Ew bahquote:
Ik hoop dat alle vrouwen gewoon hebben gekeken.quote:
Ik denk dat ze hem oprecht wel leuk vindt en een kans wil geven.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:20 schreef Pedroso het volgende:
Snap Wendy wel, heb het zelf ook meegemaakt. Eigenlijk moet je gewoon keihard afscheid nemen maar dat doe je ook niet altijd direct.
Mannen proberen er vaak een rationeel theorietje van te maken maar de meeste vrouwen gaan daar niet in mee. Sommige wel, daar kan Rob beter op gaan jagen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Percentage-genot.
Die kennen we van een eerder seizoen.
Vind ik dus ook, en ook nog best mooi om te zien!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Wel een leuke vrouw voor Hans, altijd vrolijk ook.
Wel leuk misschien maar fotaal geen aantrekkingskracht. En dat moet er wel zijn om een leuke relatie te beginnen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem oprecht wel leuk vindt en een kans wil geven.
Rob heeft misschien wel een punt dat die passie en verliefdheid ook niet alles is. Je kunt ook van iemand houden op een dieper niveau zonder die passie te ervaren. Maar ik heb het gevoel dat dat bij hen niet gaat lukken.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mannen proberen er vaak een rationeel theorietje van te maken maar de meeste vrouwen gaan daar niet in mee. Sommige wel, daar kan Rob beter op gaan jagen.
Werkt niet omdat zij al een soort vooringenomen positie heeft waarbij ze het daarmee totaal niet eens is en de passie als een soort basisvereiste ziet.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Rob heeft misschien wel een punt dat die passie en verliefdheid ook niet alles is. Je kunt ook van iemand houden op een dieper niveau zonder die passie te ervaren. Maar ik heb het gevoel dat dat bij hen niet gaat lukken.
Ik heb trouwens ook niet het idee dat hij echt zo in elkaar zit, want hij voelt die passie al. En je moet er wel allebei hetzelfde in staan denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Werkt niet omdat zij al een soort vooringenomen positie heeft waarbij ze het daarmee totaal niet eens is en de passie als een soort basisvereiste ziet.
Ben het overigens volledig met je eens.
Achja we kunnen analyseren wat we willen maar er is gewoon geen klik.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook niet het idee dat hij echt zo in elkaar zit, want hij voelt die passie al. En je moet er wel allebei hetzelfde in staan denk ik.
Verder weet ik ook niet of het iets voor mij zou zijn, zo'n relatie met weinig passie en viel diepgang.
@achjaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Achja we kunnen analyseren wat we willen maar er is gewoon geen klik.
De citytrip benadrukt nog even hoe anders Evert en Maud zijn. Ik hoop dat ze elkaar blij blijven maken. Ik gun ze het beste.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Update.
Verrek, het wordt toch Maud! Slim gemonteerd van de redactie. Fantastisch nieuws voor de kijkcijfers natuurlijk. De eerste beelden van de citytrip zien er veelbelovend uit!
Aw, Hans en Annette zijn schattig samen. Han kijkt altijd alsof hij elk moment in tranen uit kan barsten, maar Annette laat hem lachen.
Over tranen gesproken. Ik weet niet wat haar vorige vent heeft uitgehaald, maar Janine is een beetje de wandelende versie van Mijn Houten Hart. Hopelijk krijgt Sander de gelegenheid om elkaar beter te leren kennen. Ten opzichte van de logeerweek zag ik nog niet heel veel meer toenadering. Ook niet minder overigens. Het is afwachtend of de citytrip het vuurtje verder aanwakkert.
Jouke en Karlijn gaan zich wel vermaken tijdens de citytrip. Daar hoeven ze de deur niet voor uit.
Tussen Rob en Wendy is geen toenadering zichtbaar. Integendeel, Wendy lijkt uit beleefdheid op citytrip mee te gaan maar heeft al besloten om daarna de handdoek in de ring te gooien. Alles lijkt daarop te wijzen, maar misschien worden we nog verrast.
Bij een man als Rob moet de vrouw gewoon blind knetterverliefd zijn. Met vol verstand gaat het 'em niet worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Werkt niet omdat zij al een soort vooringenomen positie heeft waarbij ze het daarmee totaal niet eens is en de passie als een soort basisvereiste ziet.
Ben het overigens volledig met je eens.
Ik denk ook dat Janine en Sander niks zijn geworden. Voor Nederlandse begrippen echt een enorme afstand, dan moet alles kloppen en dat is niet het geval.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:50 schreef Idisrom het volgende:
Sander gaat niet meer verder op Janine jagen. Hiervoor ga je niet 4,5 uur naar Limburg rijden en daarna ook weer zo'n lange reis terug. Dan zijn er tussenin genoeg andere en leukere vrouwen te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |