SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist ook niet wat er binnen liep maar waren 3 van die grote honden. Bernard setters ofzo
Zwart wit dikke vacht?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist ook niet wat er binnen liep maar waren 3 van die grote honden. Bernard setters ofzo
Ja, wtf ?! 🤨quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef UitStraling het volgende:
De LaPo God straft onmiddellijk en onverbiddelijk .
Berbersenners inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?
Je gaat ook voor make up your mind?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de primer zit eropZo weinig nodig dat ik beter naar een modelbouwwinkel had kunnen gaan
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?
Ah, honden die kunnen sissenquote:
Nee ik ben met dat kastje aan het stuntelenquote:
Ik zit mobiel en ineens dikke tt stress 🥴quote:
Die is niet helemaal in orde, die wil ikquote:Op zondag 8 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?![]()
https://www.instagram.com/reel/CdFkh_yPA0E/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Schattig hequote:Op zondag 8 mei 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is niet helemaal in orde, die wil ik
Maatje van me heeft nog een gekkere debielere kat, even kijken of ik daar een foto van kan vinden.quote:
Genoeg om in bitterbals warmste plekje een zinderende allesverzengende tsunami teweeg te brengen denk je?quote:Op zondag 8 mei 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb weer lekker aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt in het zonnetje
Heb je je knie gebroken?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook weer geleerd dat m'n knie toch nog steeds breekbaar is.
Holleeequote:In april 2022 heb je voor ¤ -14,47 (177 kwh) aan stroom verbruikt.
Dat is minder dan in deze maand vorig jaar.
Is het bedrag lager dan 0 of betaal je veel minder dan hiervoor? Dat komt door de overheidskorting en de verlaagde belasting.
Kom je met zonder jas buiten spelen?quote:
Hey!quote:Op zondag 8 mei 2022 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je met zonder jas buiten spelen?
quote:Op zondag 8 mei 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg om in bitterbals warmste plekje een zinderende allesverzengende tsunami teweeg te brengen denk je?
Lekker is dat. Krijg ook bijna dagelijks geld toe op stroom.quote:
Overal piepschuim plaatsenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
Na aan het denken hoe ik mijn woonkamer ratproof ga maken zodat ze over een paar weken ofzo gewoon savonds los kunnen lopen.
Na nee moet even fiksen dat ze niet achter twee kasten kunnen.quote:
Moest lachenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 US "zo drie pijlen in een bord prikken kan elke mongool" etc
Beton er achter of tussen gietenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee moet even fiksen dat ze niet achter twee kasten kunnen.
Scheelt wel voerenquote:
Ja enquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Ging net een bloemtje kopen. Zegt die verkoopster “houdoe”
Gezellig in Brabantquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Netflix and chill ? :pquote:Op zondag 8 mei 2022 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Oke, iemand wilde afspreken vandaag dus ik ging er (logisch???) van uit dat we naar buiten gingen. Diegene wil binnen blijven, wat
Ik weet nu oprecht niet wat ik moet doen
Ja kon toch ook daarna of watquote:
Brabant he. Je hoeft er niet te zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Heftigquote:Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Ze zijn beide 23 en hebben al kinderen van 8 jaar
Tienermoeders niet te stoppen!quote:Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon opzetten die rat.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
Na aan het denken hoe ik mijn woonkamer ratproof ga maken zodat ze over een paar weken ofzo gewoon savonds los kunnen lopen.
Is het dan niet heftig meer?quote:Op zondag 8 mei 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat dat in thailand veel voorkomt
Overal pies en keutelsquote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat jullie wel echt van het buitenleven genieten.
Meeuwenflatsenquote:
Ouchquote:Op zondag 8 mei 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
M’n knieschijf wilde even niet helemaal op z’n plek blijven.
nieuwe nodig?quote:Op zondag 8 mei 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft zich vanzelf weer gefixt. Beetje blauw aan één kant nu. Weer geleerd dat ik geen 18 ben.quote:
Beste zak jaquote:Op zondag 8 mei 2022 15:15 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik bij lidl vond, marshmellowsGergi heeft z'n vinger al verbrand
![]()
[ afbeelding ]
Auwquote:Op zondag 8 mei 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je prima oud mee wordenquote:Op zondag 8 mei 2022 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat je wilt horen als je je broek laat zakken etcquote:
'Misschien moet je even naar de dokter.' is het vervolg op die uitspraak.quote:Op zondag 8 mei 2022 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je wilt horen als je je broek laat zakken etc
dat heb ik nog nooit gedaan geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2022 15:15 schreef kwiwi het volgende:
Kijk nou wat ik bij lidl vond, marshmellowsGergi heeft z'n vinger al verbrand
![]()
[ afbeelding ]
ja dacht als sleutelhangerquote:Op zondag 8 mei 2022 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem je er een mee als souveniertje?
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat nu wonderbaarlijk goed. Morgen even naar de fysio.
doet me denken aan die kerel met z'n mega scrotum bij jeugdjournaal zo'n 25+ jaar geledenquote:Op zondag 8 mei 2022 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'Misschien moet je even naar de dokter.' is het vervolg op die uitspraak.
Whutquote:Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Jaquote:
Onderweg naar Bupa?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, trein heeft 25 minuten vertraging
En dan later voor je ouders zorgenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaen het is hier ook normaal om het kind bij de grootouders te laten en dan zelf te gaan werken
Je bent eindelijk bij de NS aangekomenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, trein heeft 25 minuten vertraging
Ik ben wel aangekomen jaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent eindelijk bij de NS aangekomen
Mja weet het niet zo :pquote:Op zondag 8 mei 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan later voor je ouders zorgen
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieelquote:
Oh ja hier betalen ze veel voor de oudersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieel
Mjaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja hier betalen ze veel voor de ouders
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15dequote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieel
Pittigquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15de
Ik ben blij dat we hier aan AOW en pensioen doenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, je ouders hebben toch ook veel geld uitgegeven voor je opvoeding?
Als kind kies je er niet voor om ouders te hebben, als ouders zijnde wel om een kind te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, je ouders hebben toch ook veel geld uitgegeven voor je opvoeding?
Misschien een paar schapen voor alle zekerheid.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zo in het holst van de nacht weer op jacht naar Thaise kindjes
Ja is toch hun keuze geweest?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
In veel landen ben je dat als kind natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is toch hun keuze geweest?![]()
Ik ben geen beleggingsobject
*Stuurt post door naar de ThaiIVD*quote:Op zondag 8 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zo in het holst van de nacht weer op jacht naar Thaise kindjes
In veel landen vegen hun reet nog af met hun vingersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In veel landen ben je dat als kind natuurlijk wel.
Ik betaalde het ook zelf door te werken,maar toen was er nog een basisbeurs.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15de
Heb k hier niet gespotquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een paar schapen voor alle zekerheid.
quote:Op zondag 8 mei 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Stuurt post door naar de ThaiIVD*
ik help mijn ouders altijd no matter what, kan een keer wat minder gaan of ziek wordenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is toch hun keuze geweest?![]()
Ik ben geen beleggingsobject
En het verschil is?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een klacht. Jumbo heeft wel scheerschuim voor heren maar niet voor dames.
Niks,de mijne is dikwijls op.quote:
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.quote:
Onterechte klacht. Slotje.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.![]()
Waarom zou je willen dat het maandag is. Dat gevoel heb ik echt ongeveer nooit.quote:
Alleen de kleur van de verpakking is anders.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.![]()
Oh nou ja bij gebrek aan beter heb ik die ook maar meegenomen. Maar toch vind ik het stom, puh.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ja bij gebrek aan beter heb ik die ook maar meegenomen. Maar toch vind ik het stom, puh.
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen de kleur van de verpakking is anders.
Dat hing er wel vanaf,soms kon een zondag best klote zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat het maandag is. Dat gevoel heb ik echt ongeveer nooit.
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een klacht. Jumbo heeft wel scheerschuim voor heren maar niet voor dames.
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?
Pinktax,mooi woord.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?
Ohja ik heb ook wel eens een klote zondag gehad maar dan heb ik nog minder zin in de maandag.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hing er wel vanaf,soms kon een zondag best klote zijn.
En haar gladde oksels.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.
Altijd de herentampons nemen.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.
Nee joh. Kan je gewoon gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Oooohquote:
Maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.
Laat je niet opruien.quote:
Kalfje,een koe is vrij zwaar.quote:
ik zat op het mbo dus kreeg je vanaf je 18de studiefinanciering dus kreeg nog niksquote:Op zondag 8 mei 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik betaalde het ook zelf door te werken,maar toen was er nog een basisbeurs.
Creepy als mensen zo dichtbij naar mijn oksels lopen te staren.quote:
Nou.quote:
Dat gebeurt regelmatig?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Creepy als mensen zo dichtbij naar mijn oksels lopen te staren.
Ik had het niet echt nodig maar kreeg het wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
ik zat op het mbo dus kreeg je vanaf je 18de studiefinanciering dus kreeg nog niks
trek je wat leuks aan?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Morgen 23 graden en zon. Oke dat maakt de maandag wel weer een beetje leuk.
Wat is leuk? Doe niks bijzonders aan ofzo want moet toch schoonmaken.quote:
Iets zonder mouwen natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is leuk? Doe niks bijzonders aan ofzo want moet toch schoonmaken.
wat doet dat groen daarop?quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
lekker verder acclimatiseren
Halve koe man.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ronald?quote:
Z’n zwaar leveeeeeuuumquote:Op zondag 8 mei 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Morgen 23 graden en zon. Oke dat maakt de maandag wel weer een beetje leuk.
die koe is bedorven, ziet er groen uitquote:Op zondag 8 mei 2022 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxtquote:Op zondag 8 mei 2022 17:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier geen balkon oid. Niet heel erg. Op mijn vorige appartement had ik wel een balkon, maar echt vaak zat ik daar niet...
Er is hier wel een buiten overigens. Maar daar heb ik tot nu toe nog niet echt gezeten. Maar dat is ook weer gemeenschappelijk...quote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxt
Wij hadden in de vorige woning een heel groot balkon,dat leek me eerst geweldig.Maar 0 privacy,toen was de lol er snel af.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal er ook niet heel vaak zitten maar heel soms is dat wel fijn, al zit ik nu niet heel relaxt
ik zit 5 hoog en kijk uit op laagbouw en eengezinswoningenquote:Op zondag 8 mei 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden in de vorige woning een heel groot balkon,dat leek me eerst geweldig.Maar 0 privacy,toen was de lol er snel af.
En naar de mooie zonsondergang.quote:Op zondag 8 mei 2022 17:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit 5 hoog en kijk uit op laagbouw en eengezinswoningen
Ik sluit af, beetje fok moequote:Op zondag 8 mei 2022 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Plakjes boerenmetworst, toastjes met een Spaans borrelkaasje, lekker fris drankje erbij. Prima leven zo
Ik wens je een fijne avond.quote:
Moge het u wel bekomen.quote:
ben onderwegquote:Op zondag 8 mei 2022 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn eitjes staan op, daarna kan ik bezig gaan met asperges en krieltjes
Nee. Als je ziet hoeveel mazzel Ajax dit seizoen heeft, dat is gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat de eredivisie nog spannend worden??![]()
![]()
Denk het eigenlijk niet...
blij dat ik morgen weer tot rust kan komen op het werkquote:
Lekker is dat het.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blij dat ik morgen weer tot rust kan komen op het werk
je meent hetquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Scheelt geld, beetje bbq'en in de tuin in plaats van ergens gaan eten als we buiten wilden eten
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Werkelijk waar belachelijk die pingel.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Uit eten kost daar ook minstens 1000 CHFquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Scheelt geld, beetje bbq'en in de tuin in plaats van ergens gaan eten als we buiten wilden eten
en jij maar hopen op vallende schapenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
En dan een grote muil hebben "Afghanistan zet de klok terug naar 1996!"quote:Achter het verbod zit een nieuwe wet die in Florida werd aangenomen door de uiterst rechtse gouverneur Ron DeSantis. Onder de pakkende naam Stop Woke Act, is het ondermeer verboden onderwerpen in de klas te behandelen die bij leerlingen 'een gevoel van ongemak, schuld of verdriet' kunnen veroorzaken.
De radio zei er niks over, want ze konden niet op hun tv schermen kijken...quote:Op zondag 8 mei 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk waar belachelijk die pingel.
Man man man
"Amateurs, wij gaan naar 1939!"quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)strijd-ook-op-school
[..]
En dan een grote muil hebben "Afghanistan zet de klok terug naar 1996!"![]()
Man man man
We gingen meestal even naar duitsland, aan de bodensee eten.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit eten kost daar ook minstens 1000 CHF
Scheelt de helftquote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gingen meestal even naar duitsland, aan de bodensee eten.
Zijn vast users die je uit kunnen leggen dat het goede stappen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man
Ligt eraan in welke mate maar misschien is het nog zo slecht niet om een beetje te kappen met die woke act.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vast users die je uit kunnen leggen dat het goede stappen zijn.
Wtf is dat voor websitequote:Op zondag 8 mei 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
In Canada en Amerika komen in de liberale Staten dus draqqueens in de klas (onderbouw) om de voordelen van anale seks te bespreken.
Dat hoeft van mij dan weer niet.
Ben opzich tegen verboden.
https://www.john15.rocks/(...)gbtq-in-schools/?amp
Das gewoon een les op de basisschool daar.quote:
Kun je Engels?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gewoon een les op de basisschool daar.
Drag Queen Story Hour.
Kijk bv hier in Seatle.
Daar werd een teenage pride night met dragconquest verstoord door boze boeren ofzo
https://www.seattletimes.(...)rt-despite-protests/
Dat hele woke gebeuren behoort dan ook toe aan onaantrekkelijke gefrustreerde linkse vrouwen, dit is hun wraak voor het uitblijven van complimentjes door echte mannen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het hoeft van mij allemaal niet zo gewoon.
Kwiwi is het met me eens![]()
Al dat overdreven gedoe. Als mensen nou gewoon een beetje normaal doen en kinderen wat nuttigs bijbrengenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het hoeft van mij allemaal niet zo gewoon.
Kwiwi is het met me eens![]()
Dat is een wens die nooit zal uitkomenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe. Als mensen nou gewoon een beetje normaal doen en kinderen wat nuttigs bijbrengen
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-hem-uit-de-auto-zet
Beter beboeten ze die kutvriendin
Moest gnorken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Center Parcs Kempervenne
Je had geen kloon hoeven gebruiken @:Citizen.Erased
Ben daar ook wel eens een keer geweest, nog steeds verbaasd dat we geen rekening achteraf hebben gekregen (een roedel adolescenten en veel drankquote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwd
Kwiwi gespot op de luchthaven.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Wtfquote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.
Liever wat minder herkenbaar posten af en toe.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het zit er niet ver naast qua beschrijving.
Back to the roots. C.E. from the block.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?
Vluggertje gemaakt in die naar natte champignons ruikende kleedkamertjes van het zwembad?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Back to the roots. C.E. from the block.
Godverdomme wat een helquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling voerde gisteren ook over het terrein van zo’n treurniskamp. Overal Nederlandse nummerborden, gillende kinderen en zo’n traktortreintje dat over het terrein denderde met grijze koppies aan boord
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hierquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Welke rare dingen eten jullie?
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
wacht watquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
jij eet kindjesquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hier
waaromquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Lang niet meer opquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Is het raarder dan m'n broodballetjes?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
pizza met babypoep is ook vrij.. apartquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doen
We plagen omdat we je zo graag mogenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doen
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissendquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.
Ja, gewoon pindasaus ipv tomatensaus als onderste laag gebruikenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die dan warm? In cyprus had je altijd een koude pizza met nutella als dessert optie.
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We plagen omdat we je zo graag mogen
die kan je hier bij de appie ook in het vriesvak halenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bordquote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissend
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizzaquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je hier bij de appie ook in het vriesvak halen
Ah ok, mja kan ik me nog wel wat bij voorstellen. Eigenlijk gewoon warm brood met pindakaasquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, gewoon pindasaus ipv tomatensaus als onderste laag gebruiken
monchoutaart met kersen uit pot er op.. en dan de kersen aan 1 kant zo dat ik een halve taart zonder kersen kan etenquote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bord
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik nog niet tegengekomen, volgende keer eens op letten. In mijn hoofd is het gewoon zo'n pot ingemaakte kersen in een bord
Kersensoep? Is dat dan gewoon met likeur aangelengde kersenjam?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije eten ze koude kersensoep. Best verfrissend
nee, deze ligt in het koelvakquote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
Dat heb ik ook wel eens gehad, was niet verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik had in Parijs watermeloensoep.. dat was best lekker.
Neequote:Op zondag 8 mei 2022 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kersensoep? Is dat dan gewoon met likeur aangelengde kersenjam?
Die moet wel in de oven, dat gaat toch echt 1 grote teringzooi wordenquote:
oh geen idee.. ik haal 't niet iigquote:Op zondag 8 mei 2022 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet wel in de oven, dat gaat toch echt 1 grote teringzooi worden
7,50quote:Op zondag 8 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ding? https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
pak dan gewoon een rol bladerdeegquote:Op zondag 8 mei 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
7,50Pizzabodem en pak hagelslag doet de truc ook
Ik ook niet, veel te duur om het een keertje te proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |