Het zwembad.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef nils7 het volgende:
Twijfel volgend jaar hier heen te gaan... Ff kijken waar kans op actie is deze race
Hoe weten ze dat?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar Grand Prix radio luisteren hebben een kleine piemel
Hoi.quote:
Misschien is het wel heel positiefquote:
Als dat je ding isquote:Op zondag 8 mei 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is het wel heel positief
Geld.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: waarom zijn ze nu weer in de VS? Dacht dat ze met italie 2 weken terug het europese seizoen hadden aangebroken. Waarom daar meteen weer wegtrekken?
De duurste race van de kalender op een troosteloze baan. Waaromquote:Op zondag 8 mei 2022 21:27 schreef nils7 het volgende:
Twijfel volgend jaar hier heen te gaan... Ff kijken waar kans op actie is deze race
Nog = niet?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is het ook, maar stoor mij er nog veel aan verder
Lekker zigzag over de wereld CO2 uitstoten.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraagje: waarom zijn ze nu weer in de VS? Dacht dat ze met italie 2 weken terug het europese seizoen hadden aangebroken. Waarom daar meteen weer wegtrekken?
Het geduld van Seb wordt weer op de proef gesteld.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:29 schreef Sked het volgende:
Gaat AM wel starten? Laatste bericht is nog steeds dat ze aan het werk zijn.
Ja, maar niet bedoeld.quote:
Crypto, Rolex. Zeg maar alles voor de gewone man.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de F1 wordt ook al gesponsord door cryptorommel, leuk.
al tijdenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de F1 wordt ook al gesponsord door cryptorommel, leuk.
jij hebt piemels on your mind?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die naar Grand Prix radio luisteren hebben een kleine piemel
22quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gokje op tot welke ronde de Red Bull van Verstappen het houdt?
Ik stop met kijken als Max eruitvliegt. Kan ik vroeg naar bed.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Omdat een andere periode niet gunstig is voor het weer in Miami. Juni (samen met Canada) is te heet en in het najaar is Austin al.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Einde race.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hebben een probleem.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik heb even gemist waarom AM vanuit de pits start?
Moet kunnen vader.quote:
Nooit op gelet, crypto is echt de grootste tering van de huidige samenleving.quote:
Voorlaatste/laatste is het beste voor Drive to survive.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
wie is Guus ?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beetje gemis dat ze Guus niet hebben over gevlogen voor wat tegengas wat betreft de artiesten !
Problemen met de brandstof(pomp)quote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
bevroren benzine, dus proberen ze een straf te ontlopenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Maar zo interessant is dat toch niet, constant de pitwall in beeld?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Nober het volgende:
De regie is ook voor Lewis vrees ik (zal veel in beeld komen).
Daar doet Verstappen sowieso al niet meer aan meequote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voorlaatste/laatste is het beste voor Drive to survive.
Meestal kun je er niks van als je vaak in beeld bentquote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Nober het volgende:
De regie is ook voor Lewis vrees ik (zal veel in beeld komen).
Sinds dat weg is, is het gezeik met haperingen wel weer terug jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja idd. Met Race Control nooit last van gehad
Zou me niks verbazen.....Lewis kreeg/krijgt zoveel uitzonderingen.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Zorro het volgende:
Hoor i kdat nou goed? Benzine mag niet te koud want dan DSQ
Dat gebeurde voor het laatst in Brazilie 2000zoveel bij Hamilton maar die werd niet gediskwalificeerd want dat zou de uitslag van het WK veranderen?
Zeiden ze dat nou echt? (F1TV)
ja, je mag benzine helemaal niet koelenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:31 schreef Zorro het volgende:
Hoor i kdat nou goed? Benzine mag niet te koud want dan DSQ
Dat gebeurde voor het laatst in Brazilie 2000zoveel bij Hamilton maar die werd niet gediskwalificeerd want dat zou de uitslag van het WK veranderen?
Zeiden ze dat nou echt? (F1TV)
brandstof temperatuur problemenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:30 schreef LTVDK het volgende:
Plek 2 heeft ie niet gehaald iigquote:Op zondag 8 mei 2022 21:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als hij Lap2 haalt zou dat al een verbetering zijn
Nou nou nouquote:Op zondag 8 mei 2022 21:35 schreef bianconeri het volgende:
Sainz bah
Zet die auto er gewoon voor.
Anders ramt die Max er maar gewoon af.
Hou eens op met dat softe gedoe.
It's called a motor race, OK?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:35 schreef bianconeri het volgende:
Sainz bah
Zet die auto er gewoon voor.
Anders ramt die Max er maar gewoon af.
Hou eens op met dat softe gedoe.
Jij had wel hele hoge verwachtingen van de aandachtspanne van de gemiddelde Amerikaan.quote:
Vergane gloriequote:
Quotaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
Waarom hebben ze het de hele tijd over de middenmoot rijder ene Hamilton?
Mercedes fans vinden rammen geoorloofd, niks nieuwsquote:
Jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had wel hele hoge verwachtingen van de aandachtspanne van de gemiddelde Amerikaan.
