Liever wat minder herkenbaar posten af en toe.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Center Parcs Kempervenne
Je had geen kloon hoeven gebruiken @:Citizen.Erased
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar het zit er niet ver naast qua beschrijving.
Back to the roots. C.E. from the block.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt daar gewoon lekker in je trainingspakkie en tray'tje schultenbrau gezeten toch?
Vluggertje gemaakt in die naar natte champignons ruikende kleedkamertjes van het zwembad?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Back to the roots. C.E. from the block.
Godverdomme wat een helquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn wandeling voerde gisteren ook over het terrein van zo’n treurniskamp. Overal Nederlandse nummerborden, gillende kinderen en zo’n traktortreintje dat over het terrein denderde met grijze koppies aan boord
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hierquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Welke rare dingen eten jullie?
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
wacht watquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb net balletjes van wit brood gemaakt, en eet die dan met een slok koude melk erbij
jij eet kindjesquote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga niks zeggen want dat krijg ik dan weer jarenlang te horen hier
waaromquote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Lang niet meer opquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
Is het raarder dan m'n broodballetjes?quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
pizza met babypoep is ook vrij.. apartquote:Op zondag 8 mei 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar pizza met pindasaus gaan ze hier ook al allemaal raar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |