Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze meer van dit soort onzin willen. En dat laatste maakt jou natuurlijk wel een beetje biased
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?
Had die maar normaal moeten doen, bij eerdere races is die geloof ik wel eens langsgekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Jammer dat Will Smith niet even Miami komt zingen
Ultra superlatievenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die commentatoren zouden maximaal 6 superlatieven per wedstrijd mogen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Illegale Latino's.quote:
Canada vergeten?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goddank nu één grote reeks aan Europese races, ver weg van dit alles.
Austin is wel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Canada dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond Austin al een beetje over de top af en toe, maar ik moet dat nu echt voor de volle 100% terugnemenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |