Mja weet het niet zo :pquote:Op zondag 8 mei 2022 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan later voor je ouders zorgen
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieelquote:
Oh ja hier betalen ze veel voor de oudersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieel
Mjaquote:Op zondag 8 mei 2022 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh ja hier betalen ze veel voor de ouders
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15dequote:Op zondag 8 mei 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van mij moest eerst de studie van zijn jongere zusje betalen en steunt nu zijn pa financieel
Pittigquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15de
Ik ben blij dat we hier aan AOW en pensioen doenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, je ouders hebben toch ook veel geld uitgegeven voor je opvoeding?
Als kind kies je er niet voor om ouders te hebben, als ouders zijnde wel om een kind te krijgenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, je ouders hebben toch ook veel geld uitgegeven voor je opvoeding?
Misschien een paar schapen voor alle zekerheid.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zo in het holst van de nacht weer op jacht naar Thaise kindjes
Ja is toch hun keuze geweest?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
In veel landen ben je dat als kind natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is toch hun keuze geweest?![]()
Ik ben geen beleggingsobject
*Stuurt post door naar de ThaiIVD*quote:Op zondag 8 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zo in het holst van de nacht weer op jacht naar Thaise kindjes
In veel landen vegen hun reet nog af met hun vingersquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In veel landen ben je dat als kind natuurlijk wel.
Ik betaalde het ook zelf door te werken,maar toen was er nog een basisbeurs.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:38 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb op m'n 17de de hele zomer gewerkt om mijn schoolgeld te kunnen betalen. Zou ik mijn kinderen nooit aan doen. Maar runde ook het halve huishouden vanaf mijn 15de
Heb k hier niet gespotquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een paar schapen voor alle zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |