Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland (quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Van die landen als Albanië en België, dat je aan het eind van de rit denkt "oh ja die waren er ook nog"
Mijn knietje overleeft het wel hoorquote:
Trusten voor straks!quote:
We hebben het wel over Italie he? Dus dat wel om 2.45 uur beginnen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
OVER PRECIES EEN WEEK BEGINT DE PUNTENTELLING TROUWENS BIJNA
Nou ja, hoop je.
Je weet het nooit met die Italianenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Als Amadeus voorbij wipt, kun je een pot koffie klaar zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergetenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb dat heel erg met landen die niet door de semi kwamen, zoals Letland ().
Over een week zijn we nu net met de 37ste interval bezig en komt daarna het eerste optreden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Of Ierland met haar stagingedoe!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was dan ook een nummer dat je wilt vergeten
Nee, dat is over een uur (Op Italiaanse wijze)quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Nee joh, tijd voor de vierde interval en daarna de laatste drie inzendingen! Waarbij Chanel ineens verkleed is als schoppen acht!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, hoop je.
Mans mag elk jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Het is nu ook 4 jaar geleden dat we geen Mans Zelmerlow zagen in een editie.
Dat was wel echt oprecht once-in-a-lifetime om van de zijlijn mee te maken hoorquote:
Story of my life vond ik leuker, lekker Avril Lavignequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |