quote:Op zondag 8 mei 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*Stuurt post door naar de ThaiIVD*
ik help mijn ouders altijd no matter what, kan een keer wat minder gaan of ziek wordenquote:Op zondag 8 mei 2022 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is toch hun keuze geweest?![]()
Ik ben geen beleggingsobject
En het verschil is?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een klacht. Jumbo heeft wel scheerschuim voor heren maar niet voor dames.
Niks,de mijne is dikwijls op.quote:
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.quote:
Onterechte klacht. Slotje.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.![]()
Waarom zou je willen dat het maandag is. Dat gevoel heb ik echt ongeveer nooit.quote:
Alleen de kleur van de verpakking is anders.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet maar denk dat die mannen sterker ruikt misschien? En verpakking ziet er zo mannelijk uit.![]()
Oh nou ja bij gebrek aan beter heb ik die ook maar meegenomen. Maar toch vind ik het stom, puh.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nou ja bij gebrek aan beter heb ik die ook maar meegenomen. Maar toch vind ik het stom, puh.
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen de kleur van de verpakking is anders.
Dat hing er wel vanaf,soms kon een zondag best klote zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou je willen dat het maandag is. Dat gevoel heb ik echt ongeveer nooit.
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb een klacht. Jumbo heeft wel scheerschuim voor heren maar niet voor dames.
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?
Pinktax,mooi woord.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die voor heren is toch goedkoper daar zit geen pinktax op.
Misschien krijg je complimentjes voor je lekkere aftershave.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ruikt het daarna niet alsof ik mannen parfum onder mijn oksels heb gespoten ofzo?
Ohja ik heb ook wel eens een klote zondag gehad maar dan heb ik nog minder zin in de maandag.quote:Op zondag 8 mei 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hing er wel vanaf,soms kon een zondag best klote zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |