Topshowquote:Op zondag 15 mei 2022 21:00 schreef InstortendeSter het volgende:
Ik heb 10k ingezet op een break tussen Maud en Evert.
Doe dat die zus niet aanquote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die zus van Maud niets voor Rob?
Dat kun je haar niet aandoen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is die zus van Maud niets voor Rob?
Ja, zo leuk.quote:
Ik denk dat Maud die man enorm geholpen heeft op het gebied van communiceren. Vind ze ook beiden leuke mensen.quote:
Dat denk ik ook, ik vind Maud niet zo. Ik heb wat meer moeite met mensen die zo uitgesproken zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maud die man enorm geholpen heeft op het gebied van communiceren. Vind ze ook beiden leuke mensen.
Iedereen die maar een beetje in het nieuws is wordt afgemaakt door allerlei zwakbegaafden in de samenleving.quote:
Ik ook, ik haat ook andere mensen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik vind Maud niet zo. Ik heb wat meer moeite met mensen die zo uitgesproken zijn.
Ik zie juist positieve berichten over haar nu?quote:
Wanneer je levend begraven wordt in de kruipruimte doet hij dat omdat hij écht van je houdt.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:11 schreef Pedroso het volgende:
Wel een beetje lullig voor Rob, ondanks dat het een seriemoordenaar is bedoeld hij het goed.
Zo praten we allemaal.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Deze Fries praat alsof hij hersenschade heeft.
En een Tjitse.quote:
Ja fijn dat zij iemand gevonden heeft, gun het haar enormquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Noek het volgende:
Ook heel leuk voor die paardenvrouw!
Zo kwetsbaar. Knap.
Headbangend.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zien
We zijn nu eenmaal niet allemaal zo volmaakt als jou.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Maar wel een kusje achteraf hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Rob verkracht je in je anus met de hals van de gitaar; om zijn ware emoties te laten zien
Robsiswetquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Misschien plaatst hij ook wel een kaars tussen de benen van dronken vrouwenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Een gewone Fries dusquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat is toch niet die gast van haar overleden vriendin?quote:
quote:
Eens LYquote:Op zondag 15 mei 2022 21:18 schreef monkyyy het volgende:
Die reuzin wilde gewoon een stedentripje winnen
Heb je de serie You gezien? Die gozer doet me denken aan ons Robquote:Op zondag 15 mei 2022 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Wat minder stalken Rob, misschien helpt het de volgende keer.
Narcist is het.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zelfpijper Rob heeft een laag zelfbeeld zegt die
Misschien is Wendy daar wel getuige van geweest en is ze daarna vertrokken.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Rob lijkt me het type man die voor een spiegel masturbeert.
Dat is helemaal niet raar monkyyyquote:Op zondag 15 mei 2022 21:22 schreef monkyyy het volgende:
Rob lijkt me het type man die voor een spiegel masturbeert.
Absoluut.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Onze Friese vriend had een goede selectieprocedure.
Vroeger op de grond gevallen bij de bevalling.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Waarom heeft Yvon van die kinderachtige kleding aan?
Eeuwig vastgehouden aan de rol als de moeder van Knofje.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Past bij haar manier van presenteren/interviewenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Omdat ze zelf nogal kinderlijk is wellicht?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Omdat ze hip isquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Zij doet hem.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef InstortendeSter het volgende:
“Nee, Jouke is veel harder. Echt elke dag 3 tot 5 keer en dan krijg ik er echt van langs hoor.”
Peter R.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar ken ik dat briefjes verstoppen verhaal van? Tv-serie?
Peter R. De Vriesquote:Op zondag 15 mei 2022 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waar ken ik dat briefjes verstoppen verhaal van? Tv-serie?
Senielquote:Op zondag 15 mei 2022 21:24 schreef Revanches het volgende:
Die heeft een aandoening net als haar nichtje.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrouw van Michael is wel knapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |