Voor wat chaos ja, maar voor het verloop van de race gaat dat snel vermoeiend worden.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Voor de kijker wel , en wij zijn de grootste groep
(dan bedoel ik een beetje regen, niet zo'n zondvloed dat de race niet door kan gaan)
Morgen als ontbijt danquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Eten besteld, eerst de patat/friet opgegeten en nu geen honger meer.
Dat is toch het doel van etenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Ik denk dat beschrijven mij ook nog wel zou lukken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Max een DNF kan beschrijven vandaag.
Fixedquote:Op zondag 8 mei 2022 20:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat beschrijven mij ook nog wel zou lukken.
Tot nu toe zijn bijna alle topics gekaapt.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hou er gewoon eens mee op. Waarom moet je zonodig steeds het topic kapen?
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:48 schreef Doevelaer het volgende:
Dit was hartstikke prima steakhouse friet. Maar het is patat.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.
Ongekookte aardappel lijkt me veel zwaarder op de maag liggen dan friet.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als je nou alleen die patat had gegeten en die gore friet overgeslagen had je nog honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |