Dat is.quote:
Was strategie van Russell. Sowieso zou hij na zijn stop achter Hamilton zitten op versere banden.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef OnwetendeNerd het volgende: [..]
beetje flauw dit. Zonder de SC was het andersom.
Oh lol dit was serieus nog een auto correctie uit mijn toetsenbord ook.quote:
? Heb Perez niet gehoord dat ie minder power had na die failsafe. En al had ie paar pk minder dan nog op nieuwe mediums had ie meer moeten doenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende: Viaplay heeft gemist dat Perez minder power had?
Dat had die niet, binnen en paar ronden was dat opgelost. Nogmaals https://www.gpblog.com/en(...)s-quickly-fixed.htmlquote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende: Viaplay heeft gemist dat Perez minder power had?
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is er met de met de interviewer, is dit een last wish ding ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh lol dit was serieus nog een auto correctie uit mijn toetsenbord ook.
Beter bekend als de Lyndon B. Johnson behandelingquote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef heywoodu het volgende:
Willy gaat lekker in het gezicht van de coureurs staan.
Komt ook wel een beetje door de nieuwe wagens. Vorig jaar was het verdedigen of je bent meteen kansloos, nu kan je drs gebruiken om bij te blijven.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef BroesWillems het volgende:
Vind de gevechten tussen Verstappen en Leclerc dit jaar stukken leuker dan tussen Hamilton en Verstappen vorig jaar.
Dit is gewoon het niveau van de gemiddelde Amerikaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is er met de met de interviewer, is dit een last wish ding ofzo?
We hebben hier toch ook gewoon een dorpsgek nodigquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je dat als mod eens wel gaat doen.
Ja met een sec of 20 achterstand. Had hij nooit goed kunnen maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was strategie van Russell. Sowieso zou hij na zijn stop achter Hamilton zitten op versere banden.
Oke.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je dat als mod eens wel gaat doen.
Dit ja, genotquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Deze interviewer is beter dan de Coulthard's enzo met hun voorgekauwde drek.
Maar zelfs https://www.formula1.com/en/drivers.html is nog niet up to date. Slecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar inmiddels stond de stand al in beeld.
Wiequote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Sabata het volgende:
Verdikkeme het IS Willy T Ribbs. Dacht al dat ik die Drawl herkende (zit in een Audi IMSA stukje dat ik ooit in Ingolstadt zag)
Daar heb ik een andere kandidaat voor in gedachtenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We hebben hier toch ook gewoon een dorpsgek nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |