat we vanaf de 19e geen oude seizoenen van De Mol meer kunnen kijken?
waar lees je dat?
in de haak.
pi_208302405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 15:27 schreef trui het volgende:

[..]
waar lees je dat?
Hier:

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:09 schreef Moira het volgende:
Kickje! De beheerder van de Mollengroep op Facebook (Marc Denys) postte laatst dat 't nieuwe seizoen misschien vanaf zondag 19 maart begint, aangezien t/m 18 maart de oude seizoenen nog te bekijken zijn op GoPlay:

[ afbeelding ]
pi_208302406
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:37 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]
Hier:
[..]

Oude seizoenen kun je toch ook wel elders terugkijken?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 9 maart 2023 @ 17:10:00 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208302711
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2023 16:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Oude seizoenen kun je toch ook wel elders terugkijken?
ik kan ze alleen vinden op GoPlay.be, nu nog terug te kijken vanaf 2016, dus ook niet meer zoveel als eerder). Zou wel erg jammer zijn als ze de oude eraf halen.
in de haak.
pi_208327827
Zondag worden in ieder geval al de kandidaten voorgesteld van het nieuwe seizoen. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  PR en moderator zaterdag 11 maart 2023 @ 20:31:13 #288
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208332353
Jaaaaa morgenavond begint het *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208345583
Vanavond eindelijk de 'echte' Mol. *O*

De Nederlandse Ali Express versie is gelukkig voorbij. :)
  zondag 12 maart 2023 @ 16:46:04 #290
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208345652
Hoe laat hoe laat hoe laat?

[edit] Oh half 10, ik zie het in een rood vakje hieronder staan :')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 maart 2023 @ 16:47:01 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_208345660
Maar volgende week begint het toch echt pas, even voor de volledigheid? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_208345719
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Maar volgende week begint het toch echt pas, even voor de volledigheid? :+
Vandaag de introductie van de deelnemers volgens mij.
pi_208347245
Tof. Zal er dit jaar een Nederlander tussen zitten?
  PR en moderator zondag 12 maart 2023 @ 19:30:02 #294
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208348349
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 12 maart 2023 @ 20:54:34 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208349987
quote:
11s.gif Op zondag 12 maart 2023 19:30 schreef Moira het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kan dat molcafe nooit zien, kun je misschien alvast een tipje van de sluier oplichten? Oh wacht, ik kan 't dit keer wel bekijken!
in de haak.
pi_208350001
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 20:54 schreef trui het volgende:

[..]
ik kan dat molcafe nooit zien, kun je misschien alvast een tipje van de sluier oplichten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 12 maart 2023 @ 20:59:39 #297
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_208350086
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 20:55 schreef Felagund het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha oh echt. Ik kan nu al iets zien! of is dat een oude uitzending? [edit: ah ja, 't is inderdaad een oude uitzending, haha[/edit] pfff!
in de haak.
  PR en moderator zondag 12 maart 2023 @ 21:21:33 #298
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208350535
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 20:59 schreef trui het volgende:

[..]
haha oh echt. Ik kan nu al iets zien! of is dat een oude uitzending? [edit: ah ja, 't is inderdaad een oude uitzending, haha[/edit] pfff!
Maar dat je die dus kunt zien betekent dat je straks ook de 1e aflevering van het nieuwe seizoen daarop kan zien! Het duurt misschien even voordat die online staat
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 12 maart 2023 @ 21:30:58 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208350718
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:21 schreef Moira het volgende:

[..]
Maar dat je die dus kunt zien betekent dat je straks ook de 1e aflevering van het nieuwe seizoen daarop kan zien! Het duurt misschien even voordat die online staat
De afleveringen van vorig jaar én het voorstellen van de kandidaten via Café de Mol van vorig seizoen kan je nu zonder beperkingen wel zien, maar ik kreeg vanmiddag bij het aanloggen op GoPlay nog de ‘België'-check met telefoonnummer controle in beeld.
Ik jubel pas als ik na de reguliere uitzending via GoPlay online ook echt de uitzending van vandaag te zien krijg,,,
  zondag 12 maart 2023 @ 21:32:26 #300
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_208350743
Kunnen we dit nu kijken of moeten we wachten tot het is afgelopen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')