Hij is er voorbij.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:38 schreef Gehrman het volgende:
Lewis gaat de hele race naar de achterkant van Alonso kijken.
Dat lijkt me lastig vanuit zijn positiequote:Op zondag 8 mei 2022 21:38 schreef Gehrman het volgende:
Lewis gaat de hele race naar de achterkant van Alonso kijken.
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben ze nou een aantal jachten langs het circuit gezet
Dat is wel een heel dun muurtje dat het water tegen moet houden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op blauw geverfde grond jaMurrica
Hahaha heerlijk toch.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Doevelaer het volgende:
Kan iemand die toeschouwer helpen, die heeft een tia
USA! USA!quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo creëren ze dus een natte race, Miami is het Paul Ricard van de VSquote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel een heel dun muurtje dat het water tegen moet houden.
Ja huilie. Je bent niet alleen op de baanquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton kan weer tegen de kont van Gasly aan kijken
Ga voor F1 Live dan heb je geen schreeuwende Croftyquote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef Gezicht het volgende:
F1TV commentaar van Crofty en Brundle is wel echt een genot na een paar races met viaplay
hahahaha karma is still a bitch......quote:
Ik vind het echt niks.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schitterende drs overtakesquote:
Hollandse dijkentechnologie.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel een heel dun muurtje dat het water tegen moet houden.
6e ....wowquote:
Die uitspraak word ik ook moe vanquote:
Ugh. Nou hij zal de boete voor z'n neuspiercing ook al wel op de mat hebben.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Groot respect voor hoe hij die beschadigde auto over de streep heeft weten te krijgen"
mdat ie na 7 ronden eindelijk weer op de plek rijdt waar hij gestart is?quote:
Undercutten????quote:Op zondag 8 mei 2022 21:43 schreef trein2000 het volgende:
Verstappen blijft mooi bij. Lekker undercutten straks.
Plus ze hebben elke race wel gemiddeld 3-5 korte gesprekjes met Horner en een paar andere pitwallsquote:Op zondag 8 mei 2022 21:40 schreef Gezicht het volgende:
F1TV commentaar van Crofty en Brundle is wel echt een genot na een paar races met viaplay
Gunstig voor de menesjur.quote:
Het is beter dan dat hij afgelopen weken heeft laten zien, dus ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:44 schreef Zorro het volgende:
O
[..]
mdat ie na 7 ronden eindelijk weer op de plek rijdt waar hij gestart is?
Dat is de lokale held.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:36 schreef daNpy het volgende:
Waarom hebben ze het de hele tijd over de middenmoot rijder ene Hamilton?
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:45 schreef wdn het volgende:
Hoorde ik dat goed? Leclerc nu al problemen met banden volgens RB
hahahahaquote:
Perez misschien.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die twijfelen dat de RB gewoon de snelste auto is?
Heb wel dezequote:Op zondag 8 mei 2022 21:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Hoppa. We moeten zo'n smiley hebben met de MEX vlag.
Ferrari is overduidelijk de snelste?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:46 schreef VEM2012 het volgende:
Zijn er nog steeds mensen die twijfelen dat de RB gewoon de snelste auto is?
Ziedendquote:Op zondag 8 mei 2022 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Kom op zeg Leclerc!
Blokkeer die vieze Max dan gewoon!
Ik zei net, verstappen heeft gewoon meer talent dan leclerc in de race, dit had Hamilton beter gedaan.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Kom op zeg Leclerc!
Blokkeer die vieze Max dan gewoon!
Jawel, net zat Leclerc er bovenop in dat Formule E stuk, nu niet meer.quote:
Wist niet dat Wereldkampioen Max in de Mercedes reed vorig jaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het lijkt de Mercedes van vorig jaar wel.
lewis had hem eruit gebeukt.....quote:Op zondag 8 mei 2022 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei net, verstappen heeft gewoon meer talent dan leclerc in de race, dit had Hamilton beter gedaan.
die flext echt veel teveel......maargoed MB mag datquote:
Voor?quote:
nog steeds......quote:
Vind ze wel beter worden in het verloop van tijd.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:52 schreef inZanity het volgende:
Ik ben iedere race weer zo blij met Viaplay. Het commentaar is echt een verademing tov Ziggo
Minder stijl natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
Leclerc dacht dat de buitenlijn sneller was
Dat ervaar ik met F1tv. Viaplayquote:Op zondag 8 mei 2022 21:52 schreef inZanity het volgende:
Ik ben iedere race weer zo blij met Viaplay. Het commentaar is echt een verademing tov Ziggo
die reclames trek ik nietquote:Op zondag 8 mei 2022 21:52 schreef inZanity het volgende:
Viaplay godenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat ervaar ik met F1tv. ViaplayGegokt en heel hard verloren
eensquote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ze wel beter worden in het verloop van tijd.
Mwah, niet geheel valt uit te sluiten dat beide het geval zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:53 schreef daNpy het volgende:
Leclerc maakt weer eens fouten, maar de red bull is zogenaamd sneller hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |