'Wilt'quote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Alleen Albers vind ik wat minder. Dat ge-heb ipv heeft de hele tijd.
Ik vind hem ook goed. Als race control had ik het gevoel, dat hij ook te graag commentator wilde spelen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef Wertha het volgende: [..] Kalff in alles aangenamer dan Ember. Uiteraard scheelt het ook een flinke brok ervaring, dat weet ik.
Misschien hebben anderen wel zin in een clusterfuckquote:Op zondag 8 mei 2022 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo?
Het wordt zo een gigantische clusterfuck of de tweede helft van Imola. Geen van beiden iets wat een leuke race genoemd kan worden
Werkt hier primaquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Viaplay werkt hier niet.
Heb 'm nu op F1TV.
Zodat meer yankees hun lunch op hebben (de time zones ten westen van florida)quote:
Deel 6 na een kwalificatie is behoorlijk gemiddeldquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Nober het volgende:
Deel 6 al.
En we moeten nog beginnen.
Miami is een belachelijk groot succes!
Ok. Kijk hier via tv zender, dus geen idee.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
En ik krijg m niet aan de praat
Kan ook zijn dat ik net te ver van de wifi zit maa rop 4G wil ie ook niet.
Hah, ja, dan heeft niemand grip meerquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Montov het volgende:
Regen is ideaal voor het issue dat alleen de racelijn grip zou hebben.
Regen is ideaal om een droge racelijn te creëren waar je niet buiten wil komen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef Montov het volgende:
Regen is ideaal voor het issue dat alleen de racelijn grip zou hebben.
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groepquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Regen heeft voor echt niemand een voordeel hier
Regen is ideaal om Max z'n nadeel van weinig rondjes op vrijdag op te heffenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen is ideaal om een droge racelijn te creëren waar je niet buiten wil komen.
Op dit circuit is er niet veel nodig om het onbegaanbaar te maken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groep
(dan bedoel ik een beetje regen, niet zo'n zondvloed dat de race niet door kan gaan)
Zou zomaar kunnen, alles is nep daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef Zorro het volgende:
Waarom zie ik op F1TV alles kurkdroog en in het zonnetje?
Is dat opgenomen?
Voor wat chaos ja, maar voor het verloop van de race gaat dat snel vermoeiend worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groep
(dan bedoel ik een beetje regen, niet zo'n zondvloed dat de race niet door kan gaan)
Morgen als ontbijt danquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Eten besteld, eerst de patat/friet opgegeten en nu geen honger meer.
Dat is toch het doel van etenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ik denk dat beschrijven mij ook nog wel zou lukken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Max een DNF kan beschrijven vandaag.
Fixedquote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat beschrijven mij ook nog wel zou lukken.
Tot nu toe zijn bijna alle topics gekaapt.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou er gewoon eens mee op. Waarom moet je zonodig steeds het topic kapen?
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Dit was hartstikke prima steakhouse friet. Maar het is patat.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.
Ongekookte aardappel lijkt me veel zwaarder op de maag liggen dan friet.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.
Voetbal is toch ook soccer?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Coulthard noemt voetbal Soccer, wanne eikel
Niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Zou wat zijn als de start wordt uitgesteld vanwege de regen, of langdurige rode vlag situaties.
Wanneer haken jullie af? Om 01:00 uur, 02:00 uur?
0:00, ik moet gewoon werken morgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Zou wat zijn als de start wordt uitgesteld vanwege de regen, of langdurige rode vlag situaties.
24:00 uurquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Nee, nooit.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voetbal is toch ook soccer?
Ik heb m'n baas al gezegd dat ik misschien wat later ben morgenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Wacht even, heb je een moment?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
We krijgen even een uitleg over hoe momentsleutels werken
Afhaken is voor boomers.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Alleen frituurvet zonder aardappelen is ook niet te vreten.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ongekookte aardappel lijkt me veel zwaarder op de maag liggen dan friet.
Maar sommigen zijn eigenwijs.
Wel in het VK. En waar komt Coulthard ook weer vandaan?quote:
Niet. Ben vrij morgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Coulthard is een Brit. De uitvinders van Footballquote:Op zondag 8 mei 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voetbal is toch ook soccer?
Haken is voor Bobbi Edenquote:
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinishtquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En inhaken is voor tros-publiek. Muziekfeest op het plein.
Wie is Couldhard?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Couldhard is een Brit. De uitvinders van Football
"Football is coming home"
Dit is een bijzondere opmerkingquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Coulthard is geen Brit, maar een Schot.
Dat is zo ja, maar ik ben echt een enorme liefhebber van slapenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinisht
Eh..quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Bovensloter gespotquote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Te veel mensen aan het woord van onder de rivieren, ik stoor mij daar aan.
Een schot in de roos van Viaplay jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Niet voor Coulthard.quote:
Ha ik ookquote:Op zondag 8 mei 2022 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is zo ja, maar ik ben echt een enorme liefhebber van slapen
Volgens mij zijn daar uitzonderingen op? Telt de tijd tijdens een rode vlag daar bij mee bijv? Of een uitgestelde start?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinisht
Aha, geen idee dus wat het verschil is tussen Engeland, Groot-Brittanie en United Kingdomquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Amber is positief getest op covid.... zie instagram.com/amberbrantsenquote:
Over een paar jaar klopt dit waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Jup, daarom heb ik een wekker een uur eerder dan nodig. Kan ik mezelf voor de gek houden en doen alsof ik uit kan slapenquote:
Vanaf de 21:30 hebben we toch 3 uren om de race te voltooien ongeacht wat?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar uitzonderingen op? Telt de tijd tijdens een rode vlag daar bij mee bijv? Of een uitgestelde start?
Of is dat tegenwoordig allemaal onderdeel geworden?
Van de categorie "Ik ben geen Spanjaard, ik ben Catalaan!"quote:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Coulthard is géén Brit. Een Schot!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Coulthard is een Brit. De uitvinders van Football
"Football is coming home"
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Mario Andretti & Emerson Fittipaldi on the grid, ziet er nog goed uit voor zijn 82 jaar en 76?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |