SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist ook niet wat er binnen liep maar waren 3 van die grote honden. Bernard setters ofzo
Zwart wit dikke vacht?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist ook niet wat er binnen liep maar waren 3 van die grote honden. Bernard setters ofzo
Ja, wtf ?! 🤨quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef UitStraling het volgende:
De LaPo God straft onmiddellijk en onverbiddelijk .
Berbersenners inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?
Je gaat ook voor make up your mind?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de primer zit eropZo weinig nodig dat ik beter naar een modelbouwwinkel had kunnen gaan
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruising tussen een bernersennen en een setter ?
Ah, honden die kunnen sissenquote:
Nee ik ben met dat kastje aan het stuntelenquote:
Ik zit mobiel en ineens dikke tt stress 🥴quote:
Die is niet helemaal in orde, die wil ikquote:Op zondag 8 mei 2022 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?![]()
https://www.instagram.com/reel/CdFkh_yPA0E/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Schattig hequote:Op zondag 8 mei 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is niet helemaal in orde, die wil ik
Maatje van me heeft nog een gekkere debielere kat, even kijken of ik daar een foto van kan vinden.quote:
Genoeg om in bitterbals warmste plekje een zinderende allesverzengende tsunami teweeg te brengen denk je?quote:Op zondag 8 mei 2022 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb weer lekker aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt in het zonnetje
Heb je je knie gebroken?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook weer geleerd dat m'n knie toch nog steeds breekbaar is.
Holleeequote:In april 2022 heb je voor ¤ -14,47 (177 kwh) aan stroom verbruikt.
Dat is minder dan in deze maand vorig jaar.
Is het bedrag lager dan 0 of betaal je veel minder dan hiervoor? Dat komt door de overheidskorting en de verlaagde belasting.
Kom je met zonder jas buiten spelen?quote:
Hey!quote:Op zondag 8 mei 2022 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom je met zonder jas buiten spelen?
quote:Op zondag 8 mei 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg om in bitterbals warmste plekje een zinderende allesverzengende tsunami teweeg te brengen denk je?
Lekker is dat. Krijg ook bijna dagelijks geld toe op stroom.quote:
Overal piepschuim plaatsenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
Na aan het denken hoe ik mijn woonkamer ratproof ga maken zodat ze over een paar weken ofzo gewoon savonds los kunnen lopen.
Na nee moet even fiksen dat ze niet achter twee kasten kunnen.quote:
Moest lachenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
INB4 US "zo drie pijlen in een bord prikken kan elke mongool" etc
Beton er achter of tussen gietenquote:Op zondag 8 mei 2022 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee moet even fiksen dat ze niet achter twee kasten kunnen.
Scheelt wel voerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |