Navelpaadje is voldoende.quote:
Die is wel vaker meequote:
Kwam waarschijnlijk door de temperatuurquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Zware race, je ziet ze niet zo vaak uitgeput
Even een Nederlander uit het publiek geplukt om het om te roepen.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:27 schreef Mano_ het volgende:
Zei die omroeper nou 'Max Verstappen' ipv 'Mex Versteppen'?
Hongarije moet echt de meatgrinder inquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Beter zulke banen die voor ¤2000 per kaartje wel uitverkocht zijn dan banen die half gevuld zijn
Ze heeft tegenwoordig haar eigen podcast waar ze anderen interviewtquote:Op zondag 8 mei 2022 23:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een goeie coureur maakt nog niet een goeie interviewer
Heb je Netflix? Kijk dan eens Uppity: The Willy T. Ribbs Storyquote:Op zondag 8 mei 2022 23:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Want mensen kennen hem vanwege zijn kwaliteit om zoveel mogelijk chickenwings in een uur te eten
Er zingt niemand, hou kun je dan meezingen??quote:
Mijn ding is het ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor dat Amerikaanse gedoe
Meer drinkenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ook, en dat na een jointjequote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
Had dit al zien aankomen in z'n glazen bolquote:Op zondag 8 mei 2022 23:29 schreef Martinello het volgende:
DOCTOR Marko ziet het met een scheef oog aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |