Gewoon de officiële site hahaquote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef aarontje112 het volgende:
Albanië: https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532021/
Nee ik denk dat je me verkeerd begrijpt of ik zeg het niet duidelijk genoeg.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nu ben je wel iets te positief hoor
Niet dat de rest niet uitstekend was daarentegen.
Daar probeerde ik op te komen, doet daar idd aan denken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Het lijken echt net van die strijkkralen van vroeger
Of ditquote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Het lijken echt net van die strijkkralen van vroeger
Mika had vanmiddag een blauwe broek en groene blazer aan en hij zag eruit alsof hij net met zn bejaarde Franse maten was wezen jeu de boulen dus ik ben persoonlijk blij met dit zwarte.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Wat een saaie pakken, ik had bij Mika wel wat interessanters verwacht.
Vooral omdat de zanger gezocht wordt door de Spaanse politiequote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Guanabana het volgende:
Haat voor Bulgarije nooit heel erg begrepen. Zie Bulgarije eerder doorgaan dan Zwitserland.
Dat was daarvoor al.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Vooral omdat de zanger gezocht wordt door de Spaanse politie
Sluit het zeker niet uit. Hier is een groot en fanatiek publiek voor (waaronder ikzelf, maar ik vind het te vlak dus het doet mij te weinig)quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Bulgarije zie ik nog wel doorgaan eigenlijk.
zo zonde, hij heeft meestal wel een goede style vind ikquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Mika had vanmiddag een blauwe broek en groene blazer aan en hij zag eruit alsof hij net met zn bejaarde Franse maten was wezen jeu de boulen dus ik ben persoonlijk blij met dit zwarte.
Ohquote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |