Mol past idd prima bij kleuters.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Olav.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.
Die stemmen bij Viaplay zijn te schel, te hard of hoog. Niet fijn in ieder geval.
Mijn baby was stil bij babytv en moest huilen bij Reservoir Dogs.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Altijd na de race. Hij verslaat namelijk in Hilversum. Tot het moment dat ze weer op locatie gaan zitten, (als dat überhaupt lukt)quote:
Nee, dat isquote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
aha, baby'squote:Op zondag 8 mei 2022 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja probleem was helemaal niet opgelost.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:51 schreef Tijger_m het volgende:
Max finished 3 keer en wint 3 keer. Da's toch wel apart.
Goed puntquote:Op zondag 8 mei 2022 23:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Verstappen kan alleen maar winnen als ie finisht.
Ja, dat leek er ook op.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
Perez miste dus wel degelijk 30pk tijdens de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |