Dat is.quote:
Was strategie van Russell. Sowieso zou hij na zijn stop achter Hamilton zitten op versere banden.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef OnwetendeNerd het volgende: [..]
beetje flauw dit. Zonder de SC was het andersom.
Oh lol dit was serieus nog een auto correctie uit mijn toetsenbord ook.quote:
? Heb Perez niet gehoord dat ie minder power had na die failsafe. En al had ie paar pk minder dan nog op nieuwe mediums had ie meer moeten doenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende: Viaplay heeft gemist dat Perez minder power had?
Dat had die niet, binnen en paar ronden was dat opgelost. Nogmaals https://www.gpblog.com/en(...)s-quickly-fixed.htmlquote:Op zondag 8 mei 2022 23:13 schreef TweedeKlum het volgende: Viaplay heeft gemist dat Perez minder power had?
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is er met de met de interviewer, is dit een last wish ding ofzo?
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef DX11 het volgende:
[..]
Oh lol dit was serieus nog een auto correctie uit mijn toetsenbord ook.
Beter bekend als de Lyndon B. Johnson behandelingquote:Op zondag 8 mei 2022 23:14 schreef heywoodu het volgende:
Willy gaat lekker in het gezicht van de coureurs staan.
Komt ook wel een beetje door de nieuwe wagens. Vorig jaar was het verdedigen of je bent meteen kansloos, nu kan je drs gebruiken om bij te blijven.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef BroesWillems het volgende:
Vind de gevechten tussen Verstappen en Leclerc dit jaar stukken leuker dan tussen Hamilton en Verstappen vorig jaar.
Dit is gewoon het niveau van de gemiddelde Amerikaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is er met de met de interviewer, is dit een last wish ding ofzo?
We hebben hier toch ook gewoon een dorpsgek nodigquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je dat als mod eens wel gaat doen.
Ja met een sec of 20 achterstand. Had hij nooit goed kunnen maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was strategie van Russell. Sowieso zou hij na zijn stop achter Hamilton zitten op versere banden.
Oke.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Misschien tijd dat je dat als mod eens wel gaat doen.
Dit ja, genotquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef heywoodu het volgende:
Deze interviewer is beter dan de Coulthard's enzo met hun voorgekauwde drek.
Maar zelfs https://www.formula1.com/en/drivers.html is nog niet up to date. Slecht.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar inmiddels stond de stand al in beeld.
Wiequote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Sabata het volgende:
Verdikkeme het IS Willy T Ribbs. Dacht al dat ik die Drawl herkende (zit in een Audi IMSA stukje dat ik ooit in Ingolstadt zag)
Daar heb ik een andere kandidaat voor in gedachtenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We hebben hier toch ook gewoon een dorpsgek nodig
Van der Garde zegt ook altijd Leklerk. En Kalff zegt altijd Gesly. Horen ze dan niet hoe het wel moet worden uitgesproken?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
In de US zeggen ze gewoon Leclerc in plaats van Leklurk
Bij de volgende verjaardag kan hij goed al weer op 24 of meer staan.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:10 schreef beantherio het volgende:
Verstappen nu met zijn 23e overwinning naar een gedeelde 12e plek in de all-time lijst van racewinnaars. Een plek die hij deelt met Nico Rosberg en Nelson Piquet. Ook wel weer leuk gespreksonderwerp bij de verjaardagen bij de schoonfamilie.
Hij heeft Harry Mens als mentorquote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
God, luistert die wel naar de antwoorden. Of wauwelt ie gewoon zijn briefje op?
Er was een interview bij Sky met Christian Horner die uitlegde dat hij vanaf de FAIL 25 KW miste dat zou 28 BHP zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat had die niet, binnen en paar ronden was dat opgelost. Nogmaals https://www.gpblog.com/en(...)s-quickly-fixed.html
Was het glaasje azijn verder lekker?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:18 schreef DjVero het volgende:
Hoezo nou weer een legendarisch interview
Wat een kneus toch die commentator van viaplay
Alles is briljant, geweldig en legendarisch idd.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:18 schreef DjVero het volgende:
Hoezo nou weer een legendarisch interview
Wat een kneus toch die commentator van viaplay
Nog nooit van de beste man gehoord...quote:Op zondag 8 mei 2022 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Willie T Ribbs
Wie Ribbs niet kent zou sowieso geen race mogen kijken
Where people iceskate to work on frozen canals in winterquote:Op zondag 8 mei 2022 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Its Max Versteppen the sun of the man who runs over his wife twice. Real Hero in the Netherlands, country of the wooden shoes
Nee, dat is Willy T Ribbs, een voormalige IndyCar coureur.quote:
Gesly en Albón.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van der Garde zegt ook altijd Leklerk. En Kalff zegt altijd Gesly. Horen ze dan niet hoe het wel moet worden uitgesproken?
Jongetje Max inderdaadquote:
Bij 24 komt ie gelijk met Fangiogodquote:Op zondag 8 mei 2022 23:17 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bij de volgende verjaardag kan hij goed al weer op 24 of meer staan.
Perez moet Leclerc een klein tikje geven, zou helpen.quote:
Ex IndyCar coureur.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nog nooit van de beste man gehoord...
Hij komt nu niet meer in die kar.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, dat is Willy T Ribbs, een voormalige IndyCar coureur.
Bij Ribbs gaat z'n legacy een stuk verder dan z'n prestaties.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En niet bepaald een goede als ik Wikipedia mag geloven
Omdat dat probleem er na de aanpassing niet meer was?quote:
Perez zou na die failsafe 20kW minder vermogen hebben volgens Horner tegen Sky/F1TVquote:Op zondag 8 mei 2022 23:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
? Heb Perez niet gehoord dat ie minder power had na die failsafe. En al had ie paar pk minder dan nog op nieuwe mediums had ie meer moeten doen
Op het podium waar ook de opening is.quote:
Kan ik mij in vindenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef nils7 het volgende:
Wat voor cijfer geven we de race?
9 voor de show
7 voor inhalen
8 voor de spanning
8 gemiddelde
Over 2 weken in Spanjequote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ex spice girl, waar iedereen in heeft gezeten...
Ach, voor Amerikaanse begrippen valt het nog mee. Voor hetzelfde geld hadden ze de race halverwege stil gelegd om even een optreden van 15 minuten van Snoop Dogg te doen.quote:
Nou en? Ik mag toch hopen dat ze zich wastquote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ex spice girl, waar iedereen in heeft gezeten...
Heb je dit ooit eerder gezien dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Serieus waar, krijgen de commentatoren betaald voor elke keer dat ze deze farce van een GP uniek noemen??
F1 half time show!quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, voor Amerikaanse begrippen valt het nog mee. Voor hetzelfde geld hadden ze de race halverwege stil gelegd om even een optreden van 15 minuten van Snoop Dogg te doen.
-6 voor de showquote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef nils7 het volgende:
Wat voor cijfer geven we de race?
9 voor de show
7 voor inhalen
8 voor de spanning
8 gemiddelde
Kon toch na de SC aardig bijblijven.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Perez zou na die failsafe 20kW minder vermogen hebben volgens Horner tegen Sky/F1TV
Breng ze nou niet op ideeën, m8quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ach, voor Amerikaanse begrippen valt het nog mee. Voor hetzelfde geld hadden ze de race halverwege stil gelegd om even een optreden van 15 minuten van Snoop Dogg te doen.
Dat vond ik als kind zo gaaf.quote:
Europa > muricaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef VacaLoca het volgende:
Serieus waar, krijgen de commentatoren betaald voor elke keer dat ze deze farce van een GP uniek noemen??
Want mensen kennen hem vanwege zijn kwaliteit om zoveel mogelijk chickenwings in een uur te etenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij Ribbs gaat z'n legacy een stuk verder dan z'n prestaties.
Beter zulke banen die voor ¤2000 per kaartje wel uitverkocht zijn dan banen die half gevuld zijnquote:
Volgend jaar komt er weer zo'n poppenkast bij, en Liberty wil het vast niet daar bij laten.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Het is maar een keer en daarom is deze poppenkast toch wel leuk!
Snoop is trouwens best leuk geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Godver mis ik dat weer.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Stukje Sainz torso voor de vrouwelijke fans.
Zolang die maar niet rent.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Nober het volgende:
Gelukkig geen Lewis op het podium die politie hadden hem kapotgeschoten op weg er naartoe.
Of een flyover met straaljagers met van die gekleurde rookquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Gister ook met interviews na quali. Die interviewster die Sainz een high-five gaf vanwege zijn comeback en goede quali. Je zag Sainz echt kijken van "wtf is dit?". Was gewoon een erg Amerikaanse interviewsterquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef Perox het volgende:
Wat ik leuk vond van die interviewer is dat hij persoonlijk was.
Verder was het buiten onze Europese comfortzone, maar dat mag ook wel eens.
Nou .. precies goed zou ik zeggen.quote:
quote:
Gemistquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Geen borsthaarquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Gehrman het volgende:
Ja 30+ met hoge luchtvochtigheid sloopt iedereen welquote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Allemaal wel eigenlijk was een fysieke race zo te zien.
Willy T Ribbs. Autocoureur uit San Jose, Californië. Racete in Nascar, Indycar, IMSA en Trans AM.quote:
Zit je nou Danica af te zeiken?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Gister ook met interviews na quali. Die interviewster die Sainz een high-five gaf vanwege zijn comeback en goede quali. Je zag Sainz echt kijken van "wtf is dit?". Was gewoon een erg Amerikaanse interviewster
met een hogedruk reinigerquote:Op zondag 8 mei 2022 23:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Nou en? Ik mag toch hopen dat ze zich wast
Je kan straks terugkijkenquote:
Coureurs doen er zelfs hun neuspiercing voor uit.quote:
Extra gewicht hè. Je zult daar maar als engineer 100 uur hebben gewerkt om een paar gram van die wagen af te schaven en dan zou die halvegare die hem bestuurt ineens met een half tapijt aan komen zitten.quote:
Navelpaadje is voldoende.quote:
Die is wel vaker meequote:
Kwam waarschijnlijk door de temperatuurquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Zware race, je ziet ze niet zo vaak uitgeput
Even een Nederlander uit het publiek geplukt om het om te roepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:27 schreef Mano_ het volgende:
Zei die omroeper nou 'Max Verstappen' ipv 'Mex Versteppen'?
Hongarije moet echt de meatgrinder inquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Beter zulke banen die voor ¤2000 per kaartje wel uitverkocht zijn dan banen die half gevuld zijn
Ze heeft tegenwoordig haar eigen podcast waar ze anderen interviewtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een goeie coureur maakt nog niet een goeie interviewer
Heb je Netflix? Kijk dan eens Uppity: The Willy T. Ribbs Storyquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want mensen kennen hem vanwege zijn kwaliteit om zoveel mogelijk chickenwings in een uur te eten
Er zingt niemand, hou kun je dan meezingen??quote:
Mijn ding is het ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor dat Amerikaanse gedoe
Meer drinkenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook, en dat na een jointjequote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Had dit al zien aankomen in z'n glazen bolquote:Op zondag 8 mei 2022 23:29 schreef Martinello het volgende:
DOCTOR Marko ziet het met een scheef oog aan.
Volgende keer ook maar doen jaquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Goed gezienquote:Op zondag 8 mei 2022 23:29 schreef nils7 het volgende:
Staat er nog steeds Honda op de teamkleding?
HRC heb ik wel gezien maar zag nu duidelijk Honda op de kragen.
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je Netflix? Kijk dan eens Uppity: The Willy T. Ribbs Story
Mag hopen dat ze het bij maximaal twee latenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er weer zo'n poppenkast bij, en Liberty wil het vast niet daar bij laten.
Het probleem is dat ze meer van dit soort onzin willen. En dat laatste maakt jou natuurlijk wel een beetje biasedquote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Ik niet nuchter genoeg om me niet ietwat te ergeren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Zoals Tiger King?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?
Went nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Klap in het gezicht van de toeschouwers.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Jammer dat Will Smith niet even Miami komt zingen
Dat aanbod heeftie vast afgeslagen....quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Vorig jaar was ze heel houterig als interviewer. Maar liever een collega-coureur als interviewer dan één of ander huppelkutje met een mooi snoetje en geen inhoud.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een goeie coureur maakt nog niet een goeie interviewer
Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze meer van dit soort onzin willen. En dat laatste maakt jou natuurlijk wel een beetje biased
Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is die net zo moralistisch als elke andere willekeurige Netflix documentaire?
Had die maar normaal moeten doen, bij eerdere races is die geloof ik wel eens langsgekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
Ultra superlatievenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Die commentatoren zouden maximaal 6 superlatieven per wedstrijd mogen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Illegale Latino's.quote:
Canada vergeten?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Goddank nu één grote reeks aan Europese races, ver weg van dit alles.
Austin is wel leuk.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Canada dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond Austin al een beetje over de top af en toe, maar ik moet dat nu echt voor de volle 100% terugnemenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Austin vind ik nog meevallen, maar Las Vegas zal ook wel veel show zijn, ja.
Sainz en Leclerc hadden nergens last van inderdaad 🤣quote:
Canada heeft er ook niet om gevraagd om aan Amerika vast te zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |