Ik hoop vooral voor hem dat tweede, verwacht niet dat het het goed gaat doen als het doorgaat naar de finalequote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Greys het volgende:
Damn, deze stem.
Ik hoop dat als hij niet naar de finale gaat hij een telefoontje krijgt van John Lewis voor hun volgende kerstcommercial met het schattige draakje of spookje of wat er nu ook komt.
Prachtig lied vind ik het.
Beetje verliefd op. Maar ik denk niet dat heel Europa er voor zal vallen...
Ja dat soort nummers zitten er eigenlijk altijd wel bij.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Zwitserland doorgaat, diehard fans vergeten vaak hun eigen smaak uit te zeggen. Dit is in zn genre gewoon goed hoor.
Dit in combinatie met die jankende PIquote:Op maandag 9 mei 2022 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Als Fuego tweede kan worden, dan moet Spanje zeker winnen. Wat een danseres, zangeres en looks. KOEKOEK JAAAAAAAAAA MADRID 2023!![]()
![]()
Europa is denk ik wel een beetje klaar met dit soort nummers, zie Cyprus en San Marino vorig jaar. Maar nog steeds top 10 gezien haar stage presence.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
Als Fuego tweede kan worden, dan moet Spanje zeker winnen. Wat een danseres, zangeres en looks. KOEKOEK JAAAAAAAAAA MADRID 2023!![]()
![]()
En dan misgrijpen als je een slok koffie wil.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleine tip; Tijdens de show een lege koffiemok neerzetten om te zeiken. Scheelt tijd!
Ik mag hopen dat je alleen woont danquote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleine tip; Tijdens de show een lege koffiemok neerzetten om te zeiken. Scheelt tijd!
Past wel bij hoe de band eruit zietquote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Greys het volgende:
Het liedje is op zich niet rot maar deze staging gaat wmb echt nergens over.![]()
Een soort eindejaars optreden van een school.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het enige woord uit Greys' stukje over Zwitserland waar ik het mee eens ben is 'draakje'.
Mwa aan de billboards in Europa te zien valt dat wel mee. Afgelopen jaar hebben meerdere van dit soort nummers op 1,2,3 gestaan in de charts.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Europa is denk ik wel een beetje klaar met dit soort nummers, zie Cyprus en San Marino vorig jaar. Maar nog steeds top 10 gezien haar stage presence.
Het zijn ook nog scholieren zover ik weetquote:Op maandag 9 mei 2022 21:30 schreef Greys het volgende:
Het liedje is op zich niet rot maar deze staging gaat wmb echt nergens over.![]()
Een soort eindejaars optreden van een school.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan misgrijpen als je een slok koffie wil.
Als je nou weer over Emma Heesters KOEKOEK begint ga ik gillen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa aan de billboards in Europa te zien valt dat wel mee. Afgelopen jaar hebben meerdere van dit soort nummers op 1,2,3 gestaan in de charts.
Ja maar dat had ik niet per se aan de staging hoeven zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het zijn ook nog scholieren zover ik weet
Godverdomme dat is toch een schoonheidquote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je nou weer over Emma Heesters KOEKOEK begint ga ik gillen.
Dat hebben wij ook 8 jaar op rij gewetenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef Em31 het volgende:
Lijkt me altijd zo raar als je eigenlijk al een beetje weet dat het na morgen klaar is
*slaat op in bekijk later.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Momo het volgende:
Ze hebben de hele versie gereleashed over de kapotte zon onder andere
Emma met een goede dance act zou prima kunnen. Is internationaal bekend, scheelt natuurlijk. Ik zou alleen niet weten wie haar nummer zou moeten maken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef ijs_beer het volgende:
Emma Heesters, had prima in die Italiaanse tuin gepast.
Of is dit grapje te ver gezocht.
Zou leuk zijn als ze hun masker af doen en de een is Netta en de ander Dana Internationalquote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
*slaat op in bekijk later.
icons
Ja zou nog zeggen, zijn wij ook helemaal niet meer gewend.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook 8 jaar op rij geweten
Klopt het klinkt goed, maar zijn stem is echt irritant. Alsof die bezopen is ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Greys het volgende:
Oekraine die 'gewone' zanger klinkt wel echt heel stabiel goed altijd hoor.
En de rapper ook.
Het lied moet je ding zijn maar het klinkt gewoon als een klok vocaal.
Dat is wel mooi want dat is wel anders geweest bij die zangerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Greys het volgende:
Oekraine die 'gewone' zanger klinkt wel echt heel stabiel goed altijd hoor.
En de rapper ook.
Het lied moet je ding zijn maar het klinkt gewoon als een klok vocaal.
Dat is persoonlijk denk ik want ik vind vooral die gewone zanger een heel prettig geluid hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt het klinkt goed, maar zijn stem is echt irritant. Alsof die bezopen is ofzo.
Dat zei ik laatst ookalquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die eerste seconde lijkt wel het NOS journaal
Er zijn altijd satelietbeelden die door sommige hackers onderschept worden. In 2019 had ik de link en kon ik alles haarscherp volgenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom zijn er beelden (zonder NIET FILMEN etc.)
Ik heb het ook met Sam Ryder. Waanzinnig goede zanger, maar de hele tijd hoog is echt mega irritant en voorspelbaar. Daarom denk ik ook dat hij niet gaat winnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk denk ik want ik vind vooral die gewone zanger een heel prettig geluid hebben.
Ja, al denk ik dat zij de steun dan belangrijker vinden en het ze niet uitmaaktquote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef BlackYellow het volgende:
Ik gun Oekrane de winst, puur omdat ik dit nummer echt zeer kan waarderen (persoonlijk top 5). Maar het zal toch altijd die oorlog als reden met zich meedragen en dat gun je die jongens ook niet.
Ah blijkbaar zijn er weer ergens streams gelekt. Gebeurt echt bijna ieder jaar bij de juryshowquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Geen idee, deze persoon postte vorig jaar ook beelden van de jury show zonder watermerk of de 'niet filmen'quote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is niet zo, maar in de rehearsals en nu ook weer zou je bijna denken dat ze een studioversie afspelen. Je kunt als je goed luistert wel af en toe misschien iets horen dat het niet zo is, maar het klinkt echt heel goed.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat is wel mooi want dat is wel anders geweest bij die zanger
Dacht dat ze dat ondertussen ook wel onder controle haddenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Er zijn altijd satelietbeelden die door sommige hackers onderschept worden. In 2019 had ik de link en kon ik alles haarscherp volgen![]()
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet zo, maar in de rehearsals en nu ook weer zou je bijna denken dat ze een studioversie afspelen. Je kunt als je goed luistert wel af en toe misschien iets horen dat het niet zo is, maar het klinkt echt heel goed.
Kan je blijkbaar niet voorkomen. De 'lock' moet er af om de stream naar alle broadcasters te krijgen voor de juries.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat ondertussen ook wel onder controle hadden
Oh wat?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Nexum het volgende:
Er was een livestream voor 2 minuten en toen viel die uit maar ik zag en hoorde Marius volledig de bocht uit gaan vocaal![]()
Hier is niemand die de link heeft toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht dat ze dat ondertussen ook wel onder controle hadden
Klonk toch wel discutabel daar ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Nexum het volgende:
Er was een livestream voor 2 minuten en toen viel die uit maar ik zag en hoorde Marius volledig de bocht uit gaan vocaal![]()
Via de satelliet. 2 Jaar geleden waren er genoeg twitch streams te vinden, maar dat feest is ook over lijkt het.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
De jury's.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:38 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hier is niemand die de link heeft toch?
Huh? Dat viel nogal mee?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:37 schreef Nexum het volgende:
Letland, Estland, UK, Frankrijk, Moldavi, Georgi, Serviquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen?
Maar die posten hier nu niet (gok ik), dus daar hebben wij weinig aan.quote:
Was vorig jaar volgens mij ook al zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
Blijkbaar post de Spaanse omroep gewoon 1 minuut beelden van elk optreden
Alweerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er zo slecht uit.. Alsof je naar een nationale finale zit te kijken
Zijn ze weer bezigquote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
Nu ben je wel iets te positief hoorquote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Dat viel nogal mee?
Er zit 1 noot in die als onprettig ervaren kan worden omdat het een wat aparte toonsoort is, was dat hem niet? Want die is zoals het is bedoeld.
Pausini heeft een verstandelijk beperkt iemand die haar kleed?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een saaie pakken, ik had bij Mika wel wat interessanters verwacht.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Momo het volgende:
Ze hebben de hele versie gereleashed over de kapotte zon onder andere
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Wij ookquote:
Het lijken echt net van die strijkkralen van vroegerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet RTVE elk jaar. Kennelijk een afspraakje met de EBU. EBU doet toch wat minder in het spaanstalige gebied qua content enzo.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef aarontje112 het volgende:
Dus je gaat ervan uit dat Georgie zich plaatst?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Letland, Estland, UK, Frankrijk, Moldavi, Georgi, Servi
Wat errugggquote:Op maandag 9 mei 2022 21:39 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een rare vergelijking eigenlijk.quote:
Nee, daarom ga ik erop stemmenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dus je gaat ervan uit dat Georgie zich plaatst?![]()
![]()
Gewoon de officile site hahaquote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef aarontje112 het volgende:
Albani: https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532021/
Nee ik denk dat je me verkeerd begrijpt of ik zeg het niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu ben je wel iets te positief hoor
Niet dat de rest niet uitstekend was daarentegen.
Daar probeerde ik op te komen, doet daar idd aan denken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Het lijken echt net van die strijkkralen van vroeger
Of ditquote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Het lijken echt net van die strijkkralen van vroeger
Mika had vanmiddag een blauwe broek en groene blazer aan en hij zag eruit alsof hij net met zn bejaarde Franse maten was wezen jeu de boulen dus ik ben persoonlijk blij met dit zwarte.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Wat een saaie pakken, ik had bij Mika wel wat interessanters verwacht.
Vooral omdat de zanger gezocht wordt door de Spaanse politiequote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Haat voor Bulgarije nooit heel erg begrepen. Zie Bulgarije eerder doorgaan dan Zwitserland.
Dat was daarvoor al.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat de zanger gezocht wordt door de Spaanse politie
Sluit het zeker niet uit. Hier is een groot en fanatiek publiek voor (waaronder ikzelf, maar ik vind het te vlak dus het doet mij te weinig)quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Bulgarije zie ik nog wel doorgaan eigenlijk.
zo zonde, hij heeft meestal wel een goede style vind ikquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mika had vanmiddag een blauwe broek en groene blazer aan en hij zag eruit alsof hij net met zn bejaarde Franse maten was wezen jeu de boulen dus ik ben persoonlijk blij met dit zwarte.
Ohquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze Eurovision is zo chaotischquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje standaard aversie want rock + oude mannenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voordat dat bekend was werd het ook al onnodig gehaat hoor.
Bedoelde inderdaad de uithaalquote:Op maandag 9 mei 2022 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je me verkeerd begrijpt of ik zeg het niet duidelijk genoeg.
Er zaten wel wat foutjes in maar er zit standaard 1 lange uithaal in die best een onprettige toonsoort heeft, zelfs voor mij. Maar die is niet vocaal uit de bocht maar echt zo bedoeld zeg maar, ook in de studioversie. Ik bedoelde 'was dat niet wat je hoorde als vocaal enorm uit de bocht'?
Best genietenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Deze Eurovision is zo chaotisch
Eens, maar liever nog Sloveniequote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk echt dat ik Bulgarije als qualifier nog logischer vind dan Albani![]()
![]()
Waar kijk je?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Amarinthe het volgende:
Vind albani er slecht uit zien, veel te stoer achtig en raar pakje
Ronela verbouwd die kinetische zon zelfstandig danquote:Op maandag 9 mei 2022 21:44 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk echt dat ik Bulgarije als qualifier nog logischer vind dan Albani![]()
![]()
Fair, maar de kans dat dat gebeurt is echt nihil.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Eens, maar liever nog Slovenie
Ik viel er net in en vond een paar seconden eigenlijk best leukquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Bulgarije zie ik nog wel doorgaan eigenlijk.
Nee dit komt ergens anders vandaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Matt en die andere twee hebben alletwee een stream aan met eentje met vertraging.
Maar die ene staat juist daarom op mute tijdens de nummers.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Matt en die andere twee hebben alletwee een stream aan met eentje met vertraging.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Beetje bibberhand bij de microfoon volgens mij aan het begin maar dat hoorde je niet en heeft wel charme bij een zin over ben je weleens bang.
Mooie onbevangen blikken in de close ups.
Uitstekend gaat het.
Ohhh een lach van een soort opluchting bij een close up. Het leek alsof haar zenuwen daar los gingen zeg maar. Zo tof om te zien.En je hoorde er niks van hoor.
quote:
Ah daar is het antwoordquote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Beetje bibberhand bij de microfoon volgens mij aan het begin maar dat hoorde je niet en heeft wel charme bij een zin over ben je weleens bang.
Uitstekend gaat het.
Ohhh een lach van een soort opluchting bij een close up. Het leek alsof haar zenuwen daar los gingen zeg maar. Zo tof om te zien.En je hoorde er niks van hoor.
We gaan de halve finale winnen. Schrijf maar op.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Uitstekend gaat het.
Als die het zegtquote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef Amarinthe het volgende:
Suzanne "That may be the loudest applause we got" over NL
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes mistequote:
Zie, dat bedoelden wij dus. De connection met de camera doet ze zo goed.quote:
ik houd me aanbevolen!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar de Spaanse rehearsalclip van Nederland
Juryvote in de pocketquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes miste
Het ging hl goed!
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was.
We lazen vanmiddag nog op Twitter dat je biased was tochquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes miste
Het ging hl goed!
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was.
Dat zijn echt alleen de eerste paar matenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Deze rockversie vind ik echt minder leuk dan het origineel, van Moldavi.
omg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
We lazen vanmiddag nog op Twitter dat je biased was toch
Ik vond de eerste versie ook wat fijner, ook al is het maar kortquote:Op maandag 9 mei 2022 21:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zijn echt alleen de eerste paar maten
Was wel te verwachten toch?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:52 schreef Greys het volgende:
Hahaha verdomme die Moldaviers pakken die hele zaal in
Perfect constrast voor NL en Moldavi, daar profiteren beiden van.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:52 schreef Greys het volgende:
NL gaat denk ik heel veel jurypunten pakken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef molloot200 het volgende:
Voor Nederland niet echt lekker om voor deze te zitten in de running order qua televote
Die zaten ons rond Waylon en OG3NE ook al dwarsquote:Op maandag 9 mei 2022 21:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel lekker, na Nederland Moldavi even een moment om thee te gaan halen.
Dan moet de televote ook wel genoeg zijnquote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NL gaat denk ik heel veel jurypunten pakken.
3js worden nog badend in het zweet wakker.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zaten ons rond Waylon en OG3NE ook al dwars
Nederland haalt de finale met 2 vingers in de neus. Ik zeg het nogmaals wij winnen de halve finale.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan moet de televote ook wel genoeg zijn
We worden echt verdacht vaak rondom Moldavi geplaatstquote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zaten ons rond Waylon en OG3NE ook al dwars
komt goed, een van de populairste nummers op YT, spotify en in de ESC top, nummer krijgt sowieso genoeg om door te gaan naar de finale daarquote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan moet de televote ook wel genoeg zijn
Jan Smit is nog steeds ziedend.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3js worden nog badend in het zweet wakker.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie, dat bedoelden wij dus. De connection met de camera doet ze zo goed.
Spotify is lastig in te schatten. S10 kan veel streams hebben, maar hoeveel daarvan komen NIET uit Nederland? Dat kunnen we nergens zienquote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
komt goed, een van de populairste nummers op YT, spotify en in de ESC top, nummer krijgt sowieso genoeg om door te gaan naar de finale daar
Ik durf niet te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef hole1988 het volgende:
filmpje van S10
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532035/
Sorry ik weet dat het al 100 keer gezegd is maar die zon!!!!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532029/
Spanjolen uploaden ook een stuk Oekraine
Ik klik maar het filmpje start niet. BEFLIKKERING!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef hole1988 het volgende:
filmpje van S10
ik heb al deze filmpjes van spainje kunnen zien maar precies deze doet het niet lolquote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef hole1988 het volgende:
filmpje van S10
Die handen bij de zon vind ik wel mooiquote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
En die lelijke doffe/glimmende vloerquote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sorry ik weet dat het al 100 keer gezegd is maar die zon!!!!!!
Wat een contrast met vorig jaar is dit joh
Blokken ze dit voor het land zelf ofzoquote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef hole1988 het volgende:
filmpje van S10
Wij willen captivatingquote:
Dit is echt zo. Ik was vooraf heel erg fan, dat was duidelijk, maar tijdens de rehearsals dacht ik OOPS als dit maar goed komt hier. Het zag er wat knullig uit allemaal.quote:
Dat camerawerk is eigenlijk gewoon nog steeds slecht. Alles is veel te langzaam en van veel te ver weg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
Filmpje start hier nietquote:Op maandag 9 mei 2022 21:57 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dat camerawerk is eigenlijk gewoon nog steeds slecht. Alles is veel te langzaam en van veel te ver weg.
Ik heb het idee dat heel veel landen daar last van hebben en dat het ook heel erg aan Itali ligtquote:Op maandag 9 mei 2022 21:57 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dat camerawerk is eigenlijk gewoon nog steeds slecht. Alles is veel te langzaam en van veel te ver weg.
Even kijkenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:56 schreef grazz het volgende:
op de wiwi stream zie je in de verte kleine schermen waarop de optredens te zien zijn. Je hebt wel een vergrootglas nodig, maar van wat ik kan zien hoe S10 in beeld wordt gebracht is het heel goed gedaan.
even een aantal minuten terug spoelen voor S10
Ja, was goed.quote:
Sowieso zijn de streams bij landen die een populaire nationale voorronde hebbenook altijd hoog (bijv. Zweden en Itali), en dat hoeft ook niets te zeggen over hun populariteit op het festival.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spotify is lastig in te schatten. S10 kan veel streams hebben, maar hoeveel daarvan komen NIET uit Nederland? Dat kunnen we nergens zienMisschien zijn het allemaal Nederlandse streams, oftewel het zegt zonder die extra statistiek niet veel.
Sorry maar die zon kan echt nietquote:Op maandag 9 mei 2022 21:53 schreef Momo het volgende:
Nog steeds een CATS gevoel. Zeker met die lichtjes in de zaal.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:58 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie na de reacties vanavond op Twitter alweer wat meer gerustgesteld dan na vanmiddag?
Want dat zou wel moeten.
Meeste fanreacties zijn altijd wat extremer dan dat het in werkelijkheid isquote:Op maandag 9 mei 2022 21:58 schreef Greys het volgende:
Zijn jullie na de reacties vanavond op Twitter alweer wat meer gerustgesteld dan na vanmiddag?
Want dat zou wel moeten.
Precies.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Sowieso zijn de streams bij landen die een populaire nationale voorronde hebbenook altijd hoog (bijv. Zweden en Itali), en dat hoeft ook niets te zeggen over hun populariteit op het festival.
eensquote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind de semi's allebei dit jaar zo onvoorspelbaar h
Oh absoluut. Als alleen Oekrane er last van hadden zou ik hen de schuld geven, maar aangezien meerdere landen hetzelfde probleem hebben is dit gewoon aan de organisatie te verwijten.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat heel veel landen daar last van hebben en dat het ook heel erg aan Itali ligt
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3js worden nog badend in het zweet wakker.
Vorig jaar was het hartstikke vol. Ik weet niet hoe het in Portugal en Isral was destijdsquote:Op maandag 9 mei 2022 22:01 schreef Amarinthe het volgende:
Ow het is best wel leeg of is dat normaal
edit; qua publiek
Leuk he, de ene klaagt en paniekt over te veel long shots en deze had ze juist meer gewildquote:
so far had NL nog steeds duidelijk het luidste applaus in de pers roomquote:Op maandag 9 mei 2022 22:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:Greys er is weer een press poll vandaag
[ twitter ]
Maar die twee laatste foto's, hoe licht ziet de zaal eruit?quote:
Dankjewel!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:01 schreef koffieleuk het volgende:
@:Greys er is weer een press poll vandaag
[ twitter ]
Heb het even in de S10 topic gezetquote:
Ja dat klinkt zo breekbaar, dat hele kleine stukje al.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:03 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
OMG ZO MOOI & dat einde gaat me echt kippenvel geven morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |