abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2022 @ 12:40:03 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204677392
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:52 schreef XMN8R het volgende:

[..]
Dus jij hebt je niet goed voorbereid door tijdig een betrouwbare / betaalbare VPN te regelen omdat je weet dat het een buitenlands programma van een commerciële zender is met de kans op een geoblock dat al vaker een VPN nodig heeft gehad om te kunnen bekijken.

Je vertrouwd op de gratis Urban VPN (waar door anderen ook veel klachten over komen) én je hebt niet gezorgd om een laptop bij de hand te houden, en dan is het de schuld van GoPlay dat jij niet live hebt kunnen kijken?

Ik vermoed dat je vaker de rest van de wereld de schuld geeft als er bij jou iets niet goed gaat? ;)

Ik betaal gewoon netjes voor een VPN en ik heb alles prima vanuit Malta live kunnen volgen zonder haperingen. 8-)
Mooi betoog en geweldig dat jij je VPN kon gebruiken, maar als er gemeld wordt dat we de uitzending via GoPlay in Nederland kunnen volgen, zoals alle andere afleveringen in deze reeks, dan lijkt het me dat ik er niet vanuit hoef te gaan dat ik voorzorgmaatregelen hoef te nemen op VPN gebied of wat dan ook.

Gezien de live stream had ik er wel rekening mee gehouden dat ik die vanwege het daarbij gehanteerde bestandsformaat niet kon casten, maar dat was op zich geen probleem. Een iPad heeft een eigen scherm en dat was op zich voldoende geweest...

Ik zat keurig op tijd klaar met iPad, Chromecast, TV, koffie, gevulde koeken, etc., wat normaal ook prima werkt, maar nu zonder VPN (welke dat dan ook is, ook Urban VPN heb ik nog nooit hoeven te gebruiken) dus niet...
  maandag 9 mei 2022 @ 12:43:06 #277
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204677420
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:51 schreef Legoblokje het volgende:

[..]
:@

Ik zag toen meerdere berichten van GoPlay/Play4 voorbij komen waarin dat werd gemeld. En ik nu ik even snel teruglees op Twitter zeiden ze dat vlak voor de finale nog steeds. Maar toen de stream eenmaal bezig was, begonnen ze over technische problemen

[ twitter ]
Duidelijk, je bent vrijgesproken... ;)
pi_204678470
Ik heb hem net via VPN teruggekeken op GoPlay. (Maar heb een betaald abo op NordVPN)

Ik houd niet van live-shows en dat met die bom vond ik echt zwak, maar de rest van de show was best aardig, met een niet al te verrassend einde voor mij
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_204681011
Ik kan hier ongelofelijk veel neerzetten over de finale van gisteren, maar eigenlijk vat de recensie van Humo het perfect samen voor mij:

quote:
TELEVISIE★★½☆☆
Als er één ding is dat we nooit hadden willen zien in ‘De mol’, dan was het wel fucking televoting

Van plaats verwisselde kokers, verkeerd doorgeknipte kabels, kundig verknoeide drumpartijen, vroegtijdig opgeheven blinddoeken, lustig opgewekte krokodillentranen, doorgedreven Bert-en-Ernie-heiligschennis, en uiteindelijk ook nog een half Oekraïens veldhospitaal aan afgevoerde kandidaten: de mol liet dit jaar niet zozeer een resem sabotages achter als wel een slagveld dat oudgedienden van het Internationaal Strafhof in Den Haag als ‘choquerend’ omschrijven. En dan moest de gróótste, meest schadelijke mollenstreek nog komen: die tegen het programma zélf.

VINCENT VAN PEER | MAANDAG 9 MEI 2022

Want hey: was dit niet de eerste ronduit sááie ‘De mol’-aflevering ever? Icarus vloog ook ooit te dicht bij de zon: het was een boude, ambitieuze, wilde gok van de makers om de ontknoping van het jubileumseizoen van ‘De mol’ niet ergens op een broeierig veld op de Canarische Eilanden te laten plaatsvinden, maar wél in een met 10.000 rabiate fans volgepropt Paleis 12. Het had een spetterende bom moeten worden - er vloog er zelfs eentje de lucht in - maar het draaide uit op een sisser. Het was misschien zelfs, nog sterker, een soort tenietdoening van het ijzersterke ‘De mol’-format, dat eerst en vooral drijft op piekfijne, intelligente montage en een zorgvuldig uitgekiende spanningsboog - twee dingen die live onmogelijk zijn scherp te stellen.

Als er één ding is dat ik nooit had willen zien in ‘De mol’, tenzij misschien een opdracht waarin de kandidaten zonder tijdsdruk een naaktkalender van Gilles De Coster bij elkaar moeten fotograferen, dan wel fucking televoting: een systeem waarvan ik dacht dat we er, na ruwweg driehonderd seizoenen van ‘The Voice’, eindelijk van verlost waren. Alles komt terug, zelfs Crocs, maar vrolijk word je er niet van. ‘De lijnen zijn nú gesloten!’ is een zin die ten westen van An Lemmens sowieso niet te harden is, maar nu deed-ie zelfs een beetje pijn.

Niet alleen de televoting geurde naar het soort Grote Televisieshow waar James Cooke tegelijkertijd emotioneel en lichtjes opgewonden van raakt. Er was ook de hele omkadering, de artificieel opgetrommelde hoempapa, het bij aanvang hijgerige enthousiasme. Verplichte leut is vooralsnog geen leut. Maar meest onvergeeflijk van al was nog die ellenlange speelduur. De drie finalisten moesten opdrachten vervullen die in totaal welgeteld 230 seconden in beslag hadden mogen nemen, maar die even lang bleken te duren als die nieuwe Batman-film met Robert Pattinson, of één belerende speech van Fabrizio over trouw en eerlijkheid. Gilles De Coster stond het allemaal met volkomen professionaliteit te kaderen: een Walter Zinzen die op Tomorrowland de dj’s inleidt.

Maar over naar de orde van de dag: tussen al het terugblikken en tapdansen door werd er ook nog een mol ontmaskerd. Ik zat er alweer - zelfs Gilles De Bildes voetbalanalyses treffen intussen vaker raak - glorieus naast. Het was niet Yens, de man die nochtans drie weken had rondgelopen met een monkellachje dat deed vermoeden dat alleen híj over cruciale informatie dan wel het telefoonnummer van Celine Van Ouytsel beschikte, maar wel Uma, die goedlachse chaoot uit West-Vlaanderen. De vrouw die heel de uitzending lang met paniek in de ogen Paleis 12 had overschouwd, en die heel het spel lang pasvragen had gegraaid als waren het vuistdikke diamanten of oordopjes op een concert van Måneskin. Ze speelde snel en slim, en ze duwde andere kandidaten graag in de foute richting, maar ze duwde nooit té hard. Ze mag zich een goeie mol noemen, in een anders toch wel gedoemd seizoen.

De ambitie achter deze liveshow was lovenswaardig, maar het experiment is, wat mij betreft althans, mislukt. Wie me daarover wil tegenspreken, verwijs ik graag door naar ons klachtennummer. Alleen, jammer genoeg: de lijnen zijn nú gesloten.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 mei 2022 @ 19:35:12 #280
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204681194
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan hier ongelofelijk veel neerzetten over de finale van gisteren, maar eigenlijk vat de recensie van Humo het perfect samen voor mij:
[..]

Ongelooflijk irritant geschreven wel.
Koel en donker bewaren
  maandag 9 mei 2022 @ 19:39:02 #281
375898 Minimunt
Radio DJ
pi_204681250
meh ik vond dit zwaar tegenvallen. Live oogt het allemaal wat rommelig, en die televoting moeten ze nooit meer doen.

Wel een goede tweede mol. Die heb ik niet echt verdacht.
  maandag 9 mei 2022 @ 20:09:55 #282
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_204681700
Ik moet nog steeds de finale terugkijken. Inmiddels staat-ie ook wel bij de NPO, dacht ik. Dus ik 'm opzoeken, krijg ik een vage foutmelding |:)

https://www.npostart.nl/w(...)1-2024/VPWON_1336480
  maandag 9 mei 2022 @ 20:12:10 #283
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204681734
Eindelijk de aflevering gezien.
Beter dan de laatste NL finales, minder dan de reguliere Vlaamse finale.
Maar wel weer een goede Mol, ik zat er weer hopeloos naast…

En om te voorkomen dat ik volgend jaar weer het verwijt krijg dat ik niet goed voorbereid ben, ik boek dan een overnachting in België op de dag van de finale… *)
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 20:37:37 #284
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_204682071
Gilles de Coster op Facebook in de Mollengroep:

quote:
Beste vrienden,

Het einde van ons jubileumseizoen... eentje dat me om heel wat redenen redenen zal bijblijven.

Waar te beginnen?

Misschien eerst en vooral bij die 11 onbekende Vlamingen voor wie het in november allemaal begon. Uit die duizenden inzendingen kozen wij een groep, en zij maakten er vervolgens een hechte vriendengroep van. Ik ben ontzettend trots op hen, en wil ze uitdrukkelijk danken voor hun deelname, hun vriendschap, en de manier waarop ook zij met alle omstandigheden zijn omgegaan. Dat is veel minder evident dan het lijkt, en het siert hen ongelooflijk.

Aan ons tiende seizoen wordt hier en daar gerefereerd als het pechseizoen. Ik begrijp dat wel natuurlijk: er waren meer dan genoeg tegenslagen. Maar persoonlijk focus ik toch net iets meer op wat het heeft teweeggebracht. Veel belangrijker dan die tegenslagen is namelijk hoe iedereen - makers, kandidaten en kijkers - erop heeft gereageerd.

Het was ontzettend sneu om Nele te verliezen door haar spierblessure, en later een toekomstige finaliste als Anke door haar ongelukkige sprong. In de eerste plaats voor henzelf: twee schitterende kandidates en fijne mensen, die eigenlijk geen rood scherm hadden verdiend. Maar ook voor andere kandidaten en kijkers, want het is natuurlijk niet naar de geest van het spel. Uiteraard hadden we dat zelf liever ook anders gezien.

Het afscheid van Philippe stond in geen enkel scenario, maar ook daar overheerst bij mij maar één woord: trots.

Op Philippe, die de moed had een ongelooflijk lastige beslissing te nemen. Op de groep, die hem meteen omringde met liefde en begrip en zo heel mooi het verschil tussen het spel en het leven in de verf zette. En op de kijkers, die de hele reeks lang, en zeker vorige week in Paleis 12, ook alleen maar warmte toonden. Zo hoort het, en het is - opnieuw- veel minder evident dan het lijkt.

Ik wil hier luid en duidelijk herhalen dat Philippe een prima keuze was als mol, en dat er vooraf geen énkele reden was om aan te nemen dat het zo zou lopen. Anders hadden we hem uiteraard niet belast met die zware opdracht. Maar kijk: soms loopt het zoals het loopt, en je kan niet àlles voorspellen. Shit happens, en zeker in een spel is dat echt niet erg. Het enige wat je wél kan doen, is op de correcte manier reageren, en dat is door jullie allemaal gebeurd. Weet dat Philippe dat ook ongelooflijk geapprecieerd heeft.

En dan kwam Uma door het beeld gehuppeld. Het is te zeggen: zo danste ze al door de hele reeks. Een guitige, goedlachse, superslimme dame, maar vooral een fantastische reisgezel. We hebben de molgesprekjes afgewacht alvorens haar te kiezen, maar ik weet nog goed dat die keuze door iedereen in onze kleine redactie met veel enthousisasme werd ondersteund. Een heel gek moment, na enkele slapeloze nachten waarin al onze aandacht op Philippe was gericht, beslisten we in een klein stoffig kamertje, elkaar in de ogen kijkend, dat het Uma zou worden. Een keuze die we ons op geen enkel moment hebben beklaagd. Ze werd telkens pas de avond voordien ingelicht over de opdracht van de dag erop. Een briefing die normaal gezien voor de reis gebeurt, en heel uitgebreid. Maar Uma had telkens maar enkele minuutjes om de opdracht uitgelegd te krijgen, de mogelijke sabotages, en alle details die erbij hoorden. Om dan vervolgens nog snel als kandidate voor de camera te gaan zitten en haar verdenkingen te spuien. En dat alles op enkele minuten. Ik kan jullie zeggen: weinigen doen het haar na. Een prachtprestatie van een prachtmol.

We eindigden gisteravond in Paleis 12, met een jubileumfinale die net als het hele seizoen anders dan anders was. Maar eentje die ons achterliet met een heel warm gevoel. Het is een heel andere reeks geworden die we voor ogen hadden, maar eentje waar we heel trots op zijn. Onze harten en zielen zitten erin, onze volledige overtuiging. Wat overblijft is enkel dankbaarheid voor het publiek, voor jullie en voor iedereen die heeft gekeken. En voor 11 intussen niet zo onbekende Vlamingen meer, met wie ik morgen ogenblikkelijk opnieuw op reis zou vertrekken.

Tot slot nog enkele intussen traditionele weetjes om af te sluiten...

• Eén van onze hoogtepunten was het moment waarop Jens in de reeks verscheen, onwetend in zijn witte taxi. Je moet weten dat de hele crew enkele meters verder stond, achter een muurtje, mét beluistering van wat tussen Jens en de andere kandidaten werd gezegd. Waarbij we geregeld in een deuk lagen, weliswaar zo stil mogelijk. Want Jens mocht natuurlijk niet vermoeden dat er dertig man op enkele meters van hem stond... een surreëel moment, maar we waren zo blij dat onze uitgebreide stunt om Jens daar te krijgen gelukt was! De details hoor je zondagavond...

• In aflevering 2 zochten de kandidaten naar een schat - en streden ze tegen een piraat - op een prachtig strand. Dat strand was, weliswaar aan de andere kant, bomvol zonnekloppers, bij wie helaas ook Belgen waren. Dus ben ik die hele dag moeten wegblijven, omdat de kans op herkenning te groot was. Een primeur: de allereerste opdracht waar ik niks van heb meegemaakt. Ik heb dan maar wat zitten voorbereiden voor de dagen erop. Op een zonnig terrasje met wat wijn. Hey, iemand moet het doen.

• Voor de dorstigen: je kan urine wel degelijk zuiveren en drinkbaar maken, maar het vergt nogal wat techniek en tijd - en dat hadden we niet. Dus werd het water met wat azijn, maar er was nog een extra ingrediënt: een snuifje kaaspoeder. Ik geef het maar mee.

• Thomas De Gendt is naast een topcoureur ook een geweldige mens. Een slimme, geestige, sympathieke kerel. Net als zijn vrouw: het was super om ze één dag bij ons te hebben.

• Door het afscheid van Philippe is er wel wat geschuif geweest met opdrachten. Zo stond de paintballopdracht met de koffertjes oorspronkelijk gepland op het einde van die aflevering. In aflevering 5 zijn dan weer enkele dingen gesneuveld, waaronder een opdracht in het thema van Agatha Christie. Maar omdat haar werk zo toepasselijk is op De Mol wilde ik haar toch even vermelden tijdens het bezoekersetentje in aflevering 5.

• Een prima voorbeeld van de zaligheid van deze groep kandidaten was hun plotse idee om een banaantje te tatoeëren. Wij waren daar absoluut niet op voorzien, maar hebben het maar wat graag georganiseerd. Onverwachte dingen zijn soms, en zelfs meestal, gewoon héérlijk.

• Ga naar La Gomera. Echt waar, aarzel niet. De plek waar onze kandidaten hebben gekampeerd is één van de mooiste plaatsen waar ik ooit ben geweest. Dat hele eiland is adembenemend, en veruit de mooiste van de drie die we bezocht hebben.

Tot zondag voor de laatste?

Liefs,

Gilles

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 09-05-2022 22:39:49 ]
Fuck the EBU.
pi_204682562
Heb de aflevering bekeken, ergerde me dood aan de geluiden van het publiek er door heen :{w Haalt alle sfeer uit het programma. Prima mol en winnaar verder, niets over te klagen. :)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 22:00:26 #286
284411 crew  heywoodu
pi_204683581
Toch wel prima gedaan, mooie ontknoping _O_

Vriendin staarde zich stuk op de Yenstunnel, ik had het goed met Uma *O*

Het grootste nadeel van het livegedeelte vond ik het gebrek aan ondertiteling daardoor. Uma's gebrabbel versta ik zelf al amper :D
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 22:04:21 #287
284411 crew  heywoodu
pi_204683626
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Ietwat te begrijpen, hoewel ik het verder leuker vond dan dit stuk doet vermoeden. Het enige waar ik echt voor vrees is dat we hier nu nooit meer vanaf gaan komen, dit is leuk als eenmalig iets, of over acht jaar weer eens ofzo.
  maandag 9 mei 2022 @ 22:11:09 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204683720
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:00 schreef heywoodu het volgende:

Het grootste nadeel van het livegedeelte vond ik het gebrek aan ondertiteling daardoor. Uma's gebrabbel versta ik zelf al amper :D
'Putain' en 'kak' zijn inmiddels toch wel ingeburgerde teksten? ;)
Ik ben best wel een dialecten freak en vind het wel leuk om die verschillende taaltjes te doorgronden.
En allez, het is een Vlaams programma, hé…
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 22:24:15 #289
284411 crew  heywoodu
pi_204683909
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]
'Putain' en 'kak' zijn inmiddels toch wel ingeburgerde teksten? ;)
Ik ben best wel een dialecten freak en vind het wel leuk om die verschillende taaltjes te doorgronden.
En allez, het is een Vlaams programma, hé…
Met ondertiteling kan ik Uma prima volgen en lukt het mijn vriendin ook grotendeels wel, maar als je überhaupt nog Nederlands aan het leren bent is het zonder ondertiteling echt godsonmogelijk :+

Niet alleen de woorden, maar ook het mompelende/binnensmondse.
  PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 22:40:41 #290
288245 crew  Moira
pi_204684118
quote:

HET IS OOK YENS :6

Ik zou Uma wel eens het verschil tussen 'hoed' en 'goed' willen horen zeggen, of 'geld' en 'held' _O-
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 22:41:38 #291
284411 crew  heywoodu
pi_204684125
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:40 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik zou Uma wel eens het verschil tussen 'hoed' en 'goed' willen horen zeggen, of 'geld' en 'held' _O-
Zoals Jens die het hier over hout heeft.

PR en moderator maandag 9 mei 2022 @ 22:42:37 #292
288245 crew  Moira
pi_204684138
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zoals Jens die het hier over hout heeft.

Ja _O-
Fuck the EBU.
  maandag 9 mei 2022 @ 22:55:41 #293
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204684314
Wat een saaie aflevering zeg :’) ik kijk de laatste 20 minuten morgen wel verder, kom er echt niet doorheen. :O
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204684384
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 9 mei 2022 @ 23:00:59 #295
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204684391
DIT.
NOOIT.
WEER!

:{

Wat een waardeloze finale zo :{ :( :X

Al met al toch ook wel matig seizoen helaas
pi_204684423
quote:

Ik had er weinig problemen mee.

Een paar jaar geleden meer problemen gehad met het verstaan van Jolien die een ‘koesfie’ had gekocht van het geld dat ze gewonnen had. Het duurde mij een paar weken voordat ik begreep wat ze bedoelde.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_204684448
Zo, net gezien.

Ik vind alles van de Mol leuk, maar dit was toch minder. De bomopdracht met de bom in Paleis 12 voegde niet heel veel toe en de acts waren wel geinig maar ook niet spectaculair. En dan zeker niet met het televote en ander gedoe eromheen.

Toch weer genoten dit seizoen, ondanks alle pech voor de makers. Maar de reünie aflevering moet nog komen, dat is eigenlijk altijd mijn favoriet :) Vooral mooi om te zien hoe goed de sfeer in zo'n groep is.
pi_204684476
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:40 schreef Moira het volgende:

[..]

West-Vlaams voor beginners:
- De -ch en -g worden consequent als -h uitgesproken. Dus: muggengeheugen = muhhenheheuhen.
- De beginletter -h wordt nooit uitgesproken. Dus: Holland = Olland, hond = ond.
- De doffe -e voor een eind -n wordt niet uitgesproken. Dus: soorten = soortn, werken = werkn, binnen = binn. - Wanneer de letter -k voor de doffe -e komt, wordt die ingeslikt.
- Een lange -aa wordt uigesproken als -oa. Dus: rare taal = roare toale, maat = moat, baan = boane.
- De eindletter -t valt weg. Dus: niet = nie, met = me.
- Woorden die in het Algemeen Nederlands met een -ei worden geschreven, worden in het West-Vlaams vaak gespeld met een -e of -ee. Dus: een kleine geit = e klene hete.
- Een West-Vlaamse -oo klinkt meer als een -eu (ô). Dus: groot = hrôot, hoofd = ôofd.
- De -ou wordt een -oe, de -ij wordt een -ie. Dus: Het is buiten bijtend koud = 't Is buutn bietend koed.
- Een -ui wordt dan weer uitgesproken als een -u of -uu. Dus: Mijn vrouw blijft thuis = mien wuuf bluuft thuus

Bron: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151006_01905164
Album top 100 2024
  maandag 9 mei 2022 @ 23:09:50 #299
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204684487
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:55 schreef KaBuf het volgende:
Wat een saaie aflevering zeg :’) ik kijk de laatste 20 minuten morgen wel verder, kom er echt niet doorheen. :O
Heb zelf een groot deel tegen het einde doorgespoeld. Ging echt nergens over, zo tergend traag. Nee, De Mol moet de ontknoping klein en intiem doen met een winnaar, een Verliezer en een mol. En Gilles. Op een berg in dit geval. Niet met 10.000 man eerst nog een stompzinnige opdracht afwerken. Kansloos :W

Echt dit seizoen begon sterk met o.a.Jens. maar naarmate het vorderde zakte het niveau erg weg. Dieptepunten
De opgave van Phillip, de opgave noodgedwongen van Anke (leukste kandidaat O+ ), de soms onmogelijke opdrachten.

Al met al niet erg genoten helaas :{
  One tough cookie maandag 9 mei 2022 @ 23:44:18 #300
169210 liesje1979
pi_204684750
Gekeken. En ik ben blij want ik heb kunnen kijken zonder mezelf te hebben gespoilerd vooraf, wat een collega niet is gelukt. Ik begon heel enthousiast aan de live uitzending, zat er lekker in en vond het tof. Een behoorlijk spektakel zoals we van onze (de belgische want dat is voor de mensen in dit topic onze :+ ) gewend zijn. Toch wel een soort van kippenvel momentje toen het begon en Gilles die het podium opkwam, de vibe van het publiek. Ja gaaf! :D
Maar het kon mijn aandacht niet helemaal lekker vasthouden ofzo. Het (en dat heb ik werkelijk nog nooit gehad bij de mol, eerder tegenovergesteld) duurde me allemaal wat te lang.
Jammer.
Maar ik begrijp het ook wel, dat ze er voor gekozen hebben. Zeker voor een jubileum editie wil je groot, groter GROOTST! En bij zo een populair programma met zo een schare trouwe fans wil je deze mensen laten meebeleven. Wat ik bijvoorbeeld een heel mooi moment vond was dat de kandidaten opeens in oog met 10.000 fans stonden. Je zag de verbluftheid en god wat was Yens zenuwachtig. :D
De ontknoping was denk ik, als je er live bij was wel echt super spannend. Voor mij wat minder, ik was gewoon al wat focus kwijt helaas. Gelukkig hebben we volgende week nog.
Om het verhaal over de live toch positief af te sluiten: Het was uiteraard wel weel 100x beter dan de Nederlandse live. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar los daarvan, zo midden in het seizoen opeens de mol worden, dan heb je gewoon zonder welke mollestreek mijn respect al dik en breed verdiend. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')