Voetbal is toch ook soccer?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:19 schreef Doevelaer het volgende:
Coulthard noemt voetbal Soccer, wanne eikel
Niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Zou wat zijn als de start wordt uitgesteld vanwege de regen, of langdurige rode vlag situaties.
Wanneer haken jullie af? Om 01:00 uur, 02:00 uur?
0:00, ik moet gewoon werken morgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Zou wat zijn als de start wordt uitgesteld vanwege de regen, of langdurige rode vlag situaties.
24:00 uurquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Nee, nooit.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voetbal is toch ook soccer?
Ik heb m'n baas al gezegd dat ik misschien wat later ben morgenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Wacht even, heb je een moment?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef R-woud93 het volgende:
We krijgen even een uitleg over hoe momentsleutels werken
Afhaken is voor boomers.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Alleen frituurvet zonder aardappelen is ook niet te vreten.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ongekookte aardappel lijkt me veel zwaarder op de maag liggen dan friet.
Maar sommigen zijn eigenwijs.
Wel in het VK. En waar komt Coulthard ook weer vandaan?quote:
Niet. Ben vrij morgen.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
Coulthard is een Brit. De uitvinders van Footballquote:Op zondag 8 mei 2022 20:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Voetbal is toch ook soccer?
Haken is voor Bobbi Edenquote:
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinishtquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En inhaken is voor tros-publiek. Muziekfeest op het plein.
Wie is Couldhard?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Couldhard is een Brit. De uitvinders van Football
"Football is coming home"
Dit is een bijzondere opmerkingquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Coulthard is geen Brit, maar een Schot.
Dat is zo ja, maar ik ben echt een enorme liefhebber van slapenquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinisht
Eh..quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Bovensloter gespotquote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
Te veel mensen aan het woord van onder de rivieren, ik stoor mij daar aan.
Een schot in de roos van Viaplay jaquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Niet voor Coulthard.quote:
Ha ik ookquote:Op zondag 8 mei 2022 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is zo ja, maar ik ben echt een enorme liefhebber van slapen
Volgens mij zijn daar uitzonderingen op? Telt de tijd tijdens een rode vlag daar bij mee bijv? Of een uitgestelde start?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Een wedstrijd duurt maximaal twee uur. Dus al start de race om 01:00 dan is het zelfs voor bakkers de race op tijd gefinisht
Aha, geen idee dus wat het verschil is tussen Engeland, Groot-Brittanie en United Kingdomquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Amber is positief getest op covid.... zie instagram.com/amberbrantsenquote:
Over een paar jaar klopt dit waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Jup, daarom heb ik een wekker een uur eerder dan nodig. Kan ik mezelf voor de gek houden en doen alsof ik uit kan slapenquote:
Vanaf de 21:30 hebben we toch 3 uren om de race te voltooien ongeacht wat?quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar uitzonderingen op? Telt de tijd tijdens een rode vlag daar bij mee bijv? Of een uitgestelde start?
Of is dat tegenwoordig allemaal onderdeel geworden?
Van de categorie "Ik ben geen Spanjaard, ik ben Catalaan!"quote:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 8 mei 2022 21:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wie is Couldhard?
Coulthard is géén Brit. Een Schot!quote:Op zondag 8 mei 2022 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Coulthard is een Brit. De uitvinders van Football
"Football is coming home"
quote:Op zondag 8 mei 2022 21:02 schreef vaarsuvius het volgende:
Mario Andretti & Emerson Fittipaldi on the grid, ziet er nog goed uit voor zijn 82 jaar en 76?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |