Nee. Als je ziet hoeveel mazzel Ajax dit seizoen heeft, dat is gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat de eredivisie nog spannend worden??![]()
![]()
Denk het eigenlijk niet...
blij dat ik morgen weer tot rust kan komen op het werkquote:
Lekker is dat het.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blij dat ik morgen weer tot rust kan komen op het werk
je meent hetquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Scheelt geld, beetje bbq'en in de tuin in plaats van ergens gaan eten als we buiten wilden eten
quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Werkelijk waar belachelijk die pingel.quote:Op zondag 8 mei 2022 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Uit eten kost daar ook minstens 1000 CHFquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Scheelt geld, beetje bbq'en in de tuin in plaats van ergens gaan eten als we buiten wilden eten
en jij maar hopen op vallende schapenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
En dan een grote muil hebben "Afghanistan zet de klok terug naar 1996!"quote:Achter het verbod zit een nieuwe wet die in Florida werd aangenomen door de uiterst rechtse gouverneur Ron DeSantis. Onder de pakkende naam Stop Woke Act, is het ondermeer verboden onderwerpen in de klas te behandelen die bij leerlingen 'een gevoel van ongemak, schuld of verdriet' kunnen veroorzaken.
De radio zei er niks over, want ze konden niet op hun tv schermen kijken...quote:Op zondag 8 mei 2022 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Werkelijk waar belachelijk die pingel.
Man man man
"Amateurs, wij gaan naar 1939!"quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)strijd-ook-op-school
[..]
En dan een grote muil hebben "Afghanistan zet de klok terug naar 1996!"![]()
Man man man
We gingen meestal even naar duitsland, aan de bodensee eten.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit eten kost daar ook minstens 1000 CHF
Scheelt de helftquote:Op zondag 8 mei 2022 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We gingen meestal even naar duitsland, aan de bodensee eten.
Zijn vast users die je uit kunnen leggen dat het goede stappen zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man
Ligt eraan in welke mate maar misschien is het nog zo slecht niet om een beetje te kappen met die woke act.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man
quote:Op zondag 8 mei 2022 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vast users die je uit kunnen leggen dat het goede stappen zijn.
Wtf is dat voor websitequote:Op zondag 8 mei 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
In Canada en Amerika komen in de liberale Staten dus draqqueens in de klas (onderbouw) om de voordelen van anale seks te bespreken.
Dat hoeft van mij dan weer niet.
Ben opzich tegen verboden.
https://www.john15.rocks/(...)gbtq-in-schools/?amp
Das gewoon een les op de basisschool daar.quote:
Kun je Engels?quote:Op zondag 8 mei 2022 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das gewoon een les op de basisschool daar.
Drag Queen Story Hour.
Kijk bv hier in Seatle.
Daar werd een teenage pride night met dragconquest verstoord door boze boeren ofzo
https://www.seattletimes.(...)rt-despite-protests/
Dat hele woke gebeuren behoort dan ook toe aan onaantrekkelijke gefrustreerde linkse vrouwen, dit is hun wraak voor het uitblijven van complimentjes door echte mannen.quote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het hoeft van mij allemaal niet zo gewoon.
Kwiwi is het met me eens![]()
Al dat overdreven gedoe. Als mensen nou gewoon een beetje normaal doen en kinderen wat nuttigs bijbrengenquote:Op zondag 8 mei 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Het hoeft van mij allemaal niet zo gewoon.
Kwiwi is het met me eens![]()
Dat is een wens die nooit zal uitkomenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al dat overdreven gedoe. Als mensen nou gewoon een beetje normaal doen en kinderen wat nuttigs bijbrengen
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwdquote:Op zondag 8 mei 2022 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-hem-uit-de-auto-zet
Beter beboeten ze die kutvriendin
Moest gnorken.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Center Parcs Kempervenne
Je had geen kloon hoeven gebruiken @:Citizen.Erased
Ben daar ook wel eens een keer geweest, nog steeds verbaasd dat we geen rekening achteraf hebben gekregen (een roedel adolescenten en veel drankquote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We weten niet wat eraan vooraf gegaan is... helaas, was wel benieuwd
Kwiwi gespot op de luchthaven.quote:Op zondag 8 mei 2022 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Wtfquote:Op zondag 8 mei 2022 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een maat van me had een vriendin (die was knettergek en tegenwoordig wappie) die kregen ruzie onderweg naar vakantie en toen is ze uit de auto gesprongen…met ong 60km/u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |