Dat zie ik in de loop van de avond welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu h
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Ik zie wel, straks ga ik in ieder geval niet meer zo aandachtig blijven kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
We zijn pas op de helft eigenlijk nu h
Wie gaat kijken tot aan 'Rock and Roll never dies'?
Florida man headlinesquote:
Dit weekend is de F1 in Miami Floridaquote:
F1 gaat voorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Beste blokje gemist, heb je weer mooi voor elkaar!
Ook helemaal kut vooralsnog!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit weekend is de F1 in Miami Florida
SerhatGodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Nog steeds niet de hoogst scorende Sammarinese inzending trouwens
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
Serhatgodquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Je zit er maar 13 jaar naastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Ze komt over als iemand van 55 die nog hip wil meedoen.
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat we ons nog zaten af te vragen vorig jaar of Flo Rida er wel ging zijn, omdat hij nog een bikiniwedstrijd had in Amerika die week
En dan samen met haar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef NailQueen het volgende:
Vind het een gemiste kans dat hij niet meedoet aan American songcontest
Samequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Guanabana het volgende:
Wil puntentelling wel weer zien eigenlijk, toch altijd leukMaar al die andere dingen niet per se.
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu is er Blanco die een optreden voor 1000 man belangrijker vond dan een rehearsal.
NIET ROCK THE ROOF!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same
Wie weet wil Sableheart de rest skippen?
Of Rusland, Frankrijk, Noorwegen, Servi...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Vorig jaar vroeg me af wat dat Rood-wit-blauw betekend. Maar dat is natuurlijk Nederland
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
Serhat-godquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
Had erger gekundquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blanco miste ook de eerste repetitie deze week omdat hij iets anders te doen had.
Liep in z`n onderbroek in NY.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof het voor de rest van de show wel, dus ik ben er vandoor
Jeetjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stand-in. Vandaag waren de tweede repetities - knettervals.
Foto's van de eerste repetitie:quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zat die arme Mahmood in zijn eentje te duetten?
De rij kijkers in w2g is groter dan 2 personenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Same
Wie weet wil Sableheart de rest skippen?
Hij was ook aan het springen met een fles wijn in z'n handquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
James Newman springt hier wel tussenuit hoor,
Trusten Fred!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik geloof het voor de rest van de show wel, dus ik ben er vandoor
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Frankrijk![]()
Zwitserland, Griekenland, Zweden![]()
Oekrane, Albani, Nederland![]()
De rest![]()
![]()
150 mensen houden het nog vol daar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Zijn er nog kijkers over op Twitter eigenlijk?
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2021 vind ik persoonlijk wel echt een van de betere jaren ook qua line-up. Geen 2015, maar komt aardig in de buurt
quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
Ik weet heel weinig van dit jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je weet trouwens wie de interval act van de tweede halve finale gaan doen?
OH BOOOOHHHquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
Oh, dat is er dan een om niet te missen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Diodato van de eerste halve finale in elk geval![]()
![]()
quote:
OEEHH nog meer boohhhquote:
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH BOOOOHHH![]()
![]()
![]()
Hoop ergens dat ze ook iets gaan doen met wat het voor de coronaperiode heeft betekent
Maar dat zat ook al in de 2020 Europe Shine a Light editie, dus het zal wel niet
Hoe dan ook mooi
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
Deze interval vind ik ook wel mooi hoor![]()
![]()
Vooral het begin inderdaad, en dat stukje nu bij de brug
Heel leuk ook inderdaad!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leuker
quote:
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Italiquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?
Gieren!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Laten we het over belangrijke dingen hebben: Wat zeiden de BN'ers over Subwoolfer?
Dat is gewoon zingen, alsdus Carlo Boszhard - een ervaren zangerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Hoi Geerquote:
Ik vooral dat ik het een stom nummer vond en dat ze aan het eind heel veel tandvlees liet zien. Niet bepaald de meest nuttige informatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.
(Heb dat nummer niet meer echt in mijn geheugen)
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Itali
Nee oprecht! Ze moesten lachen, maar ze vonden het oprecht geweldig zover ik me herinner.quote:
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de puntentelling niet kijken, dat wordt me te laat.
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
laatste: UK.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Itali
2. Frankrijk.
Misschien kunnen we Carola van Zweden skippen, dat scheelt zo een half uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brivini bij die beelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.
Van het hele cancelen van 2020 vind ik het nog altijd het ergst dat ik dat nummer niet live kon meemaken.![]()
En dan die beelden later van al die mensen die dat nummer zongen in die stad die op slot zat en dat lied tussen de flats galmde.
Dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |