Dat zie ik in de loop van de avond welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu hè
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Ik zie wel, straks ga ik in ieder geval niet meer zo aandachtig blijven kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu hè
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Florida man headlinesquote:
Dit weekend is de F1 in Miami Floridaquote:
F1 gaat voorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beste blokje gemist, heb je weer mooi voor elkaar!
Ook helemaal kut vooralsnog!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit weekend is de F1 in Miami Florida
SerhatGodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nog steeds niet de hoogst scorende Sammarinese inzending trouwens
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
Serhatgodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Je zit er maar 13 jaar naastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ze komt over als iemand van 55 die nog hip wil meedoen.
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
En dan samen met haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Vind het een gemiste kans dat hij niet meedoet aan American songcontest
Samequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
Wil puntentelling wel weer zien eigenlijk, toch altijd leukMaar al die andere dingen niet per se.
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.
NIET ROCK THE ROOF!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same
Wie weet wil Sableheart de rest skippen?
Of Rusland, Frankrijk, Noorwegen, Servië...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar vroeg me af wat dat Rood-wit-blauw betekend. Maar dat is natuurlijk Nederland
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
Serhat-godquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Had erger gekundquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.
Liep in z`n onderbroek in NY.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof het voor de rest van de show wel, dus ik ben er vandoor
Jeetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.
Foto's van de eerste repetitie:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |