Dat zie ik in de loop van de avond welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu h
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Ik zie wel, straks ga ik in ieder geval niet meer zo aandachtig blijven kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu h
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Florida man headlinesquote:
Dit weekend is de F1 in Miami Floridaquote:
F1 gaat voorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beste blokje gemist, heb je weer mooi voor elkaar!
Ook helemaal kut vooralsnog!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit weekend is de F1 in Miami Florida
SerhatGodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nog steeds niet de hoogst scorende Sammarinese inzending trouwens
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
Serhatgodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Je zit er maar 13 jaar naastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ze komt over als iemand van 55 die nog hip wil meedoen.
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
En dan samen met haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Vind het een gemiste kans dat hij niet meedoet aan American songcontest
Samequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
Wil puntentelling wel weer zien eigenlijk, toch altijd leukMaar al die andere dingen niet per se.
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.
NIET ROCK THE ROOF!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same
Wie weet wil Sableheart de rest skippen?
Of Rusland, Frankrijk, Noorwegen, Servi...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar vroeg me af wat dat Rood-wit-blauw betekend. Maar dat is natuurlijk Nederland
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
Serhat-godquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Had erger gekundquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.
Liep in z`n onderbroek in NY.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof het voor de rest van de show wel, dus ik ben er vandoor
Jeetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.
Foto's van de eerste repetitie:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
De rij kijkers in w2g is groter dan 2 personenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same
Wie weet wil Sableheart de rest skippen?
Hij was ook aan het springen met een fles wijn in z'n handquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
James Newman springt hier wel tussenuit hoor,
Trusten Fred!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof het voor de rest van de show wel, dus ik ben er vandoor
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Frankrijk![]()
Zwitserland, Griekenland, Zweden![]()
Oekrane, Albani, Nederland![]()
De rest![]()
![]()
150 mensen houden het nog vol daar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Zijn er nog kijkers over op Twitter eigenlijk?
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2021 vind ik persoonlijk wel echt een van de betere jaren ook qua line-up. Geen 2015, maar komt aardig in de buurt
quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
Ik weet heel weinig van dit jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
OH BOOOOHHHquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
Oh, dat is er dan een om niet te missen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
quote:
OEEHH nog meer boohhhquote:
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH BOOOOHHH![]()
![]()
![]()
Hoop ergens dat ze ook iets gaan doen met wat het voor de coronaperiode heeft betekent
Maar dat zat ook al in de 2020 Europe Shine a Light editie, dus het zal wel niet
Hoe dan ook mooi
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
Deze interval vind ik ook wel mooi hoor![]()
![]()
Vooral het begin inderdaad, en dat stukje nu bij de brug
Heel leuk ook inderdaad!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leuker
quote:
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Italiquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?
Gieren!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Laten we het over belangrijke dingen hebben: Wat zeiden de BN'ers over Subwoolfer?
Dat is gewoon zingen, alsdus Carlo Boszhard - een ervaren zangerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Hoi Geerquote:
Ik vooral dat ik het een stom nummer vond en dat ze aan het eind heel veel tandvlees liet zien. Niet bepaald de meest nuttige informatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.
(Heb dat nummer niet meer echt in mijn geheugen)
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Itali
Nee oprecht! Ze moesten lachen, maar ze vonden het oprecht geweldig zover ik me herinner.quote:
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de puntentelling niet kijken, dat wordt me te laat.
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
laatste: UK.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
Misschien kunnen we Carola van Zweden skippen, dat scheelt zo een half uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brivini bij die beelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.
Van het hele cancelen van 2020 vind ik het nog altijd het ergst dat ik dat nummer niet live kon meemaken.![]()
En dan die beelden later van al die mensen die dat nummer zongen in die stad die op slot zat en dat lied tussen de flats galmde.
Dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.
Dat is wel heel erg onwaarschijnlijk, laten we het wel geloofwaardig houden met onze voorspellingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.
Pff yeah right, alsof dat ooit gebeurtquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
Ga er ook vandoor. Was me een genoegen weer![]()
Ja, zeker.quote:
Ja Fai Rumore live wat was dat prachtig geweestquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.
Van het hele cancelen van 2020 vind ik het nog altijd het ergst dat ik dat nummer niet live kon meemaken.![]()
En dan die beelden later van al die mensen die dat nummer zongen in die stad die op slot zat en dat lied tussen de flats galmde.
Ik ken haar alleen maar zo, dus ze is eigenlijk behoorlijk zichzelf.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:33 schreef NailQueen het volgende:
Onpopulair opinion: Ik vind Nikkie hier erg gemaakt overkomen
Ik let nu eerder op Rotterdam, Turijn komt volgende weekquote:
Ja, dat vond ik ook niet echt iets.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Oke weer even mute, dat taxigedoe gaat me te ver nu.
Ik denk ook eigenlijk dat heel Europa toen in de keuken/op de wc wasquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook niet echt iets.
Nou goeie, ik lig ook al plat op mijn rug in mijn bed onder de dekens, dus kans dat ik in slaap ga vallenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja, heb net nog veel cola zitten drinken.
Viel ik maar zo makkelijk in slaapquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou goeie, ik lig ook al plat op mijn rug in mijn bed onder de dekens, dus kans dat ik in slaap ga vallen![]()
Da zit jij safer met je cola
Er had misschien meer ingezeten als ze hun hele oorspronkelijke plan hadden kunnen doenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook niet echt iets.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik deel het nog een keer. Het nummer van Denemarken had prima in de finale tusse gepast:
Wat miste er dan nog in dit onderdeel?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Er had misschien meer ingezeten als ze hun hele oorspronkelijke plan hadden kunnen doen
quote:
Heldenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik deel het nog een keer. Het nummer van Denemarken had prima in de finale tusse gepast:
Die komt nog in Rock the Roof toch!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Gewoon Helena Paparizou overslaan. Ik pak de fakkels!
In de aankondiging. Wel Mans, geen Helena.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die komt nog in Rock the Roof toch!
Jij neemt de "You're my fire" wel heel letterlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
Gewoon Helena Paparizou overslaan. Ik pak de fakkels!
Aaah, zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In de aankondiging. Wel Mans, geen Helena.
Geen idee, maar de taxiritjes waren gepland voor 2020. Misschien had het in dat programma veel beter gepastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat miste er dan nog in dit onderdeel?
Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland (quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Van die landen als Albani en Belgi, dat je aan het eind van de rit denkt "oh ja die waren er ook nog"
Mijn knietje overleeft het wel hoorquote:
Trusten voor straks!quote:
We hebben het wel over Italie he? Dus dat wel om 2.45 uur beginnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
OVER PRECIES EEN WEEK BEGINT DE PUNTENTELLING TROUWENS BIJNA
Nou ja, hoop je.
Je weet het nooit met die Italianenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Als Amadeus voorbij wipt, kun je een pot koffie klaar zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergetenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland ().
Over een week zijn we nu net met de 37ste interval bezig en komt daarna het eerste optreden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Of Ierland met haar stagingedoe!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergeten
Nee, dat is over een uur (Op Italiaanse wijze)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Nee joh, tijd voor de vierde interval en daarna de laatste drie inzendingen! Waarbij Chanel ineens verkleed is als schoppen acht!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Mans mag elk jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Het is nu ook 4 jaar geleden dat we geen Mans Zelmerlow zagen in een editie.
Dat was wel echt oprecht once-in-a-lifetime om van de zijlijn mee te maken hoorquote:
Story of my life vond ik leuker, lekker Avril Lavignequote:
En je krijgt Getty erbijquote:
Ik ben een beetje Mans-moequote:
EENS!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:50 schreef NailQueen het volgende:
Ding a Dong vind ik echt een draak van een nummer
Same, staat nog boven Duncan bij mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Lenny is m'n favoriete Nederland-winnares
quote:Op zaterdag 13 november 2021 23:46 schreef sportfreak het volgende:
Lordi zorgt voor de grootste hoeveelheid vuur boven Rotterdam sinds 14 mei 1940
Nou hier heb je hemquote:
Ook die van mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Lenny is m'n favoriete Nederland-winnares
Ik vind Duncan overigens nu wel irritantquote:
Veel succes met wat je gaat kijken, en trusten voor straks!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik ga iets anders kijken.
Ik lees hier morgen wel wie er gewonnen heeft.
Stars is prachtigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Oooh Stars komt zometeen
Ook die vind ik mooier dan Arcade
Het enige jammer is dat Getty het vertikt om uit de spotlights te verdwijnenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EENS!
Ben blij dat Nederland ergens anders mee gewonnen heeft, dat we dat lied wat minder horenDat het niet meer de laatste Nederlandse winnaar is
Bof jij even!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Helena is er dit jaar bij het grote songfestivalfeest!![]()
![]()
![]()
Zitplaatsen op de 1 ring. Precies voor het podiumquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bof jij even!![]()
Wat voor tickets heb jij?
Zou wat zijn als je daar niet blij mee wasquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Duncan overigens nu wel irritant
Maar nog steeds blij en alles met zijn inzending en winst natuurlijk
Eensquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Guanabana het volgende:
Die staging hier had in Isral eigenlijk ook gemoeten met water boven hem.
Op tijd ipv een halfuur te laat in de spotlights zou al wat schelenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het enige jammer is dat Getty het vertikt om uit de spotlights te verdwijnen
Waarom is Duncan nu irritant?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind Duncan overigens nu wel irritant
Maar nog steeds blij en alles met zijn inzending en winst natuurlijk
Ooeehh dan zit je goedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zitplaatsen op de 1 ring. Precies voor het podium
Zijn stijltje, zijn manier van (Engels) praten, ik weet niet, het irriteert me. Het komt op mij heel erg over alsof hij zoekende is naar zijn identiteit en heel onzeker is.quote:
Wat prachtigquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik was afgelopen maandag bij Ahoy Rotterdam voor Vrienden van Amstel en alle banners van het Songfestival van toen hangen er gewoon nog steedsMet al die songteksten van oud-winnaars.
Ik heb Stars op mijn Spotify lijst staan voor zangles. Is nog niet aan bod gekomen, maar lijkt me wel keimoelijk jaquote:Op zondag 8 mei 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
Echt goed gezongen, geen makkelijk nummer.
Hij kan heel goed doseren met de hoogte ingaan. Dat kan ook snel gaan irriteren.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
Echt goed gezongen, geen makkelijk nummer.
En 'ik ben heel druk aan het schrijven in buitenland X' en dan maanden tot jaren geen nieuw nummer uitbrengenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn stijltje, zijn manier van (Engels) praten, ik weet niet, het irriteert me. Het komt op mij heel erg over alsof hij zoekende is naar zijn identiteit en heel onzeker is.
Ja dat ook nog jaquote:Op zondag 8 mei 2022 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
En 'ik ben heel druk aan het schrijven in buitenland X' en dan maanden tot jaren geen nieuw nummer uitbrengen
Snap ik ook wel. Van compleet onbekend naar Songfestivalwinnaar en daar maar mee om te gaan, dan naar een heel ander team en het maar waar te gaan maken daarna. Ik zou ook zoekende en onzeker zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zijn stijltje, zijn manier van (Engels) praten, ik weet niet, het irriteert me. Het komt op mij heel erg over alsof hij zoekende is naar zijn identiteit en heel onzeker is.
Hij heeft na het nummer met Armin ook bijna geen hits meer gehad. Ik denk dat de druk wel hoog ligt bij hem.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Hoop voor hem dat hij gewoon lekker muziek blijft maken zonder druk dat hij ineens een hit moet scoren ofzo. Kreeg ook een paniekaanval destijds bij Europe Shine a Light voorbereidingen, veel last van anxiety. Heb daar wel mee te doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij heeft na het nummer met Armin ook bijna geen hits meer gehad. Ik denk dat de druk wel hoog ligt bij hem.
Ja het is ook eigenlijk oneerlijk van me om hem/dat irritant te vindenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Van compleet onbekend naar Songfestivalwinnaar en daar maar mee om te gaan, dan naar een heel ander team en het maar waar te gaan maken daarna. Ik zou ook zoekende en onzeker zijn.
Daar gaat je shot!quote:
* H_T pakt wijnquote:
Dat kun je toch gewoon vinden johquote:Op zondag 8 mei 2022 00:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is ook eigenlijk oneerlijk van me om hem/dat irritant te vinden
Was random ja.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:10 schreef NailQueen het volgende:
Waar kwam die 12 punten voor Albanie opeens vandaan?
Ga je ook dralen?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Het wordt laat, sorry alvast als ik ga raaskallen.
Trusten!quote:Op zondag 8 mei 2022 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik houd het niet meer vol, ik ga ervan door. Het zal komende week nog wel een paar keertjes laat worden
Cheers!quote:
Proost!quote:Op zondag 8 mei 2022 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Heb wel relax-thee voor wat het waard is, anders doe ik straks geen oog dicht van excitement.
Trusten Mollie!quote:Op zondag 8 mei 2022 00:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik houd het niet meer vol, ik ga ervan door. Het zal komende week nog wel een paar keertjes laat worden
Ja, we gaan winnen!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:14 schreef Sableheart het volgende:
"You can really feel the excitement here"
net nadat er beelden verschenen van artiesten die er niet waren
Is J'aime la vile er weer? Of zomaar?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:19 schreef NailQueen het volgende:
Leuk feitje tussendoor: Deze spokeperson staat over een paar maanden op Vlieland.
Wat waar hoe?quote:
Leuk! Waar ga je heen en wat ga je daar doen?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ierland, daar ben ik over ruim een week![]()
Mooi nummer had die Ryan ook in 2016
Ja okay, maar is er een reden te bedenken dat er ineens ruim 1000 mensen meer kijken dan tijdens de show?quote:
Vakantiequote:Op zondag 8 mei 2022 00:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk! Waar ga je heen en wat ga je daar doen?
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja okay, maar is er een reden te bedenken dat er ineens ruim 1000 mensen meer kijken dan tijdens de show?
quote:
Er schijnt vorig jaar in Rotjeknor iets te zijn gebeurdquote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef Koen66 het volgende:
hmmm deze uitzending komt me wel vaag bekend voor
TIJDENS HET SONGFESTIVAL?!?quote:Op zondag 8 mei 2022 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ierland, daar ben ik over ruim een week![]()
Mooi nummer had die Ryan ook in 2016
Foeiquote:Op zondag 8 mei 2022 00:22 schreef Sableheart het volgende:
Je mag niet twee keer dezelfde reactie in een topic posten.
Ik ben alleen in Dublin geweest, dus dan heb ik echt 0 praktische informatie om te delenquote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VakantieVan Newgrange naar Connemara naar Cliffs of Moher en de Glendalough vallei. 12 dagen in totaal
Zaterdagavond ESF finalequote:
Over ruim een week is het ESF wel weer klaar, zelfs als Itali het organiseertquote:
quote:Op zondag 8 mei 2022 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Over ruim een week is het ESF wel weer klaar, zelfs als Itali het organiseert
Dublin daar vlieg ik wel opquote:Op zondag 8 mei 2022 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben alleen in Dublin geweest, dus dan heb ik echt 0 praktische informatie om te delenKlinkt goed, veel plezier
Ahhh Connemara, Cliffs of Moher, schitterend.quote:Op zondag 8 mei 2022 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
VakantieVan Newgrange naar Connemara naar Cliffs of Moher en de Glendalough vallei. 12 dagen in totaal
Ik zit ook te knikkebollen hier van mijn valeriaan/venkel theequote:Op zondag 8 mei 2022 00:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil blijven tot sowieso het 4x zero points moment, maar weet niet of ik dat ga trekken, zeker niet als hypere Edsiel eerst weer komt.
Straks gaan ze ook "drugs snuiven"quote:Op zondag 8 mei 2022 00:24 schreef H_T het volgende:
Itali staat nu vijfde en kijkt verveeld op hun telefoons
Ik hoorde vandaag een interview met een van de delegatie hosts van Itali van vorig jaar, die moest bij aankomst van de band aan ze uitleggen hoe het allemaal werkte met de puntentelling en zo. Ze kenden Eurovisie amper en ze hadden ook geen idee dat ze favoriet waren. Ging ze ze regelmatig updaten over hoe ze ervoor stonden bij de bookies, en toen ze steeds meer gingen stijgen tijdens de repetities gingen ze pas een beetje doorhebben dat ze wel zouden kunnen winnen, maar ze geloofden het nooit echt.quote:
Jaaaaa zin inquote:Op zondag 8 mei 2022 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ahhh Connemara, Cliffs of Moher, schitterend.Ierland.
In Dublin was ik een weekje en dat was eigenlijk wel genoeg. Toen moest ik vanwege een IJslandse vulkaar een dag langer blijven en had ik echt geen idee wat ik nog moest doen. Wat daarbij niet mee hielp is dat mijn vlucht werd geschrapt tussen het uitchecken en de aankomst op het vliegveld en ik dus eerst nog wat uren moest doden voor ik weer ergens kon inchecken. Uit verveling ben ik maar naar een gokhal gegaan en daar 1 cent per keer ingezetquote:Op zondag 8 mei 2022 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dublin daar vlieg ik wel opMaar we gaan een auto huren en met 12 dagen is het zonde om dan ook in Dublin dingen te gaan doen en dan dagenlang die auto ergen geparkeerd te hebben staan. Dus liever nu tijd benutten om rond te reizen en dan is het beter om een keer een paar dagen Dublin citytrip te doen. Het vliegticket is niet zo duur relatief verder.
leukquote:Op zondag 8 mei 2022 00:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa zin in![]()
![]()
![]()
Ik ga wel wat plaatjes op Twitter pleuren of hier op het forum
Elke keer als ik Connemara type heb ik ook dat nummer in mijn hoofd
Ik zag net al een soortgelijk momentquote:Op zondag 8 mei 2022 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks gaan ze ook "drugs snuiven"![]()
![]()
Aldus roddelmiepjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |