Fair, maar de kans dat dat gebeurt is echt nihil.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Eens, maar liever nog Slovenie
Ik viel er net in en vond een paar seconden eigenlijk best leukquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Bulgarije zie ik nog wel doorgaan eigenlijk.
Nee dit komt ergens anders vandaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Matt en die andere twee hebben alletwee een stream aan met eentje met vertraging.
Maar die ene staat juist daarom op mute tijdens de nummers.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Matt en die andere twee hebben alletwee een stream aan met eentje met vertraging.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Beetje bibberhand bij de microfoon volgens mij aan het begin maar dat hoorde je niet en heeft wel charme bij een zin over ben je weleens bang.
Mooie onbevangen blikken in de close ups.
Uitstekend gaat het.
Ohhh een lach van een soort opluchting bij een close up. Het leek alsof haar zenuwen daar los gingen zeg maar. Zo tof om te zien.En je hoorde er niks van hoor.
quote:
Ah daar is het antwoordquote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Beetje bibberhand bij de microfoon volgens mij aan het begin maar dat hoorde je niet en heeft wel charme bij een zin over ben je weleens bang.
Uitstekend gaat het.
Ohhh een lach van een soort opluchting bij een close up. Het leek alsof haar zenuwen daar los gingen zeg maar. Zo tof om te zien.En je hoorde er niks van hoor.
We gaan de halve finale winnen. Schrijf maar op.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef Greys het volgende:
Uitstekend gaat het.
Als die het zegtquote:Op maandag 9 mei 2022 21:48 schreef Amarinthe het volgende:
Suzanne "That may be the loudest applause we got" over NL
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes mistequote:
Zie, dat bedoelden wij dus. De connection met de camera doet ze zo goed.quote:
ik houd me aanbevolen!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef molloot200 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar de Spaanse rehearsalclip van Nederland
Juryvote in de pocketquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes miste
Het ging héél goed!
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was.
We lazen vanmiddag nog op Twitter dat je biased was tochquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zat even gebiologeerd te kijken en luisteren dat ik geen dingetjes miste
Het ging héél goed!
En ik zou eerlijk zeggen als het niet zo was.
Dat zijn echt alleen de eerste paar matenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:49 schreef ijs_beer het volgende:
Deze rockversie vind ik echt minder leuk dan het origineel, van Moldavië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |