Omdat die neigt naar een contactgestoorde psycho Billy die 0 antennes heeft en precies alle cringe kan oproepen op de juiste tijdstippen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef Hugo_Treger het volgende:
Vanwaar die haat jegens Rob? Ik heb een man gezien die ziel en zaligheid gaf om een ongelooflijk ijskonijn enigszins te ontdooien.
Als je dat echt zo ziet moet je naar een psychiater toe net zoals Rob. Dat is geen normaal gedrag wat je ziet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:39 schreef Hugo_Treger het volgende:
Vanwaar die haat jegens Rob? Ik heb een man gezien die ziel en zaligheid gaf om een ongelooflijk ijskonijn enigszins te ontdooien.
Ik denk 2 of 3 cameraploegen. Veel mensen in de tv wereld zijn freelancers, dus die zijn blij als ze een paar weken kunnen knallen. De voorstelaflevering was eind augustus. Toen had iedereen 2 weken om brieven te schrijven. Ik neem aan dat de brieven even worden gescreend door het productieteam. Dus tegen de tijd dat Yvon met haar brieven op pad gaat is het eind september. De citytrips schijnen begin november opgenomen te zijn. Dus dan gebeurt alles blijkbaar in een ruime maand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef JanGroen het volgende:
De speeddates worden op hetzelfde moment opgenomen (van alle 5 de kandidaten). Zou er dan zo’n groot team aan werken dat ze vervolgens ook alle 5 x logeerweek, 5 x familie ontmoeten en 5 x city trip tegelijk kunnen filmen?
Dit jaar waren de speeddates alle op verschillende locaties, als ik me dat goed herinner.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:39 schreef JanGroen het volgende:
De speeddates zijn op 1 dag opgenomen, je ziet namelijk alle 5 de boeren bij elkaar op beeld. En een speeddate is 5 minuten x 10 dates per boer is nog geen uur per boer.
Verder worden de boeren ook geïnterviewd tijdens het filmen (de stukjes waarin de boer wat vertelt voor de camera). Dat kun je niet zomaar overlaten aan een eerste de beste freelancer. Dat moet iemand uit het vaste BZV team zijn.
Dit. Rob is niet 100%quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Omdat die neigt naar een contactgestoorde psycho Billy die 0 antennes heeft en precies alle cringe kan oproepen op de juiste tijdstippen.
Een man die vrouwen laat zoeken naar dingen voor kusjes is gewoon mentaal beperkt.
Geen haat, wel een constatering.
Dat zegt hij in reactie op ‘ik vind jou een fijne man’: oftewel: er was natuurlijk wel genoeg aanleiding voor Wendy om op hem te schrijven. Niet ‘je hebt op mij geschreven en dus moet je mij nu helemaal geweldig vinden’.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef trui het volgende:
Wat mij opviel was zijn: ‘maar je hebt wel op mij geschreven’ - opmerking. Dat is zo’n denkfout die veel van die BZV deelnemers maken: dat de briefschrijvers per definitie beschikbaar zijn en het vervolgens alleen van hun eigen keuze afhangt.
Henrieke, Annemarie, Aletta en Agnes vond ik ook niet labiel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steffie viel uiteindelijk ook wel mee.
Waarom is Rob zijn valkuil haar verantwoordelijkheid? Rob heeft toch ook net zo goed onvoldoende beseft wat Wendy nodig heeft als je zo redeneert? Wendy's valkuil is juist dat teveel willen pleasen, maar haar valkuil is ook niet Rob zijn verantwoordelijkheid. Ze hebben allebei alleen verantwoordelijkheid naar zichzelf om van hun eigen valkuilen te leren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:49 schreef Jojoke het volgende:
Ergens is het heel sneu voor Rob en Wendy. Rob ging vanaf het begin voor Wendy en zag de andere dames niet meer staan. Zo trapte hij toch weer in zijn oude valkuil. Het hielp niet mee dat Wendy te veel wilden pleasen en niet super duidelijk was richting hem. Iets wat hij wel nodig heeft, maar wat ze onvoldoende besefte. Dat kan natuurlijk ook komen door de setting. Volgens mij wordt alles in 1 maandje gefilmd. Dus eerst heb je een speeddate van een paar minuutjes. Dan een dagdate van een paar uurtjes. Vervolgens belandt je op die boerderij met 2 andere dames. Een logeerweek is volgens mij 3 dagen. Dus het is een heksenketel en de een kan er beter mee overweg dan de ander.
Goed punt, dat is haar verantwoordelijkheid niet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waarom is Rob zijn valkuil haar verantwoordelijkheid? Rob heeft toch ook net zo goed onvoldoende beseft wat Wendy nodig heeft als je zo redeneert? Wendy's valkuil is juist dat teveel willen pleasen, maar haar valkuil is ook niet Rob zijn verantwoordelijkheid. Ze hebben allebei alleen verantwoordelijkheid naar zichzelf om van hun eigen valkuilen te leren.
Heb het al eerder gezegd: denk dat het patroon dat zich nu voordoet bij beiden al vaker heeft plaatsgevonden in hun liefdesleven en dat ze onbewust ook bij elkaar zijn uitgekomen doordat het vertrouwd is/was. En beiden zijn ze nog niet op het punt waarbij ze zelf in staat zijn dat patroon te doorbreken.
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zegt hij in reactie op ‘ik vind jou een fijne man’: oftewel: er was natuurlijk wel genoeg aanleiding voor Wendy om op hem te schrijven.
Hij zei ook nog dat als zij niet voor de volle 100% ervoor wil gaan, dan niet. Want dan kost het alleen maar energie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef trui het volgende:
[..]
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.
Hoe ze zich opstellen en welke signalen ze oppikken en uitzenden vind ik eigenlijk wel hun verantwoordelijkheid. Niet dat zijn valkuil haar verantwoordelijkheid is, maar wel hoe ze op hem en zijn valkuil reageert en vice versa.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Goed punt, dat is haar verantwoordelijkheid niet.
Ik denk dat hij haar eraan wilde herinneren dat ze hem op enig moment zo leuk vond dat ze hem heeft geschreven. Om die gevoelens weer op te wekken. Ik weet het goede woord er niet voor. Bijna smekerig of pathetisch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef trui het volgende:
[..]
Klopt wel maar toen hij het zei klonk daar wel iets meer in door vond ik, en dat gaf in mijn ogen zijn blinde vlek aardig weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |