Navelpaadje is voldoende.quote:
Die is wel vaker meequote:
Kwam waarschijnlijk door de temperatuurquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Zware race, je ziet ze niet zo vaak uitgeput
Even een Nederlander uit het publiek geplukt om het om te roepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:27 schreef Mano_ het volgende:
Zei die omroeper nou 'Max Verstappen' ipv 'Mex Versteppen'?
Hongarije moet echt de meatgrinder inquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Beter zulke banen die voor ¤2000 per kaartje wel uitverkocht zijn dan banen die half gevuld zijn
Ze heeft tegenwoordig haar eigen podcast waar ze anderen interviewtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een goeie coureur maakt nog niet een goeie interviewer
Heb je Netflix? Kijk dan eens Uppity: The Willy T. Ribbs Storyquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want mensen kennen hem vanwege zijn kwaliteit om zoveel mogelijk chickenwings in een uur te eten
Er zingt niemand, hou kun je dan meezingen??quote:
Mijn ding is het ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor dat Amerikaanse gedoe
Meer drinkenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook, en dat na een jointjequote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Had dit al zien aankomen in z'n glazen bolquote:Op zondag 8 mei 2022 23:29 schreef Martinello het volgende:
DOCTOR Marko ziet het met een scheef oog aan.
Volgende keer ook maar doen jaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Goed gezienquote:Op zondag 8 mei 2022 23:29 schreef nils7 het volgende:
Staat er nog steeds Honda op de teamkleding?
HRC heb ik wel gezien maar zag nu duidelijk Honda op de kragen.
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je Netflix? Kijk dan eens Uppity: The Willy T. Ribbs Story
Mag hopen dat ze het bij maximaal twee latenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er weer zo'n poppenkast bij, en Liberty wil het vast niet daar bij laten.
Het probleem is dat ze meer van dit soort onzin willen. En dat laatste maakt jou natuurlijk wel een beetje biasedquote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Ik niet nuchter genoeg om me niet ietwat te ergeren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Zoals Tiger King?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?
Went nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Klap in het gezicht van de toeschouwers.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Jammer dat Will Smith niet even Miami komt zingen
Dat aanbod heeftie vast afgeslagen....quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Vorig jaar was ze heel houterig als interviewer. Maar liever een collega-coureur als interviewer dan één of ander huppelkutje met een mooi snoetje en geen inhoud.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een goeie coureur maakt nog niet een goeie interviewer
Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze meer van dit soort onzin willen. En dat laatste maakt jou natuurlijk wel een beetje biased
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?
Had die maar normaal moeten doen, bij eerdere races is die geloof ik wel eens langsgekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Ultra superlatievenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die commentatoren zouden maximaal 6 superlatieven per wedstrijd mogen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Illegale Latino's.quote:
Canada vergeten?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goddank nu één grote reeks aan Europese races, ver weg van dit alles.
Austin is wel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Canada dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond Austin al een beetje over de top af en toe, maar ik moet dat nu echt voor de volle 100% terugnemenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |