SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Sowieso zei Evert gisteren al méér dan in alle andere uitzendingen bij elkaar. Uiteraard is hij introvert, maar ik denk dat het zonder camera's allemaal best nog wel eens mee kan vallen.![]()
Ja precies en uit zijn vragen en opmerkingen maak ik ook op dat hij echt wel over de toekomst nadenkt. Zo wil hij niet dat Maud alles opgeeft en bij hem op de boerderij komt, want als het stukloopt heeft ze niks meer.![]()
Ja, en ik denk dat Cesar Maud daar ook debet aan is.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:58 schreef NY_Giant het volgende:
Sowieso zei Evert gisteren al méér dan in alle andere uitzendingen bij elkaar. Uiteraard is hij introvert, maar ik denk dat het zonder camera's allemaal best nog wel eens mee kan vallen.
Nog even en Evert is de dijenkletser op elke kringverjaardag in Ruunerwold.Go hard or go home![]()
De lerares in Maud is soms aan het woord. In een relatie verkiezen de meesten partner boven schooljuf.crap in = crap out![]()
Ik kijk BzV dit jaar voor het eerste met iemand mee, heeft iemand spoiler-vrij een tip voor het leukste seizoen om terug te kijken? Niet dat elke match een succes moet zijn maar het liefst een beetje cringe-vrij - beetje mag wel maar nog zo'n Rob + Wendy trek ik echt niet.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Cringe is wel de basis van BzV dus een seizoen zonder ga je niet vinden.quote:Op maandag 9 mei 2022 13:18 schreef Cara het volgende:
Ik kijk BzV dit jaar voor het eerste met iemand mee, heeft iemand spoiler-vrij een tip voor het leukste seizoen om terug te kijken? Niet dat elke match een succes moet zijn maar het liefst een beetje cringe-vrij - beetje mag wel maar nog zo'n Rob + Wendy trek ik echt niet.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Het kan een kinky voorkeur zijn, zo'n schooljufquote:Op maandag 9 mei 2022 12:29 schreef loveli het volgende:
De lerares in Maud is soms aan het woord. In een relatie verkiezen de meesten partner boven schooljuf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
De eerdere seizoen blijven het leukst denk ik, ik zou seizoen 2010-11 misschien wel overslaan als je het niet te veel cringe wil hebben. Als je wel een beetje cringe wilt is dat juist een topseizoen.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ja prima hoor beetje mag wel, maar eentje met de leukste boeren misschien? Een vrouwelijke boer er tussen vond ik ook wel vermakelijkquote:Op maandag 9 mei 2022 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cringe is wel de basis van BzV dus een seizoen zonder ga je niet vinden.Thanks!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:24 schreef Felagund het volgende:
De eerdere seizoen blijven het leukst denk ik, ik zou seizoen 2010-11 misschien wel overslaan als je het niet te veel cringe wil hebben. Als je wel een beetje cringe wilt is dat juist een topseizoen.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Seizoen 2009 en 2012 zou ik voor gaan dan. Sensatie en ook romantiek/geslaagde matches.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Het seizoen met Steffie vind ik heel leukquote:Op maandag 9 mei 2022 13:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja prima hoor beetje mag wel, maar eentje met de leukste boeren misschien? Een vrouwelijke boer er tussen vond ik ook wel vermakelijk
[..]
Thanks!
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik blijf het wonderlijk vinden dat Evert valt op een vrouw als Maud, die overduidelijk uit een heel ander milieu komt. En dat Maud valt op een man als Evert, met wie ze nauwelijks een volwaardig gesprek kan voeren. En toch trekken die twee naar elkaar toe en zie je allerlei tedere momenten tussen hen. Dat is prachtig om te zien. Je hoeft liefde niet te begrijpen om te constateren dat die er is.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Gut, ik had geen idee dat hele seizoenen nog online staanquote:Op maandag 9 mei 2022 13:33 schreef Fascination het volgende:
Seizoen 2009 en 2012 zou ik voor gaan dan. Sensatie en ook romantiek/geslaagde matches.
Ik haakte heel laat aan bij dit programma, maar vind het wel heel leuk om te kijken. Is er ook een website waar bijgehouden wordt wie nog bij elkaar zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind het ook geweldigquote:Op maandag 9 mei 2022 15:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik blijf het wonderlijk vinden dat Evert valt op een vrouw als Maud, die overduidelijk uit een heel ander milieu komt. En dat Maud valt op een man als Evert, met wie ze nauwelijks een volwaardig gesprek kan voeren. En toch trekken die twee naar elkaar toe en zie je allerlei tedere momenten tussen hen. Dat is prachtig om te zien. Je hoeft liefde niet te begrijpen om te constateren dat die er is.Ik had nooit gedacht dat hij voor haar zou kiezen en dat zij zo lyrisch zou zijn over boer Evert. En hier zijn we dan. Een pracht stel
Ik vind Maud geweldig. Ze ontleedt voortdurend haar en zijn gevoelens en geeft daar commentaar op. Ook neemt ze af en toe afstand van zichzelf en constateert dat ze zo verliefd is dat ze alles door een roze wolk ziet en beseft dat dat ze daarmee de mindere kanten van Evert en hun match niet ziet.
Ze is echt authentiek en zorgt ervoor dat Evert op de citytrip al meer heeft gezegd dan alle voorgaande afleveringen. Hij is ook verliefd en doet zijn best om daar uiting aan te geven. Ik vind die twee echt de meest aparte match ooit in BZV. Alhoewel Wietse en (naam vergeten) ook een onverwacht en aparte match waren.
Die Rob is echt heel griezelig en waarom zegt in zijn omgeving niemand dat hij niet kan zingen? Verder begrijp ik helemaal niets van die Wendy. Die laat zich al zoenen en vreselijke sentimentele gedoe welgevallen terwijl ze zegt niets voor Rob te voelen en weet dat dat ook nooit zal gebeuren. Ze gaat notabene nog zitten janken van ontroering bij dat lied van Rob. Waarom gaat ze overal in mee? Dat wordt een grote teleurstelling voor Rob.
Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.
Ben heel benieuwd naar volgende week. Ben dus het meest nieuwsgierig naar Maud en Evert en Jantine en Sander.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Er is wel een wiki pagina van alle seizoenen, maar daar staat helaas niet op wie er allemaal nog bij elkaar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut, ik had geen idee dat hele seizoenen nog online staan
Ik haakte heel laat aan bij dit programma, maar vind het wel heel leuk om te kijken. Is er ook een website waar bijgehouden wordt wie nog bij elkaar zijn?Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Ik begreep het zo dat Wendy aan het huilen was omdat ze het triest vond voor Rob dat hij zo'n gevoelig liedje voor haar gezongen had terwijl ze niet van hem hield. M.a.w. ze huilde juist omdat ze niets voor hem voelde.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef Injetta het volgende:
Ik vind Maud geweldig. Ze ontleedt voortdurend haar en zijn gevoelens en geeft daar commentaar op. Ook neemt ze af en toe afstand van zichzelf en constateert dat ze zo verliefd is dat ze alles door een roze wolk ziet en beseft dat dat ze daarmee de mindere kanten van Evert en hun match niet ziet.
Ze is echt authentiek en zorgt ervoor dat Evert op de citytrip al meer heeft gezegd dan alle voorgaande afleveringen. Hij is ook verliefd en doet zijn best om daar uiting aan te geven. Ik vind die twee echt de meest aparte match ooit in BZV. Alhoewel Wietse en (naam vergeten) ook een onverwacht en aparte match waren.
Die Rob is echt heel griezelig en waarom zegt in zijn omgeving niemand dat hij niet kan zingen? Verder begrijp ik helemaal niets van die Wendy. Die laat zich al zoenen en vreselijke sentimentele gedoe welgevallen terwijl ze zegt niets voor Rob te voelen en weet dat dat ook nooit zal gebeuren. Ze gaat notabene nog zitten janken van ontroering bij dat lied van Rob. Waarom gaat ze overal in mee? Dat wordt een grote teleurstelling voor Rob.
Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.
Ben heel benieuwd naar volgende week. Ben dus het meest nieuwsgierig naar Maud en Evert en Jantine en Sander.
Ik vind dat Evert ook heel erg aan het loskomen is. Herkennen veel vrouwen hier zich trouwens in Maud? Mijn huidige vriendin is ook wel een beetje zo, van dat analyseren van gevoelens enzo. Zelf word ik er nogal gek van af en toe.Mijn exen waren helemaal niet zo.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik vind eigenlijk dat Maud helemaal niet steeds gevoelens aan het analyseren is. Ze benoemt ze alleen heel gauw. En is heel erg een beelddenker en dat benoemt ze.![]()
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.
Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.![]()
Je gaat er voor, of je gaat er niet voor. Tenzij Sander voor minimaal een week welkom is in het verre Limburg, anders zou ik als Sander er verder geen energie meer insteken.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Janine kan haar negatieve ervaring uit het verleden v.w.b. haar stukgelopen relatie niet zomaar “opzij zetten”. Dat kost tijd. Daarom heeft ze dat ook zo gevraagd aan Sander: “Wil je mij die tijd geven?”.
Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.![]()
Ja, ditquote:Op maandag 9 mei 2022 16:50 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begreep het zo dat Wendy aan het huilen was omdat ze het triest vond voor Rob dat hij zo'n gevoelig liedje voor haar gezongen had terwijl ze niet van hem hield. M.a.w. ze huilde juist omdat ze niets voor hem voelde.Zo interpreteerde ik de tranen ook.
Dat van tijd geven is op zich niet verkeerd, maar haar timing van meedoen aan BzV is dat dan wel. Ze is tijdens de opnames er overduidelijk niet klaar voor geweest. Wie weet straks in de terugblik zien we een heel andere Janine.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Ik vond het juist iets heel moois (want kwetsbaar) hebben toen ze dat durfde te zeggen tegen Sander. Volgens mij is hij wel de juiste voor haar. Rustige gozer die haar die ruimte ook geeft.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rob komt op mij over als een seriemoordenaar/verkrachter en Sander moet eens ophouden met dat eeuwige enge grijnzen.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:47 schreef Injetta het volgende:
Jantine moet nu echt ophouden met dat gezemel. Sander doet alles om haar ontspannen en losser te maken en hup dan is ze weer aan het twijfelen en malen in haar hoofd. Wellicht gaat het beter als straks de camera’s weg zijn en ze door de weeks haar eigen leventje kan leiden en ze Sander niet meer constant op haar lip zit. Krijgt ze wat lucht. Of Sander dat trekt horen we volgende week.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Dan had ze tegen BzV moeten zeggen kom volgend seizoen maar terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 17:25 schreef JanGroen het volgende:
Maar daar kom je dus pas achter als je al meedoet (tijdens de opname van het voorstelfilmpje vorig jaar zal ze dat gevoel nog niet gehad hebben) en eenmaal begonnen kun je contractueel niet meer terug.quote:Op maandag 9 mei 2022 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat van tijd geven is op zich niet verkeerd, maar haar timing van meedoen aan BzV is dat dan wel. Ze is tijdens de opnames er overduidelijk niet klaar voor geweest. Wie weet straks in de terugblik zien we een heel andere Janine.
[ Bericht 6% gewijzigd door JanGroen op 09-05-2022 20:56:11 ]![]()
Haha ik versta die gozer ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 22:07 schreef Leandra het volgende:
Ik heb met Evert en Maud iedere keer het idee van een vakantieliefde waarin je elkaar allerlei geweldige uitspraken en gevoelens toedicht omdat je de helft niet verstaat/begrijpt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Op zich kan het wel een voordeel zijn als Evert en Maud elkaar niet verstaan.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik versta bijna niks van Janine en Sander.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Jij kent zoveel seriemoordenaars dat je een goede vergelijking kan maken?quote:Op maandag 9 mei 2022 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Rob komt op mij over als een seriemoordenaar/verkrachter en Sander moet eens ophouden met dat eeuwige enge grijnzen.![]()
Wereldvreemde randstedeling gespotquote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik versta bijna niks van Janine en Sander.![]()
![]()
Ik kom van het platteland en ben wel wat gewend. Dacht ik.quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund. En waarom Evert b.v. wel en die Limburgse meid niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kom van het platteland en ben wel wat gewend. Dacht ik.![]()
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.![]()
Ze doen dus nog wel aan ondertitelen? Ik dacht dat het misschien inmiddels als not done wordt beschouwd.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund. En waarom Evert b.v. wel en die Limburgse meid niet.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja, mooi is dat!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Gewoon de subs zelf aanzetten.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:41 schreef Jeroboam het volgende:
Wel raar dat ze de ene aflevering meer ondertitelen, gisteren had dat ook wel wat meer gekund.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Dit. Ik snap niet waarom Janine niet ondertiteld wordt en Evert wel. Zij is ook niet te verstaan. Laastuch!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik versta bijna niks van Janine en Sander.heitieh![]()
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dat is ook waar, maar ik vind het alsnog knap dat ze elkaar zo goed kunnen verstaan.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.![]()
Waarom is het knap dat twee Nederlanders die Nederlands met elkaar spreken, elkaar verstaan?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:15 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik vind het alsnog knap dat ze elkaar zo goed kunnen verstaan.
Er zijn zelfs mensen die in andere talen kunnen communiceren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ja.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat twee Nederlanders die Nederlands met elkaar spreken, elkaar verstaan?
Er zijn zelfs mensen die in andere talen kunnen communiceren.![]()
Precies dit. Ze verstaan gewoon “Nederlands” en dat spreken ze ook met elkaar, alleen wel met een Fries en Limburgs accent.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met elkaar praten hebben ze wel een Fries en Limburgs accent, maar ze praten geen Limburgs en Fries met elkaar.
Ik versta ze gewoon allemaal hoor: Sander, Janine, Evert, Hans.![]()
Kom eens uit je bubbelquote:Op maandag 9 mei 2022 22:43 schreef Jojoke het volgende:
Ze verstaan elkaar wel goed. Je zou denken dat er niets in Nederland zoveel verschilt als Fries en Limburgs.![]()
Dit is geen normaal Nederlands hoor. Maar goed, met veel moeite kun je ze wel verstaan ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 05:04 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Precies dit. Ze verstaan gewoon “Nederlands” en dat spreken ze ook met elkaar, alleen wel met een Fries en Limburgs accent.
Ik versta ze gewoon allemaal hoor: Sander, Janine, Evert, Hans.![]()
Aw, de kiddo's van Sander en Janine worden 2 diaclectig opgevoed.
Alleen komen daar nooit kinderen want Janine huilt liever op de rand van het bed.Go hard or go home![]()
Omdat verstaanbaarheid en begrijpelijkheid niet alleen betrekking hebben op verschillen tussen talen en dialecten, maar ook accenten.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Waarom is het knap dat twee Nederlanders die Nederlands met elkaar spreken, elkaar verstaan?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Niet persoonlijk, maar genoeg profielen gezien waar hij prima in zou passen.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:27 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jij kent zoveel seriemoordenaars dat je een goede vergelijking kan maken?“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Je bedoelt dat alles wat buiten jouw bubbel is moeilijk is?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat verstaanbaarheid en begrijpelijkheid niet alleen betrekking hebben op verschillen tussen talen en dialecten, maar ook accenten.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar genoeg profielen gezien waar hij prima in zou passen.![]()
![]()
Wat ze zegt lijkt me vrij feitelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alles wat buiten jouw bubbel is moeilijk is?The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Niet persoonlijk, maar genoeg profielen gezien waar hij prima in zou passen.![]()
Dit is trouwens een leerzaam stuk over fonologische kenmerken van dialecten. Veel ervan zul je herkennen in hoe de boeren praten, bijvoorbeeld:
- het 'knauwen' op de laatste 'n' zoals in etn (eten)
- het verdwijnen van medeklinkers zoals in e'n (eten) en aomt (avond)
- klinkers voorin in plaats van achterin de mond maken zoals in keupt (koopt)
- de 'g' uitspreken als een 'j' zoals in jèève (geven) en sjeep (schip)
- het niet uitspreken van de 'h' zoals in oore (horen)
- de 'ui' uitspreken als 'uu' zoals in huus (huis)
- het verlengen van de klinker zoals in daansen (dansen)I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Leuk artikel, ga het eens op mijn gemak doorlezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is trouwens een leerzaam stuk over fonologische kenmerken van dialecten. Veel ervan zul je herkennen in hoe de boeren praten, bijvoorbeeld:
- het 'knauwen' op de laatste 'n' zoals in etn (eten)
- het verdwijnen van medeklinkers zoals in e'n (eten) en aomt (avond)
- klinkers voorin in plaats van achterin de mond maken zoals in keupt (koopt)
- de 'g' uitspreken als een 'j' zoals in jèève (geven) en sjeep (schip)
- het niet uitspreken van de 'h' zoals in oore (horen)
- de 'ui' uitspreken als 'uu' zoals in huus (huis)
- het verlengen van de klinker zoals in daansen (dansen)![]()
https://boerzoektvrouw.kr(...)ine-straks-voor-zich
"Elk weekend naar Limburg?". Dat laat Sander zich niet aandoen. Die twee zijn uit elkaar inmiddels, dat kan bijna niet anders volgens mij.![]()
Dat is niks meer dan een leuk staaltje "knip en plakwerk". Het gesprek is namelijk zondag ook uitgezonden, maar toen in de juiste volgorde en zonder delen weg te laten.
De vraag van Sander is gewoon "ga ik elk weekend naar Limburg (omdat Janine daar haar schapenbedrijf heeft), of kom jij ook naar Friesland toe (als je daar tijd voor vrij kunt maken). Een hele normale vraag over hoe Janine de toekomst ziet. Het is nu zo geknipt en geplakt dat Sander het bijna als een verwijt of een bezwaar opmerkt "dat hij elk weekend he-le-maal naar Limburg moet".![]()
Alle boerinnen zijn labiele vrouwen gebleken, op Bertie na. Is dat een gevolg van het uitoefenen van een mannenberoep par excellence?![]()
Steffie viel uiteindelijk ook wel mee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alle boerinnen zijn labiele vrouwen gebleken, op Bertie na. Is dat een gevolg van het uitoefenen van een mannenberoep par excellence?![]()
Denk dat je zelf een beetje labiel bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Nou Hugo, beetje rellen op zo’n triest forum?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alle boerinnen zijn labiele vrouwen gebleken, op Bertie na. Is dat een gevolg van het uitoefenen van een mannenberoep par excellence?The love you take is equal to the love you make.![]()
Uit de teaser voor de reünie-uitzending blijkt in ieder geval dat Hans en Annette nog samen zijn. Jouke en Karlijn zien we ook alle twee, en zo te zien samen. Rob lijkt in zijn up. Geen Wendy te zien. Evert/Maud en Janine/Sander komen niet in de teaser voor.The love you take is equal to the love you make.![]()
Eens, maar die was op de keper beschouwd geen boerin.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steffie viel uiteindelijk ook wel mee.![]()
Dat maakt mij bij uitstek geschikt om hierover een oordeel te vellen, nietwaar?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat je zelf een beetje labiel bent.![]()
Uiteraard omdat ze precies de twee wel laten zien waar iedereen het toch al van weet zodat je zondag om half 9 weer aan de buis gekluisterd zit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Uit de teaser voor de reünie-uitzending blijkt in ieder geval dat Hans en Annette nog samen zijn. Jouke en Karlijn zien we ook alle twee, en zo te zien samen. Rob lijkt in zijn up. Geen Wendy te zien. Evert/Maud en Janine/Sander komen niet in de teaser voor.![]()
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ja, want mannelijke kandidaten als Wim zijn compleet normaal. *schudt hard nee op Metallicaquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Alle boerinnen zijn labiele vrouwen gebleken, op Bertie na. Is dat een gevolg van het uitoefenen van een mannenberoep par excellence?Go hard or go home![]()
Wie is Wim?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want mannelijke kandidaten als Wim zijn compleet normaal. *schudt hard nee op Metallica![]()
Was die zo raar dan? Geert, Aad en Geert-Jan waren veel vreemder in mijn herinneringen...quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik gok dat deze Wim bedoelt wordt:
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2009/wim![]()
Raar is ook niet het goede woord, maar kan me herinneren dat hij het destijds allemaal maar een hoop gedoe vondquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:13 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Was die zo raar dan? Geert, Aad en Geert-Jan waren veel vreemder in mijn herinneringen...![]()
![]()
Een doorsnee boer is een zot, daarin geef ik je gelijk. Een vrouw kan van zulke zotternij gevrijwaard blijven door een ander beroep te kiezen, wil ik zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, want mannelijke kandidaten als Wim zijn compleet normaal. *schudt hard nee op Metallica![]()
Vanwaar die haat jegens Rob? Ik heb een man gezien die ziel en zaligheid gaf om een ongelooflijk ijskonijn enigszins te ontdooien.![]()
Omdat die neigt naar een contactgestoorde psycho Billy die 0 antennes heeft en precies alle cringe kan oproepen op de juiste tijdstippen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef Hugo_Treger het volgende:
Vanwaar die haat jegens Rob? Ik heb een man gezien die ziel en zaligheid gaf om een ongelooflijk ijskonijn enigszins te ontdooien.
Een man die vrouwen laat zoeken naar dingen voor kusjes is gewoon mentaal beperkt.
Geen haat, wel een constatering.Go hard or go home![]()
Als je dat echt zo ziet moet je naar een psychiater toe net zoals Rob. Dat is geen normaal gedrag wat je ziet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef Hugo_Treger het volgende:
Vanwaar die haat jegens Rob? Ik heb een man gezien die ziel en zaligheid gaf om een ongelooflijk ijskonijn enigszins te ontdooien.![]()
Ik denk dat Rob en Wendy gewoon geen goede match zijn. Een andere vrouw was al lang weg bij Rob.
Wendy is begonnen door zich wel heel uitdagend te kleden met een kort rokje bij aankomst voor de logeerweek. Daarmee heeft ze de aandacht van Rob getrokken. Vervolgens is ze niet vies van wat geflirt en dubbelzinnige opmerkingen waardoor Rob denkt beet te hebben.
Hierna trekt ze zich niet terug als Rob gaat zoenen met het “bijenkastjes halen” waardoor Rob nog meer denkt dat het goed zit. Tot slot is Wendy niet sterk genoeg om te zeggen dat het gevoel er niet is, want ze voelt zich schuldig als ze Rob teleur stelt en omdat Wendy haar “nee” niet uitspreekt tegen Rob, gaat hij er van uit dat er nog steeds kansen zijn. Rob gaat nog meer moeite doen, waardoor Wendy nog meer moeite krijgt om nee te zeggen.
En zo gaat het verder en verder en zitten we al uitzendingen lang naar extreem ongemakkelijke tv te kijken als die 2 in beeld zijn.![]()
Ergens is het heel sneu voor Rob en Wendy. Rob ging vanaf het begin voor Wendy en zag de andere dames niet meer staan. Zo trapte hij toch weer in zijn oude valkuil. Het hielp niet mee dat Wendy te veel wilden pleasen en niet super duidelijk was richting hem. Iets wat hij wel nodig heeft, maar wat ze onvoldoende besefte. Dat kan natuurlijk ook komen door de setting. Volgens mij wordt alles in 1 maandje gefilmd. Dus eerst heb je een speeddate van een paar minuutjes. Dan een dagdate van een paar uurtjes. Vervolgens belandt je op die boerderij met 2 andere dames. Een logeerweek is volgens mij 3 dagen. Dus het is een heksenketel en de een kan er beter mee overweg dan de ander.
Als het keuzemoment eenmaal geweest is, dat lijken mij de ontmoeting met de schoonfamilie en de 3 dagen met een citytrip wel een soort bonding experience. Als er onderling vertrouwen en respect is, dan kan je samen in de hotelkamer lekker zeiken over de vervelende cameraploeg en de verplichte cameratripjes. Daarom is het format van Boer Zoekt Vrouw ook zo succesvol, denk ik. Maar als na het keuzemoment het onderling vertrouwen en respect ontbreekt, dan wordt het erg ongemakkelijke televisie.
Van de stellen ben ik nu het meest benieuwd naar Evert en Janine, dus de KRO heeft mij goed aangevoeld met hun teasers.![]()
De speeddates worden op hetzelfde moment opgenomen (van alle 5 de kandidaten). Zou er dan zo’n groot team aan werken dat ze vervolgens ook alle 5 x logeerweek, 5 x familie ontmoeten en 5 x city trip tegelijk kunnen filmen?
Yvon moet dan wel strategisch gestationeerd zijn om bij “calamiteiten” snel bij iedere boer ter plaatse te kunnen zijn.![]()
Ik denk 2 of 3 cameraploegen. Veel mensen in de tv wereld zijn freelancers, dus die zijn blij als ze een paar weken kunnen knallen. De voorstelaflevering was eind augustus. Toen had iedereen 2 weken om brieven te schrijven. Ik neem aan dat de brieven even worden gescreend door het productieteam. Dus tegen de tijd dat Yvon met haar brieven op pad gaat is het eind september. De citytrips schijnen begin november opgenomen te zijn. Dus dan gebeurt alles blijkbaar in een ruime maand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef JanGroen het volgende:
De speeddates worden op hetzelfde moment opgenomen (van alle 5 de kandidaten). Zou er dan zo’n groot team aan werken dat ze vervolgens ook alle 5 x logeerweek, 5 x familie ontmoeten en 5 x city trip tegelijk kunnen filmen?
Met 2 of 3 cameraploegen kan je de speeddates in 2 á 3 dagen filmen. De dagdates in 2 á 3 dagen. De logeerweek kunnen ze spreiden over 2 weken. Opnames met de schoonfamilie in 2 á 3 dagen. De citytrips kosten dan ook weer 2 weken. Dan zit je op 5 á 6 weken misschien? Ik denk dat de camerateams in hun interviews wel signaleren als Yvon's hulp nodig is. Dus dat ze dan een seintje krijgt dat ze naar een boerderij moet. Bij Rob ging dat dit jaar wel mis, want Yvon ontbrak toen de tweede vrouw haar koffertje stond te pakken.![]()
De speeddates zijn op 1 dag opgenomen, je ziet namelijk alle 5 de boeren bij elkaar op beeld. En een speeddate is 5 minuten x 10 dates per boer is nog geen uur per boer.
Verder worden de boeren ook geïnterviewd tijdens het filmen (de stukjes waarin de boer wat vertelt voor de camera). Dat kun je niet zomaar overlaten aan een eerste de beste freelancer. Dat moet iemand uit het vaste BZV team zijn.![]()
Dit jaar waren de speeddates alle op verschillende locaties, als ik me dat goed herinner.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:39 schreef JanGroen het volgende:
De speeddates zijn op 1 dag opgenomen, je ziet namelijk alle 5 de boeren bij elkaar op beeld. En een speeddate is 5 minuten x 10 dates per boer is nog geen uur per boer.
Verder worden de boeren ook geïnterviewd tijdens het filmen (de stukjes waarin de boer wat vertelt voor de camera). Dat kun je niet zomaar overlaten aan een eerste de beste freelancer. Dat moet iemand uit het vaste BZV team zijn.The love you take is equal to the love you make.![]()
Dit. Rob is niet 100%quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat die neigt naar een contactgestoorde psycho Billy die 0 antennes heeft en precies alle cringe kan oproepen op de juiste tijdstippen.
Een man die vrouwen laat zoeken naar dingen voor kusjes is gewoon mentaal beperkt.
Geen haat, wel een constatering.![]()
Rob loopt vrij hard van stapel. En hij weet dat hij die neiging heeft. Hij gebruikt daar zijn eigen uitdrukking voor: “don’t jump on the other’.
Hem mankeert vrij weinig, behalve dat zijn overenthousiasme niet altijd in zijn voordeel zal werken.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hij is ook letterlijk zo’n Idols kandidaat die denkt dat die kan zingen omdat niemand durft te zeggen dat die het gewoon niet kan zodat die mentaal heel blijft.Go hard or go home![]()
Wat mij opviel was zijn: ‘maar je hebt wel op mij geschreven’ - opmerking. Dat is zo’n denkfout die veel van die BZV deelnemers maken: dat de briefschrijvers per definitie beschikbaar zijn en het vervolgens alleen van hun eigen keuze afhangt.in de haak.![]()
Dat zegt hij in reactie op ‘ik vind jou een fijne man’: oftewel: er was natuurlijk wel genoeg aanleiding voor Wendy om op hem te schrijven. Niet ‘je hebt op mij geschreven en dus moet je mij nu helemaal geweldig vinden’.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef trui het volgende:
Wat mij opviel was zijn: ‘maar je hebt wel op mij geschreven’ - opmerking. Dat is zo’n denkfout die veel van die BZV deelnemers maken: dat de briefschrijvers per definitie beschikbaar zijn en het vervolgens alleen van hun eigen keuze afhangt.
Dit zegt ze in het ‘vuur en vlam’-fragment. Waarin ze duidelijk maakt dat ze dat niet voelt en niet weet of dat komt. Rob zegt daar ‘maak je over mijn geen zorgen’: als zij toch niet voor hem gaat kiezen komt hij daar wel overheen.
Het komt op mij over dat hij vooral heel graag duidelijk wil maken hoe geweldig hij haar vindt, maar dat hij wel reëel genoeg is om in te calculeren dat het toch niet wederzijds is. Jammer dan, maar daar komt hij wel overheen,The love you take is equal to the love you make.![]()
Hans kan galant zijn, en heeft genoeg zelfspot en humor. Daar kan Annet het wel mee volhouden.
https://boerzoektvrouw.kr(...)erste-beelden-reunie![]()
Henrieke, Annemarie, Aletta en Agnes vond ik ook niet labiel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steffie viel uiteindelijk ook wel mee.
En Hilda en Saskia zijn alleen gevolgd door middel van een webserie die ik nooit nauw volg, dus over die twee dames durf ik geen uitspraak te doen.![]()
Waarom is Rob zijn valkuil haar verantwoordelijkheid? Rob heeft toch ook net zo goed onvoldoende beseft wat Wendy nodig heeft als je zo redeneert? Wendy's valkuil is juist dat teveel willen pleasen, maar haar valkuil is ook niet Rob zijn verantwoordelijkheid. Ze hebben allebei alleen verantwoordelijkheid naar zichzelf om van hun eigen valkuilen te leren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:49 schreef Jojoke het volgende:
Ergens is het heel sneu voor Rob en Wendy. Rob ging vanaf het begin voor Wendy en zag de andere dames niet meer staan. Zo trapte hij toch weer in zijn oude valkuil. Het hielp niet mee dat Wendy te veel wilden pleasen en niet super duidelijk was richting hem. Iets wat hij wel nodig heeft, maar wat ze onvoldoende besefte. Dat kan natuurlijk ook komen door de setting. Volgens mij wordt alles in 1 maandje gefilmd. Dus eerst heb je een speeddate van een paar minuutjes. Dan een dagdate van een paar uurtjes. Vervolgens belandt je op die boerderij met 2 andere dames. Een logeerweek is volgens mij 3 dagen. Dus het is een heksenketel en de een kan er beter mee overweg dan de ander.
Heb het al eerder gezegd: denk dat het patroon dat zich nu voordoet bij beiden al vaker heeft plaatsgevonden in hun liefdesleven en dat ze onbewust ook bij elkaar zijn uitgekomen doordat het vertrouwd is/was. En beiden zijn ze nog niet op het punt waarbij ze zelf in staat zijn dat patroon te doorbreken.![]()
Goed punt, dat is haar verantwoordelijkheid niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom is Rob zijn valkuil haar verantwoordelijkheid? Rob heeft toch ook net zo goed onvoldoende beseft wat Wendy nodig heeft als je zo redeneert? Wendy's valkuil is juist dat teveel willen pleasen, maar haar valkuil is ook niet Rob zijn verantwoordelijkheid. Ze hebben allebei alleen verantwoordelijkheid naar zichzelf om van hun eigen valkuilen te leren.
Heb het al eerder gezegd: denk dat het patroon dat zich nu voordoet bij beiden al vaker heeft plaatsgevonden in hun liefdesleven en dat ze onbewust ook bij elkaar zijn uitgekomen doordat het vertrouwd is/was. En beiden zijn ze nog niet op het punt waarbij ze zelf in staat zijn dat patroon te doorbreken.![]()
Rob zou eigenlijk zo'n Aziatisch vrouwtje moeten kopen. Daar rust onder vrijgezelle boeren vrijwel geen taboe meer op, heden ten dage.![]()
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt hij in reactie op ‘ik vind jou een fijne man’: oftewel: er was natuurlijk wel genoeg aanleiding voor Wendy om op hem te schrijven.in de haak.![]()
Hij zei ook nog dat als zij niet voor de volle 100% ervoor wil gaan, dan niet. Want dan kost het alleen maar energie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef trui het volgende:
[..]
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.
Vind ik toch vrij nuchter en rationeel.The love you take is equal to the love you make.![]()
Hoe ze zich opstellen en welke signalen ze oppikken en uitzenden vind ik eigenlijk wel hun verantwoordelijkheid. Niet dat zijn valkuil haar verantwoordelijkheid is, maar wel hoe ze op hem en zijn valkuil reageert en vice versa.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Goed punt, dat is haar verantwoordelijkheid niet.Ik denk dat hij haar eraan wilde herinneren dat ze hem op enig moment zo leuk vond dat ze hem heeft geschreven. Om die gevoelens weer op te wekken. Ik weet het goede woord er niet voor. Bijna smekerig of pathetisch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef trui het volgende:
[..]
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Maar daar handelt hij helemaal -nog- niet naar. Zijn gedrag naar Wendy toe is namelijk helemaal niet nuchter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zei ook nog dat als zij niet voor de volle 100% ervoor wil gaan, dan niet. Want dan kost het alleen maar energie.
Vind ik toch vrij nuchter en rationeel.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Misschien kan hij meedoen met dat programma van Rene le Blanc en Rutger.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef Noek het volgende:
Hij is ook letterlijk zo’n Idols kandidaat die denkt dat die kan zingen omdat niemand durft te zeggen dat die het gewoon niet kan zodat die mentaal heel blijft.“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Nou, hij calculeerde toch al in dat het ‘m niet zou worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar daar handelt hij helemaal -nog- niet naar. Zijn gedrag naar Wendy toe is namelijk helemaal niet nuchter.The love you take is equal to the love you make.![]()
Maar toch loopt hij hard van stapel en voelt hij niet aan dat ze er niet op zit te wachten. In plaats van haar de ruimte te geven blijft hij zichzelf en zijn gevoelens maar opdringen. Dat is niet zo nuchter bekeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, hij calculeerde toch al in dat het ‘m niet zou worden.
En ja, na zo'n stedentrip wordt het hem dan ook eindelijk eens duidelijk dat het hem waarschijnlijk niet gaat worden. De uitspraak dat hij wil dat ze er 100% voor gaat of niet komt op mij iets verongelijkt, wanhopig en ook wat dwingend over. Hij heeft er alles aan gedaan en verdient ook liefde. Als het niet zo gaat, dan niet! Tja, dan niet. Op mij komt zoiets helemaal niet nuchter over door zijn eerdere gedrag.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Want nog altijd geeft hij haar geen ruimte of tijd. Dat wel doen zou nuchter zijn.
[ Bericht 11% gewijzigd door Sumppi op 12-05-2022 20:15:53 ]In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ja, hij loopt hard van stapel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar toch loopt hij hard van stapel en voelt hij niet aan dat ze er niet op zit te wachten. In plaats van haar de ruimte te geven blijft hij zichzelf en zijn gevoelens maar opdringen. Dat is niet zo nuchter bekeken.
En ja, na zo'n stedentrip wordt het hem dan ook eindelijk eens duidelijk dat het hem waarschijnlijk niet gaat worden. De uitspraak dat hij wil dat ze er 100% voor gaat of niet komt op mij iets verongelijkt, wanhopig en ook wat dwingend over. Hij heeft er alles aan gedaan en verdient ook liefde. Als het niet zo gaat, dan niet! Tja, dan niet. Op mij komt zoiets helemaal niet nuchter over door zijn eerdere gedrag.
Hij zei overigens dat hij er een punt achter zet, als zij er niet voor wil gaan. Want dan wil hij vooruit kijken. Hij wil geliefd worden. Ik maak daar uit op dat het graag of niet is, wat hem betreft.The love you take is equal to the love you make.![]()
En dus nog steeds bezig met wat hij wil zonder zich ook maar -openlijk- af te vragen hoe het voor haar is en wat zij wil.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hij loopt hard van stapel.
Hij zei overigens dat hij er een punt achter zet, als zij er niet voor wil gaan. Want dan wil hij vooruit kijken. Hij wil geliefd worden. Ik maak daar uit op dat het graag of niet is, wat hem betreft.
Als Sander zo'n opmerking zou maken zou ik het nuchter vinden, maar bij Rob krijg ik er een naar gevoel bij.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Wat een ouwewijvengeklets hierboven! Menopauzaal gelul! Het is de wispelturigheid van die lange die Rob in verlegenheid bracht. Hij is geen Don Juan, dat spreekt voor zich, maar ook geen kwaaie gozer.![]()
Precies!quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk dat hij haar eraan wilde herinneren dat ze hem op enig moment zo leuk vond dat ze hem heeft geschreven. Om die gevoelens weer op te wekken. Ik weet het goede woord er niet voor. Bijna smekerig of pathetisch?in de haak.![]()
Rob is geen kwaaie gozer maar hij heeft geen Wendy nodig om zichzelf in verlegenheid te brengen, en ik ben ook niet zo’n fan van Wendy maar ze wordt hier i.m.o. toch wel onevenredig hard afgerekend op haar pogingen het toch een beetje een kans te geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een ouwewijvengeklets hierboven! Menopauzaal gelul! Het is de wispelturigheid van die lange die Rob in verlegenheid bracht. Hij is geen Don Juan, dat spreekt voor zich, maar ook geen kwaaie gozer.in de haak.![]()
Nee jij dan met je feitenvrije vrouwenhaat. Wat vind je precies labiel aan Henrieke, Annemarie, Aletta, Agnes, Hilda en Saskia?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een ouwewijvengeklets hierboven! Menopauzaal gelul! Het is de wispelturigheid van die lange die Rob in verlegenheid bracht. Hij is geen Don Juan, dat spreekt voor zich, maar ook geen kwaaie gozer.![]()
Annemarie, is dat die analfabeet uit het vorige seizoen? Dat die labiel was behoeft geen verdere uitleg, me dunkt. Die andere namen zeggen mij helemaal niets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je feitenvrije vrouwenhaat. Wat vind je precies labiel aan Henrieke, Annemarie, Aletta, Agnes, Hilda en Saskia?![]()
Waarom zou je iets een kans moeten geven?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef trui het volgende:
[..]
Rob is geen kwaaie gozer maar hij heeft geen Wendy nodig om zichzelf in verlegenheid te brengen, en ik ben ook niet zo’n fan van Wendy maar ze wordt hier i.m.o. toch wel onevenredig hard afgerekend op haar pogingen het toch een beetje een kans te geven.
Wat laat ze zich kussen om wellicht iets te voelen?
Heel apart.![]()
Omdat ze zelf misschien toch ook nog hoop heeft dat het wel iets zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zou je iets een kans moeten geven?
Wat laat ze zich kussen om wellicht iets te voelen?
Heel apart.in de haak.![]()
Ja oké, maat dan nog snap ik dat gekus de hele tijd niet. Ze kan toch ook zeggen: Hee Rob, ik voel nog niet wat jij voor mij voelt, maar ik wil wel kijken of dat nog kan komen. Maar dan heb ik wel van jou nodig dat je me de ruimte geeft en dus niet steeds zoent. Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:53 schreef trui het volgende:
[..]
Omdat ze zelf misschien toch ook nog hoop heeft dat het wel iets zou kunnen worden?
Maar zo duidelijk is ze tot nu toe niet geweest. En Rob moet je dat soort dingen wel vol in z'n gezicht zeggen anders komt het niet binnen.![]()
Wendy zegt wel af en toe dat het ‘gevoel’ er nog niet is tegen Rob, maar niet heel zo stellig als op de momenten dat ze zonder Rob is. Dan zegt ze dat ze weet dat het gevoel er ook niet gaat komen. Rob krijgt zo mixed signalen. Ze laat zich voortdurend zoenen en omhelzen. Laat zich geregeld in zijn armen vallen. Als je zo zeker bent dat het niks gaat worden, zou je dat beter niet kunnen doen. Ik blijf het allemaal nogal dubbel en vreemd vinden.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Precies. En dan bij aankomst in het hotel 2 aparte kamers willen om daar vervolgens op haar kamer in een zitje te ploffen en haar benen over Robs schoot te gooien.![]()
Zit je alvast klaar?quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Nog even de tuin water geven alles is droogquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Waarom is die bende pas om 21u man wtf stelletje droplullenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
morgen regen maatquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog even de tuin water geven alles is droog![]()
Zag het al veranderen dat het alleen in het oosten regent?quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja daar woon ikquote:Op zondag 15 mei 2022 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zag het al veranderen dat het alleen in het oosten regent?![]()
Oh wtf!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Harry Vermeegen over BZV is hier al eerder gepost. Hij maakte na iedere aflevering grappige bespiegelingen.
Misschien leuk om als na-genot terug te kijken.
https://www.youtube.com/c/HarryVermeegenOfficial/videos![]()
Denk dat scrupuleus wel bij dr pastquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ja godver...quote:Op zondag 15 mei 2022 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat scrupuleus wel bij dr past![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Yvon haar kapsel
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wtfquote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik heb 10k ingezet op een break tussen Maud en Evert.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hans![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wow Maud
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
rip centjes.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik heb 10k ingezet op een break tussen Maud en Evert.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Topshowquote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik heb 10k ingezet op een break tussen Maud en Evert.![]()
Zo die liepen gewoon hand in handI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Janine & Sander samen
Sander en Janine nog samen
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Maud ziet er mooi uit
Flashbacks genotI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Doe dat die zus niet aanquote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die zus van Maud niets voor Rob?![]()
Dat kun je haar niet aandoen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die zus van Maud niets voor Rob?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ja, zo leuk.quote:
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Evert tegen Yvon
Evert is mondigDat ik dit nog mee mag maken
Ik denk dat Maud die man enorm geholpen heeft op het gebied van communiceren. Vind ze ook beiden leuke mensen.quote:![]()
wow wat praat Evert veel!And I am a weapon of massive consumption
holocaustAnd I am a weapon of massive consumption
Dat denk ik ook, ik vind Maud niet zo. Ik heb wat meer moeite met mensen die zo uitgesproken zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maud die man enorm geholpen heeft op het gebied van communiceren. Vind ze ook beiden leuke mensen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het schijnt dat Rob straks viool gaat spelen en moet huilen, terwijl de rest een BBQ worst naar binnen werkt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iedereen die maar een beetje in het nieuws is wordt afgemaakt door allerlei zwakbegaafden in de samenleving.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ook, ik haat ook andere mensen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik vind Maud niet zo. Ik heb wat meer moeite met mensen die zo uitgesproken zijn.![]()
Ik zie juist positieve berichten over haar nu?quote:
In begin kwam ze ook wel crazy over hoor.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wel een beetje lullig voor Rob, ondanks dat het een seriemoordenaar is bedoeld hij het goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wanneer je levend begraven wordt in de kruipruimte doet hij dat omdat hij écht van je houdt.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje lullig voor Rob, ondanks dat het een seriemoordenaar is bedoeld hij het goed.![]()
Deze Fries praat alsof hij hersenschade heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik dacht Tjitse maar het is Tsjitse en nu kan ik het niet meer normaal uitspreken
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Zo praten we allemaal.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Deze Fries praat alsof hij hersenschade heeft.![]()
En een Tjitse.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Ja fijn dat zij iemand gevonden heeft, gun het haar enormquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Noek het volgende:
Ook heel leuk voor die paardenvrouw!
Zo kwetsbaar. Knap.![]()
Headbangend.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zien![]()
We zijn nu eenmaal niet allemaal zo volmaakt als jou.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Deze Fries praat alsof hij hersenschade heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar wel een kusje achteraf hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zien
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Robsiswetquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zienThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misschien plaatst hij ook wel een kaars tussen de benen van dronken vrouwenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zien![]()
Een gewone Fries dusquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Deze Fries praat alsof hij hersenschade heeft.![]()
Ahh ik gunde het Hilda heel erg. Die stelde zich echt kwetsbaar op op nationale televisieMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ik vind dit zo stom
Ik volg dat geouwehoer online niet meng het dan niet in mijn tv programma!I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik ken heel die lui nietI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Leuk dit voor Hilda.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wat is de prijs
Rob is de uitsmijter van de uitzending, die vult het laatste half uur.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet alles zelf opeten HansieYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat is toch niet die gast van haar overleden vriendin?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Die reuzin wilde gewoon een stedentripje winnenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Eens LYquote:Op zondag 15 mei 2022 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Die reuzin wilde gewoon een stedentripje winnenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Het eindproduct
Oke, lekker romantischBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wat minder stalken Rob, misschien helpt het de volgende keer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die ene had gewoon zelf naar huis moeten gaan eigenlijkI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Pour un flirt
Deze compilatie zegt alles
Simpus maximusYou can learn anything, the secret lies in discipline.
robsplainingAnd I am a weapon of massive consumption
Met die gekke dichte ogen praten.
Zelfs Evert maar meer contact terwijl je Rob alleen maar hoort praten.Go hard or go home![]()
Heb je de serie You gezien? Die gozer doet me denken aan ons Robquote:Op zondag 15 mei 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat minder stalken Rob, misschien helpt het de volgende keer.![]()
Ja dan moet je echt een andere vrouw zoken robI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Narcist is het.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfpijper Rob heeft een laag zelfbeeld zegt die![]()
Rob lijkt me het type man die voor een spiegel masturbeert.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Misschien is Wendy daar wel getuige van geweest en is ze daarna vertrokken.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Rob lijkt me het type man die voor een spiegel masturbeert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is helemaal niet raar monkyyyquote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Rob lijkt me het type man die voor een spiegel masturbeert.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Marion
And I am a weapon of massive consumption
Leuk stel
Absoluut.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Onze Friese vriend had een goede selectieprocedure.![]()
Waarom heeft Yvon van die kinderachtige kleding aan?And I am a weapon of massive consumption
Vroeger op de grond gevallen bij de bevalling.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Waarom heeft Yvon van die kinderachtige kleding aan?
Vraag afgehandeld.![]()
Eeuwig vastgehouden aan de rol als de moeder van Knofje.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Waarom heeft Yvon van die kinderachtige kleding aan?![]()
Past bij haar manier van presenteren/interviewenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Omdat ze zelf nogal kinderlijk is wellicht?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
![]()
Johan deed ook graag een kaarsje aan.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Omdat ze hip isquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Zij doet hem.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
“Nee, Jouke is veel harder. Echt elke dag 3 tot 5 keer en dan krijg ik er echt van langs hoor.”![]()
Peter R.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar ken ik dat briefjes verstoppen verhaal van? Tv-serie?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Peter R. De Vriesquote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar ken ik dat briefjes verstoppen verhaal van? Tv-serie?![]()
Senielquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Waarom heeft Yvon van die kinderachtige kleding aan?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Maud had haar nagels wel mogen doen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Leuke vrouw voor Gerben.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Die heeft een aandoening net als haar nichtje.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrouw van Michael is wel knapper
Forum Opties Forumhop: Hop naar: