Neu.. P15quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:15 schreef tripel7 het volgende:
Eigenlijk hoop ik op een rode vlag, en ham op p18
onngetwijfeldquote:
Sky had het er over dat dit circuit Mercedes wel ligt.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga de persoon die mij belachelijk maakte om de opmerking "het is maar VT2" echt zo erg hard uitlachen als Hamilton het niet haalt
Zeker, zeer indrukwekkend ditquote:
Vandaag wel toevalligquote:
Olav was daarin dan niet de enige. Tjappie van viaplay verkeerde ook in die veronderstelling.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Bij viaplay zeiden ze hetzelfdequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Mol denkt dat p15 ook exit in q1 is haha, daarom luister ik Mol de nostalgische foutjes van Mol horen bij een geslaagd F1 weekend
Het is hoe ik het schrijfquote:
Die graphics zijn ook super verwarrend.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
Lullos van viaplay ook hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:20 schreef Eagles89 het volgende:
denk aan je bloeddrukquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Lekker F1 kijken midden in een zwembad met 0,0 zicht op de baan, lekker man.
#poppenkast
Nee want die zijn wel met z'n tweeen en Nelson corrigeerde het.quote:
Dat komt omdat ze continu 15e aangeven als at risk wat blijkbaar op veel mensen over komt als dat diegene er uit gaat?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Olav was daarin dan niet de enige. Tjappie van viaplay verkeerde ook in die veronderstelling.
De kijker/luisteraar.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee want die zijn wel met z'n tweeen en Nelson corrigeerde het.
Wie corrigeert Mol?
Ook die boten in dat nep haventjequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Lekker F1 kijken midden in een zwembad met 0,0 zicht op de baan, lekker man.
#poppenkast
En minder dan een seconde achter de nummer één, echt diep respect voor deze ultieme prestatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Die hele tiende sneller dan de nieuweling in je team is als GOAT echt een topprestatie ja
Amerikaans eten is echt wanstaltig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
Er worden wel echt vooroordelen bevestigd hier
#viesdik
Zo de druiven zijn weer zuur vandaagquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
En minder dan een seconde achter de nummer één, echt diep respect voor deze ultieme prestatie.
Ja en precies daarom luister ik na de eerste race alleen nog naar commentaar van Mol. Die ViaPlay dudes maken met z’n tweeën net zoveel fouten als Mol en dan luister ik toch liever naar de oude vertrouwde enthousiaste stem van Molquote:
Prima Marko. Nobody caresquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ja en precies daarom luister ik na de eerste race alleen nog Mol. Die ViaPlay dudes maken met z’n tweeën net zoveel fouten als Mol en dan luister ik toch liever naar de oude vertrouwde enthousiaste stem van Mol
Vrij hoog in de tanine iddquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zo de druiven zijn weer zuur vandaag
Perez kon net zo goed geen kant op.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Starflyer het volgende:
Perez moet vrezen voor een gridstraf vanwege het hinderen van Zhou.
Volgens mij ging die op tijd aan de kant maar Zhou schrok zich de pleurisquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:25 schreef Starflyer het volgende:
Perez moet vrezen voor een gridstraf vanwege het hinderen van Zhou.
Is vooral ook omdat de hele blok uitvallers+de driver at Risk in het rood wordt getoond.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:24 schreef DX11 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze continu 15e aangeven als at risk wat blijkbaar op veel mensen over komt als dat diegene er uit gaat?
als het maar colorieen heeft da hebbe ze het daarquote:
Neeee. Die blikjes die mensen in hun handen hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Je doelt op die sloot naast het circuit neem ik aan.
In deze post staan twee elkaar tegensprekende woordenquote:
Net zoals de vorige keer pakken ze de laatste auto in de rij.quote:
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderenquote:
Helemaal nietquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In deze post staan twee elkaar tegensprekende woorden
Oh ok.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderen
Vooral op iemand die alleen maar loopt te bashen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien reageer ik altijd op negatieve opmerkingen van anderen
Gebeurt ook niet zoveel natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:30 schreef Sally het volgende:
jeuj... gaat weer lekker over het racen zelf.
moet flink scrollen.
Heel irritant als ze dat zeggenquote:
Had er al wel minstens 1 verwacht jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:32 schreef Mano_ het volgende:
Ben enigszins verbaasd over het gebrek aan rode vlaggen tot nu toe
Misschien op aandringen van de organisatie, om een beetje af te leiden van dat knutselprojectje met de botenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:34 schreef Nober het volgende:
Waarom al die aparte helmen tis toch maar een GP in Miami...
die maakt het toch niet uit voor nuquote:
Beeld stond net even stil bij die verbaasde kerels van Aston Martin, geluid ging wel doorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:42 schreef VacaLoca het volgende:
Twee tienden tussen p8 en p13
En klapt bij jullie Viaplay App ook op zwart voor tweede keer? Gvd
had ik gister 2x. Net liep het beeld even vastquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:42 schreef VacaLoca het volgende:
BLACKEDquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:42 schreef VacaLoca het volgende:
De pieken zijn nu op z'n bankrekening.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:43 schreef DX11 het volgende:
Echt balen dat Ricciardo zo "slecht" is tegenwoordig. Ik gun die gast echt alle goeds maar hij lijkt toch wel een beetje over zijn piek heen te zijn.
Nee, die is niet zo labiel dat hij dat nodig heeft.quote:
Dit moet blij zijn dat hij er mag rijden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die is niet zo labiel dat hij dat nodig heeft.
Denk dat dat loonstrookje alleen maar verder omlaag gaat als hij zo door gaat.quote:
Best of the rest...?quote:
Gerucht gaat ook dat hij na dit seizoen vervangen gaat worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:43 schreef DX11 het volgende:
Echt balen dat Ricciardo zo "slecht" is tegenwoordig. Ik gun die gast echt alle goeds maar hij lijkt toch wel een beetje over zijn piek heen te zijn.
Murica!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Wie dacht dat die nep haven een goed idee was
Ik zei net ergens dat het een stoelendans zou worden tussen 3-4 teamsquote:
Idee was wel grappig als ze het groter hadden gemaakt maar inderdaad een jachthaven van 3x10 meter is niet bepaald realistisch te noemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Geen shoey meer Sadgequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gerucht gaat ook dat hij na dit seizoen vervangen gaat worden.
Ik heb Ho-Ping er sowieso wel graag bij, goeie inhoudelijke analyses altijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Fer het volgende:
Toch wel hoger niveau deze week met Allard en Ho-pin
Half Las Vegas is een nep-Europa.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ontworpen in Rollercoaster Tycoon, inclusief de identiek geplaatste groepen bankjesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ben er gewoon hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Waar is @:R-woud93 op dit cruciale moment?!
De circuitdirecteur, wilde wel bootjes voor de beelden maar geen kroko's in een eventuele lagune om de paddock club geen schrik aan te jagen denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
Ik denk 2 teams. Ferrari of RB... Mijn gok is RB. Voor de kwali dan. De race is een ander verhaal...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zei net ergens dat het een stoelendans zou worden tussen 3-4 teams
Grappig om te zien dat zoveel mensen het nosig hebben om het oude salaris van ricciardo erbij te halenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Eagles89 het volgende:
Russel en Ricciardo de teleurstellingen van vandaag. Vooral Ricciardo is echt een drama sinds zn overstap naar McLaren. Bijna medelijden met een man met 60 miljoen op zn rekening….
Circuit had bij de haven moeten komen, maar dat mocht niet. Dus dan maar een fake.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
we zullen zien - Q3 is los!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk 2 teams. Ferrari of RB... Mijn gok is RB. Voor de kwali dan. De race is een ander verhaal...
Zo'n mooie authentieke stad en dan dit ordinaire patserpaleis.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:47 schreef Sjemmert het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo'n mooie authentieke stad en dan dit ordinaire patserpaleis.
Als het nog enigzins echt leek maar het ziet er niet uit joh. Zal wel rete duur zijn om te zitten ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:48 schreef DX11 het volgende:
[..]
Idee was wel grappig als ze het groter hadden gemaakt maar inderdaad een jachthaven van 3x10 meter is niet bepaald realistisch te noemen.
Als het circuit niet bij de haven kan, kan de haven wel bij het circuit.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Circuit had bij de haven moeten komen, maar dat mocht niet. Dus dan maar een fake.
Dat is ook gewoon 100% de reden dat die naar Renault ging. En dat was achteraf de doodsteek voor zn carričre in de F1.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:50 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat zoveel mensen het nosig hebben om het oude salaris van ricciardo erbij te halen
Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van mods in F1 heb ik geen hoge pet van op
Makkelijk - toch..?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef Rianne84 het volgende:
Heb al 6x gehoord "de snelste tijd ooit op dit circuit!"
Dan zal het zo zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:53 schreef Rianne84 het volgende:
Heb al 6x gehoord "de snelste tijd ooit op dit circuit!"
Ik zou hem een ban gevenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.
Maar goed, een mening mag
Ben ook wel heel benieuwd wat die 10 strand bedjes per stuk kosten, zag straks een man die leek alsof hij lag te slapen. Dan heb je wel echt heel erg geld te veel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als het nog enigzins echt leek maar het ziet er niet uit joh. Zal wel rete duur zijn om te zitten ook.
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijzonder, ik kan mij namelijk geen enkele incident met jou herinneren.
Stroll.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Wie versiert even een rode vlag over 3 minuten?
Hamilton?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Sainz kan dat welquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
Een Alpha Tauri.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:55 schreef Rianne84 het volgende:
ajb..de Mexicaansequote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef StephanL het volgende:
Saaie kwali zo zonder gekke vlaggen
Zeemeeminnen
Waarom zou hij in een tractor willen rijden?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:57 schreef beantherio het volgende:
Die Bottas is wel goed zeg. Zou misschien wel een goede rijder zijn voor Mercedes want hij is sneller dan zowel Hamilton als Russell.
Als het effe kan.. nie..?quote:
Als ik Jack mag geloven, zou elke rode vlag een kwartier duren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:56 schreef StephanL het volgende:
Saaie kwali zo zonder gekke vlaggen
Zeemeeminnen
Amerika he. "My 600lb life" is er niks bij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:57 schreef 3rr0r het volgende:
Wat lekkere latina's inhuren voor bij het zwembad kon er blijkbaar niet vanaf.
Ik had het letterlijk in 15 seconden gefixt. Key is vanaf het begin meteen aanwezig te zijn, want dan is het echt het makkelijkst, die intro tune bijv en ze geven dan ook vaker herkenningspunten, later geven ze die minder helaas.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Lastig syncen met GP radio... Ben je gewoon minuten mee bezig
Ok. Blij van niet. Op tijd naar bedquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik Jack mag geloven, zou elke rode vlag een kwartier duren.
Neuh, gewoon eerlijk winnenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 22:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen moet even met zijn voorwiel de muur in knallen
ja, en ik wijzogde net mn postquote:
Tsja nu staat die p3quote:
Vanaf de 2e en 3e rij volgens mij ook niet. Kansen voor Lulu denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef Mano_ het volgende:
Gelukkig heeft hier nog nooit iemand vanaf de eerste startrij gewonnen
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef Mano_ het volgende:
Gelukkig heeft hier nog nooit iemand vanaf de eerste startrij gewonnen
Morgen huilen vriend. Althans in het beginquote:
Max vol in de aanval in de eerste bocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:02 schreef Sally het volgende:
Nou, dat wordt wat bij de start morgen. En... vlak de bandjes niet uit!
LeClerc is een bandenvreter, toch?
|Dus Max, en Sergio, keep calm and...
nee... dat wordt crashquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Max vol in de aanval in de eerste bocht.
Die komt morgen nogquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig was het een foutje en geen kapotte auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |