Breng ze nou niet op ideeën, m8quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, voor Amerikaanse begrippen valt het nog mee. Voor hetzelfde geld hadden ze de race halverwege stil gelegd om even een optreden van 15 minuten van Snoop Dogg te doen.
Dat vond ik als kind zo gaaf.quote:
Europa > muricaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Serieus waar, krijgen de commentatoren betaald voor elke keer dat ze deze farce van een GP uniek noemen??
Want mensen kennen hem vanwege zijn kwaliteit om zoveel mogelijk chickenwings in een uur te etenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij Ribbs gaat z'n legacy een stuk verder dan z'n prestaties.
Beter zulke banen die voor ¤2000 per kaartje wel uitverkocht zijn dan banen die half gevuld zijnquote:
Volgend jaar komt er weer zo'n poppenkast bij, en Liberty wil het vast niet daar bij laten.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het is maar een keer en daarom is deze poppenkast toch wel leuk!
Snoop is trouwens best leuk geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, voor Amerikaanse begrippen valt het nog mee. Voor hetzelfde geld hadden ze de race halverwege stil gelegd om even een optreden van 15 minuten van Snoop Dogg te doen.
Godver mis ik dat weer.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Stukje Sainz torso voor de vrouwelijke fans.
Zolang die maar niet rent.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Nober het volgende:
Gelukkig geen Lewis op het podium die politie hadden hem kapotgeschoten op weg er naartoe.
Of een flyover met straaljagers met van die gekleurde rookquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gister ook met interviews na quali. Die interviewster die Sainz een high-five gaf vanwege zijn comeback en goede quali. Je zag Sainz echt kijken van "wtf is dit?". Was gewoon een erg Amerikaanse interviewsterquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Perox het volgende:
Wat ik leuk vond van die interviewer is dat hij persoonlijk was.
Verder was het buiten onze Europese comfortzone, maar dat mag ook wel eens.
Nou .. precies goed zou ik zeggen.quote:
quote:
Gemistquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Geen borsthaarquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Ja 30+ met hoge luchtvochtigheid sloopt iedereen welquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Allemaal wel eigenlijk was een fysieke race zo te zien.
Willy T Ribbs. Autocoureur uit San Jose, Californië. Racete in Nascar, Indycar, IMSA en Trans AM.quote:
Zit je nou Danica af te zeiken?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gister ook met interviews na quali. Die interviewster die Sainz een high-five gaf vanwege zijn comeback en goede quali. Je zag Sainz echt kijken van "wtf is dit?". Was gewoon een erg Amerikaanse interviewster
met een hogedruk reinigerquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nou en? Ik mag toch hopen dat ze zich wast
Je kan straks terugkijkenquote:
Coureurs doen er zelfs hun neuspiercing voor uit.quote:
Extra gewicht hè. Je zult daar maar als engineer 100 uur hebben gewerkt om een paar gram van die wagen af te schaven en dan zou die halvegare die hem bestuurt ineens met een half tapijt aan komen zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |