Heel leuk ook inderdaad!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Unpopular opinion denk ik, maar ik vind Rock the Roof leuker
quote:
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, Eurovision maakt er een ding van dat hij nu eindelijk Fai Rumore op het Eurovisiepodium mag zingen, dus ik gok dat er wel een beetje een link gemaakt gaat worden eigenlijk.
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Italiëquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, als hij dat gaat zingen wordt dat wel even een momentje voor me.
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was toch ook al zo met My impossible dream bijna 15 jaar eerder?
Gieren!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:26 schreef NailQueen het volgende:
Laten we het over belangrijke dingen hebben: Wat zeiden de BN'ers over Subwoolfer?
Dat is gewoon zingen, alsdus Carlo Boszhard - een ervaren zangerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Valt ook door de mand, dat ze qua zingen alleen maar hoog kan schreeuwen.
Hoi Geerquote:
Ik vooral dat ik het een stom nummer vond en dat ze aan het eind heel veel tandvlees liet zien. Niet bepaald de meest nuttige informatiequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, ze kan dat heel goed hoor, maar als ze in het laag moet beginnen dan is het ineens niet zoveel meer.
(Heb dat nummer niet meer echt in mijn geheugen)
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij ook in 2020 had gewonnen voor Italië
Nee oprecht! Ze moesten lachen, maar ze vonden het oprecht geweldig zover ik me herinner.quote:
Gewaagde voorspellingquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga de puntentelling niet kijken, dat wordt me te laat.
Mijn voorspelling.
1. Italië
2. Frankrijk.
laatste: UK.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Italië
2. Frankrijk.
Straks ga je me nog vertellen dat er 4 landen nul punten uit de televote krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn voorspelling.
1. Italië
2. Frankrijk.
Misschien kunnen we Carola van Zweden skippen, dat scheelt zo een half uur.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brivini bij die beelden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, was iig mijn winnaar geweest.
Van het hele cancelen van 2020 vind ik het nog altijd het ergst dat ik dat nummer niet live kon meemaken.![]()
En dan die beelden later van al die mensen die dat nummer zongen in die stad die op slot zat en dat lied tussen de flats galmde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |