Ohquote:Op zondag 8 mei 2022 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziggy race café begint nu ook
Even kiezen tussen viaplay en hun dus
Die zit op het strafbankje wel een tijdje denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarschijnlijk was Will Smith er niet bij?
Albers is sowieso een kwalquote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers hoopte echt dat Leclerc zou winnen.
Oh ik dacht bij zijn oom en tante in Bellair.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Die zit op het strafbankje wel een tijdje denk ik.
Bel Airquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij zijn oom en tante in Bellair.
Nee nu voor een keer is het wel te doen, maar niet altijd gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Precies wat ik zeiquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee nu voor een keer is het wel te doen, maar niet altijd gelukkig.
En als ik Indycar kijk ben ik er op voorbereid, ik vind dit totaal niet bij F1 passen
Jaquote:
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankledenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En als ik Indycar kijk ben ik er op voorbereid, ik vind dit totaal niet bij F1 passen
Noquote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankleden
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Plooij en Olav zitten bij Ziggo, terug naar Viaplay dan maar. Och nee daar zit Kwalbers..
TV maar uit dan
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Plooij en Olav zitten bij Ziggo, terug naar Viaplay dan maar. Och nee daar zit Kwalbers..
TV maar uit dan
ik dacht dat Olav en Sjek graag naar het circuit wilden?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
TV maar uit dan
Ho Pin Tung = 200/100. Dus inderdaad simpelquote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.
Albers is 0/100, gewoon altijd ellende.
Simpel toch?
Exactquote:Op zondag 8 mei 2022 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies wat ik zei
Bij Amerikaanse sporten is het te doen want je verwacht het.
Bij niet-Amerikaanse sporten is het cringe
Maar, maar, Ho-ping tung dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
TV maar uit dan
Beiden altijd arrogant.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.
Simpel toch?
Het is ook maar net hoe je er naar kijkt ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankleden
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je er naar kijkt ja.
je kan niet tegen verandering?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En Monaco wil waarschijnlijk ook niet lekker met deze RB.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Beiden altijd arrogant.
Max zou trouwens al 17 punten voor gestaan hebben zonder DNFs. Je bent gewoon half seizoen bezig om die te compenseren.
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simpel toch?
Oh jawel hoor, maar dan hoef ik toch niet alles leuk te vinden?quote:
Verandering prima, maar ik heb een enorme pesthekel aan de Amerikaanse cultuur, tenzij ik het zelf op zoek.quote:
Mol past idd prima bij kleuters.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Olav.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Mijn baby was stil bij babytv en moest huilen bij Reservoir Dogs.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Altijd na de race. Hij verslaat namelijk in Hilversum. Tot het moment dat ze weer op locatie gaan zitten, (als dat überhaupt lukt)quote:
Nee, dat isquote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
aha, baby'squote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja probleem was helemaal niet opgelost.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
Goed puntquote:Op zondag 8 mei 2022 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.
Ja, dat leek er ook op.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
Ik heb (gelukkig) geen Viaplay he.quote:
Valt me zwaar tegen van jequote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) geen Viaplay he.
Ok, ik had ook NASCAR kunnen opzetten
Natuurlijk niet, Norris had plek genoeg om erlangs te gaan maar rijdt te dicht op Gasly waardoor ie hem raakt.quote:
Norris had idd ook wat meer ruimte kunnen laten, maar uiteindelijk reed Gasly hem er vanaf.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Norris had plek genoeg om erlangs te gaan maar rijdt te dicht op Gasly waardoor ie hem raakt.
Wat, Viaplay of NASCAR? (De races kijk ik uiteraard via F1TV)quote:
Viaplay.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat, Viaplay of NASCAR? (De races kijk ik uiteraard via F1TV)
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay.
NASCAR kijk ik ookMaar dat weet je
Nee. Vanuit de onboard van Gasly is niet te zien dat hij naar buiten stuurt.quote:
Ik lift mee op abbo van mijn vriendquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!
En dan in het kleinste lettertype wat er bestaat ergens vanaf augustus is het wel meer he!
Regie is vaak r**quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
ik vond de race niet zo goed in beeld gebracht vandaag
Als de baan naar rechts loopt, is niet sturen naar buiten gaanquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Vanuit de onboard van Gasly is niet te zien dat hij naar buiten stuurt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lift mee op abbo van mijn vriend![]()
De afstand met de rand van de baan werd niet groter, voor zover ik heb kunnen zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de baan naar rechts loopt, is niet sturen naar buiten gaan
Vorig jaar op abbo's (F1TV en Ziggo Racing) van een vriendquote:
Schandalig!quote:Op maandag 9 mei 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorig jaar op abbo's (F1TV en Ziggo Racing) van een vriend![]()
Goed geregeld toch?
want dan zit de PL erbij, verder wel tevreden over ze al begrijp ik dat racecontrol idee niet zo goed, tenminste zeker vandaag hadden ze niets nuttigs te meldenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!
En dan in het kleinste lettertype wat er bestaat ergens vanaf augustus is het wel meer he!
Dit. Meerdere inhaalacties gemist door de onboardcamera van een achterligger als Ocon prominent in beeld te houden.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
ik vond de race niet zo goed in beeld gebracht vandaag
gelukkig kijk ik geen viaplay, pure horror, als ik jullie zo hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Middelpunt het volgende:
Pff Aalbers die Ho Pin Tun probeert te verbeteren.
Terwijl Horner al bevestigde dat Ho-Pin gelijk had.
Welnee. Alleen Albersquote:Op maandag 9 mei 2022 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik geen viaplay, pure horror, als ik jullie zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |