Ohquote:Op zondag 8 mei 2022 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziggy race café begint nu ook
Even kiezen tussen viaplay en hun dus
Die zit op het strafbankje wel een tijdje denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarschijnlijk was Will Smith er niet bij?
Albers is sowieso een kwalquote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers hoopte echt dat Leclerc zou winnen.
Oh ik dacht bij zijn oom en tante in Bellair.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Die zit op het strafbankje wel een tijdje denk ik.
Bel Airquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij zijn oom en tante in Bellair.
Nee nu voor een keer is het wel te doen, maar niet altijd gelukkig.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, maar voor die paar keer heb ik er geen moeite mee.
Sowieso ben ik het gewend van IndyCar en NASCAR.
Precies wat ik zeiquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee nu voor een keer is het wel te doen, maar niet altijd gelukkig.
En als ik Indycar kijk ben ik er op voorbereid, ik vind dit totaal niet bij F1 passen
Jaquote:
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankledenquote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En als ik Indycar kijk ben ik er op voorbereid, ik vind dit totaal niet bij F1 passen
Noquote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankleden
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Plooij en Olav zitten bij Ziggo, terug naar Viaplay dan maar. Och nee daar zit Kwalbers..
TV maar uit dan
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
Oh Plooij en Olav zitten bij Ziggo, terug naar Viaplay dan maar. Och nee daar zit Kwalbers..
TV maar uit dan
ik dacht dat Olav en Sjek graag naar het circuit wilden?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
TV maar uit dan
Ho Pin Tung = 200/100. Dus inderdaad simpelquote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.
Albers is 0/100, gewoon altijd ellende.
Simpel toch?
Exactquote:Op zondag 8 mei 2022 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies wat ik zei
Bij Amerikaanse sporten is het te doen want je verwacht het.
Bij niet-Amerikaanse sporten is het cringe
Maar, maar, Ho-ping tung dan?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef VacaLoca het volgende:
TV maar uit dan
Beiden altijd arrogant.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav is 50/50. Soms is het echt een geweldige toevoeging, soms praat ie te veel.
Simpel toch?
Het is ook maar net hoe je er naar kijkt ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel bij F1 in de VS. Ze mogen dit soort dingen wel vaker een beetje lokaal aankleden
quote:Op zondag 8 mei 2022 23:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je er naar kijkt ja.
je kan niet tegen verandering?quote:Op zondag 8 mei 2022 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En Monaco wil waarschijnlijk ook niet lekker met deze RB.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Beiden altijd arrogant.
Max zou trouwens al 17 punten voor gestaan hebben zonder DNFs. Je bent gewoon half seizoen bezig om die te compenseren.
Als die kwallen van viaplay aanstaan dan huilt mijn baby, staat Olaf op dan zit ze heerlijk te kijken en te feesten. Viel me al eerder op, kinderen en baby’s vooral zijn vrij duidelijk in hun voorkeuren.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Simpel toch?
Oh jawel hoor, maar dan hoef ik toch niet alles leuk te vinden?quote:
Verandering prima, maar ik heb een enorme pesthekel aan de Amerikaanse cultuur, tenzij ik het zelf op zoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |