Mol past idd prima bij kleuters.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Olav.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Mijn baby was stil bij babytv en moest huilen bij Reservoir Dogs.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Altijd na de race. Hij verslaat namelijk in Hilversum. Tot het moment dat ze weer op locatie gaan zitten, (als dat überhaupt lukt)quote:
Nee, dat isquote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
aha, baby'squote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja probleem was helemaal niet opgelost.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
Goed puntquote:Op zondag 8 mei 2022 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.
Ja, dat leek er ook op.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
Ik heb (gelukkig) geen Viaplay he.quote:
Valt me zwaar tegen van jequote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb (gelukkig) geen Viaplay he.
Ok, ik had ook NASCAR kunnen opzetten
Natuurlijk niet, Norris had plek genoeg om erlangs te gaan maar rijdt te dicht op Gasly waardoor ie hem raakt.quote:
Norris had idd ook wat meer ruimte kunnen laten, maar uiteindelijk reed Gasly hem er vanaf.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Norris had plek genoeg om erlangs te gaan maar rijdt te dicht op Gasly waardoor ie hem raakt.
Wat, Viaplay of NASCAR? (De races kijk ik uiteraard via F1TV)quote:
Viaplay.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat, Viaplay of NASCAR? (De races kijk ik uiteraard via F1TV)
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay.
NASCAR kijk ik ookMaar dat weet je
Nee. Vanuit de onboard van Gasly is niet te zien dat hij naar buiten stuurt.quote:
Ik lift mee op abbo van mijn vriendquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!
En dan in het kleinste lettertype wat er bestaat ergens vanaf augustus is het wel meer he!
Regie is vaak r**quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
ik vond de race niet zo goed in beeld gebracht vandaag
Als de baan naar rechts loopt, is niet sturen naar buiten gaanquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee. Vanuit de onboard van Gasly is niet te zien dat hij naar buiten stuurt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik lift mee op abbo van mijn vriend![]()
De afstand met de rand van de baan werd niet groter, voor zover ik heb kunnen zien.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de baan naar rechts loopt, is niet sturen naar buiten gaan
Vorig jaar op abbo's (F1TV en Ziggo Racing) van een vriendquote:
Schandalig!quote:Op maandag 9 mei 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vorig jaar op abbo's (F1TV en Ziggo Racing) van een vriend![]()
Goed geregeld toch?
want dan zit de PL erbij, verder wel tevreden over ze al begrijp ik dat racecontrol idee niet zo goed, tenminste zeker vandaag hadden ze niets nuttigs te meldenquote:Op maandag 9 mei 2022 00:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viaplay weiger ik. Veel te duur in vergelijking met F1TV en ik kan niet tegen de manier van verkoop. SLECHTS 9.99!!!!!
En dan in het kleinste lettertype wat er bestaat ergens vanaf augustus is het wel meer he!
Dit. Meerdere inhaalacties gemist door de onboardcamera van een achterligger als Ocon prominent in beeld te houden.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:02 schreef Tarado het volgende:
ik vond de race niet zo goed in beeld gebracht vandaag
gelukkig kijk ik geen viaplay, pure horror, als ik jullie zo hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:58 schreef Middelpunt het volgende:
Pff Aalbers die Ho Pin Tun probeert te verbeteren.
Terwijl Horner al bevestigde dat Ho-Pin gelijk had.
Welnee. Alleen Albersquote:Op maandag 9 mei 2022 00:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig kijk ik geen viaplay, pure horror, als ik jullie zo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |