Ja enquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Ging net een bloemtje kopen. Zegt die verkoopster “houdoe”
Gezellig in Brabantquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Netflix and chill ? :pquote:Op zondag 8 mei 2022 15:00 schreef Crack_ het volgende:
Oke, iemand wilde afspreken vandaag dus ik ging er (logisch???) van uit dat we naar buiten gingen. Diegene wil binnen blijven, wat
Ik weet nu oprecht niet wat ik moet doen
Ja kon toch ook daarna of watquote:
Brabant he. Je hoeft er niet te zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 14:59 schreef datismijnmening het volgende:
Heftigquote:Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Ze zijn beide 23 en hebben al kinderen van 8 jaar
Tienermoeders niet te stoppen!quote:Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef bitterbal het volgende:
Oke. Ze zijn beide 23 en hebben al kinderen van 8 jaar
Gewoon opzetten die rat.quote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
Na aan het denken hoe ik mijn woonkamer ratproof ga maken zodat ze over een paar weken ofzo gewoon savonds los kunnen lopen.
Is het dan niet heftig meer?quote:Op zondag 8 mei 2022 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat dat in thailand veel voorkomt
Overal pies en keutelsquote:Op zondag 8 mei 2022 14:41 schreef Ama het volgende:
Na aan het denken hoe ik mijn woonkamer ratproof ga maken zodat ze over een paar weken ofzo gewoon savonds los kunnen lopen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde net typen dat jullie wel echt van het buitenleven genieten.
Meeuwenflatsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |