Maar daar handelt hij helemaal -nog- niet naar. Zijn gedrag naar Wendy toe is namelijk helemaal niet nuchter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zei ook nog dat als zij niet voor de volle 100% ervoor wil gaan, dan niet. Want dan kost het alleen maar energie.
Vind ik toch vrij nuchter en rationeel.
Misschien kan hij meedoen met dat programma van Rene le Blanc en Rutger.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef Noek het volgende:
Hij is ook letterlijk zo’n Idols kandidaat die denkt dat die kan zingen omdat niemand durft te zeggen dat die het gewoon niet kan zodat die mentaal heel blijft.
Nou, hij calculeerde toch al in dat het ‘m niet zou worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar daar handelt hij helemaal -nog- niet naar. Zijn gedrag naar Wendy toe is namelijk helemaal niet nuchter.
Maar toch loopt hij hard van stapel en voelt hij niet aan dat ze er niet op zit te wachten. In plaats van haar de ruimte te geven blijft hij zichzelf en zijn gevoelens maar opdringen. Dat is niet zo nuchter bekeken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, hij calculeerde toch al in dat het ‘m niet zou worden.
Ja, hij loopt hard van stapel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Maar toch loopt hij hard van stapel en voelt hij niet aan dat ze er niet op zit te wachten. In plaats van haar de ruimte te geven blijft hij zichzelf en zijn gevoelens maar opdringen. Dat is niet zo nuchter bekeken.
En ja, na zo'n stedentrip wordt het hem dan ook eindelijk eens duidelijk dat het hem waarschijnlijk niet gaat worden. De uitspraak dat hij wil dat ze er 100% voor gaat of niet komt op mij iets verongelijkt, wanhopig en ook wat dwingend over. Hij heeft er alles aan gedaan en verdient ook liefde. Als het niet zo gaat, dan niet! Tja, dan niet. Op mij komt zoiets helemaal niet nuchter over door zijn eerdere gedrag.
En dus nog steeds bezig met wat hij wil zonder zich ook maar -openlijk- af te vragen hoe het voor haar is en wat zij wil.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hij loopt hard van stapel.
Hij zei overigens dat hij er een punt achter zet, als zij er niet voor wil gaan. Want dan wil hij vooruit kijken. Hij wil geliefd worden. Ik maak daar uit op dat het graag of niet is, wat hem betreft.
Precies!quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:26 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk dat hij haar eraan wilde herinneren dat ze hem op enig moment zo leuk vond dat ze hem heeft geschreven. Om die gevoelens weer op te wekken. Ik weet het goede woord er niet voor. Bijna smekerig of pathetisch?
Rob is geen kwaaie gozer maar hij heeft geen Wendy nodig om zichzelf in verlegenheid te brengen, en ik ben ook niet zo’n fan van Wendy maar ze wordt hier i.m.o. toch wel onevenredig hard afgerekend op haar pogingen het toch een beetje een kans te geven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een ouwewijvengeklets hierboven! Menopauzaal gelul! Het is de wispelturigheid van die lange die Rob in verlegenheid bracht. Hij is geen Don Juan, dat spreekt voor zich, maar ook geen kwaaie gozer.
Nee jij dan met je feitenvrije vrouwenhaat. Wat vind je precies labiel aan Henrieke, Annemarie, Aletta, Agnes, Hilda en Saskia?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:18 schreef Hugo_Treger het volgende:
Wat een ouwewijvengeklets hierboven! Menopauzaal gelul! Het is de wispelturigheid van die lange die Rob in verlegenheid bracht. Hij is geen Don Juan, dat spreekt voor zich, maar ook geen kwaaie gozer.
Annemarie, is dat die analfabeet uit het vorige seizoen? Dat die labiel was behoeft geen verdere uitleg, me dunkt. Die andere namen zeggen mij helemaal niets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee jij dan met je feitenvrije vrouwenhaat. Wat vind je precies labiel aan Henrieke, Annemarie, Aletta, Agnes, Hilda en Saskia?
Waarom zou je iets een kans moeten geven?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:02 schreef trui het volgende:
[..]
Rob is geen kwaaie gozer maar hij heeft geen Wendy nodig om zichzelf in verlegenheid te brengen, en ik ben ook niet zo’n fan van Wendy maar ze wordt hier i.m.o. toch wel onevenredig hard afgerekend op haar pogingen het toch een beetje een kans te geven.
Omdat ze zelf misschien toch ook nog hoop heeft dat het wel iets zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom zou je iets een kans moeten geven?
Wat laat ze zich kussen om wellicht iets te voelen?
Heel apart.
Ja oké, maat dan nog snap ik dat gekus de hele tijd niet. Ze kan toch ook zeggen: Hee Rob, ik voel nog niet wat jij voor mij voelt, maar ik wil wel kijken of dat nog kan komen. Maar dan heb ik wel van jou nodig dat je me de ruimte geeft en dus niet steeds zoent. Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:53 schreef trui het volgende:
[..]
Omdat ze zelf misschien toch ook nog hoop heeft dat het wel iets zou kunnen worden?
Zit je alvast klaar?quote:
Nog even de tuin water geven alles is droogquote:
morgen regen maatquote:Op zondag 15 mei 2022 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog even de tuin water geven alles is droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |